Trophy Platinum Club

#52 Tinykin (eindelijk nog is een platinum)

1L94ca12.png

leuke simpele game. Was leuk even iets anders dan Expecto Patronum ;)

Zijn nog te veel trophy reltated bugs om al veel platinums van te zijn.
Klopt. Ik mis 1 conjuration in mijn collections (139/140) en heb alles met gids gedaan (inclusief 15 vlinders, 12 vivarium en de 2 depulso kamers). Zodus geen platinum voor mij. 20 uur van mijn leven kwijt voor niks. Ik vertik het om opnieuw te beginnen.

Laatst bewerkt:
Klopt. Ik mis 1 conjuration in mijn collections (139/140) en heb alles met gids gedaan (inclusief 15 vlinders, 12 vivarium en de 2 depulso kamers). Zodus geen platinum voor mij. 20 uur van mijn leven kwijt voor niks. Ik vertik het om opnieuw te beginnen.
Die 139/140 zou te maken hebben met een bug van zo een vlinder quest. Staat een topic van op PSNProfiels

1L74d57b.png

Horizon Forbidden West
platinum

🏹

Zoals deze mogen er meer zijn. Perfecte lengte, map niet te groot, geen nutteloze collectibles.
Gewoon het verhaal uitspelen, af en toe een sidequest tussendoor en je hebt platinum. Top! En 't is nog een leuke game ook.

1L74d57b.png

Horizon Forbidden West
platinum

🏹

Zoals deze mogen er meer zijn. Perfecte lengte, map niet te groot, geen nutteloze collectibles.
Gewoon het verhaal uitspelen, af en toe een sidequest tussendoor en je hebt platinum. Top! En 't is nog een leuke game ook.
Moet er ook dringend eens met verder doen.
Binnenkort komt die dlc uit dacht ik.

Terug
Bovenaan