Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel uur heb je in Hardcore Risette fan gestoken?![]()
Platinum #32: Persona 4 Golden (PS4-versie)
Is 1 van de redenen waarom ik niet voor platinum gegaan ben op vita, ging mij toch te lang duren danTeveel....Hoeveel uur heb je in Hardcore Risette fan gestoken?Is 1 van de redenen waarom ik niet voor platinum gegaan ben op vita, ging mij toch te lang duren dan
). Elk woord dialoog gefastforward/geskipped en nog extra moeten grinden in de laatste dungeon. Weinig aangetrokken van social links te maxen / geen schema gevolgd. Nog eens 35 uur. 
Is dit eigenlijk moeilijk of makkelijk in de huidige status van het spel?# 101 : Destiny 2 (PS5)
![]()
Ik zou het je niet kunnen zeggen. Als je tijd hebt om te grinden (level, stats, gear, exotics) dan haal je hem wel, uiteindelijk, want er is wel wat verzamelwerk nodig. De moeilijkste trophy is een grandmaster nightfall doen. De nieuwste DLC Lightfall was maar redelijk meh vond ik. Vandaag uitgespeeld op "legend".Is dit eigenlijk moeilijk of makkelijk in de huidige status van het spel?
Hoezo, je hebt het toch net gedaan?Ik zou het je niet kunnen zeggen.

Ik had hem al geplat op PS4 he, back in the day. Op PS5 is't autopop. En hangt vooral of hoeveel tijd ge wilt investeren want daar is wel wat ingekropen. Vooral voor de exotics te verzamelen.Hoezo, je hebt het toch net gedaan?![]()

Aaah, ja wist niet dat het een autopop was.Ik had hem al geplat op PS4 he, back in the day. Op PS5 is't autopop. En hangt vooral of hoeveel tijd ge wilt investeren want daar is wel wat ingekropen. Vooral voor de exotics te verzamelen.![]()