PS5 PS4 Trophy Platinum Club

Platinum #90: Hogwarts Legacy

1Lb2aa3d.png
 
Deze steekt mij beetje tegen. Heb alle trophys buiten die dat je met verschillende groepen die map Chambers moet vinden. Da is meer dan 6u tijdverlies eigenlijk.
Valt te zien hoe je het beziet, want elke map chamber-quest is per house iets anders en dan heb je ook de verschillende Common Rooms eens gezien en met personages uit de andere houses gebabbeld. Je kan ook de autosave vlak voor de sorting ceremony opslaan om een half uurtje te winnen. En veel scènes skippen natuurlijk.
 
Valt te zien hoe je het beziet, want elke map chamber-quest is per house iets anders en dan heb je ook de verschillende Common Rooms eens gezien en met personages uit de andere houses gebabbeld. Je kan ook de autosave vlak voor de sorting ceremony opslaan om een half uurtje te winnen. En veel scènes skippen natuurlijk.

Zo heb ik het ook gedaan. Maar het blijft wel een beetje saai. Je moet uiteindelijk nog 3 keer hetzelfde doen. Maar als je zo dicht bij de platinum zit maakt die 6 uur ook niet meer uit, anders lijken die andere 60-65 uur zo useless 😄
 
Hoe moeilijk zijn die TT platinums?
Als het je eerste TT game is ... moeilijk omdat je het hele traject moet leren zo"n 60km rondje met 200+ bochten is niet niks :crazy:
Over de drie games kan ik zeggen dat TT3 het makkelijkste is TT 2 het moeilijkste vanwege de Hardcore trophy TT1 dus tussenin . TT1 en 2 hebben wel veel meer grindy stuff , veel bikes en upgrades te bemachtigen en veel meer events.

Als je 1 game wilt spelen raad ik TT2 aan daar heb je ook de classic bikes die ik mis in dit derde deel.

TT3 is dus de makkelijkste maar ook de slechtse vb de doortocht door Ramsey is ronduit slecht. Framedrops in een racegame bah de game engine is veel te zwak. Kylotonn was verantwoordelijk voor deel 1 en 2 en ondanks de kritiek was dit toch beter dan wat Nacom deed met deel 3. Enig + van nacom is ... de Physics van de bikes zijn erop vooruit gegaan de rest dus niet. Ook vreemd is dat de rondetijden een stuk trager zijn ondanks de zelfde AV snelheid 'heb de leaderboards eens bekeken' in TT2 was ik meer dan 1 min sneller
 
Laatst bewerkt:
#202 Beyond Enemy Lines

Nostalgie weerom ... zeer simpele shooter toch opletten de AI is wel dom maar als je overmoedig bent en geraakt word is het wel snel restart chapter

1Ld807ec.png


#203 Deliver Us Mars

Niet slecht maar heb me met DU the Moon meer vermaakt het verhaal in Mars vond ik wat zwakker.

1L064189.png


#204 High on Life

Devs waren High ... humor viel best mee was niet overdreven en de kritiek ''dat er teveel getater' was ook overroepen vond het zelfs halfweg stillekes :laugh:

1Lfe90c1.png
 
Terug
Bovenaan