PS5 PS4 Trophy Platinum Club

1L0baa3d.png


Cyberpunk ps5
 
1L2b98fd.png


#99 - The Artful Escape (PS5)
Top indie gameke niet te lang maar wel echt plezant om eens door te gaan. Voor mij een welverdiende 8 op 10.


1L1697ba.png


#100 - Rise of the Ronin (PS5)
Game met voor mij ups en down, zeker geen slechte game, absoluut niet zelf, maar heeft wel zijn tekortkomingen op soms net iets te veel vlakken. Ik raad de game zeker niet af, het is er gewoon eentje waar je met de juiste verwachtingen aan moet beginnen, ik ga gunstig zijn... 7.5/10.


Niet onbelangrijk!! @Joeri fixt mij die platinum badge joenge!!!
 
Moeilijk te zeggen, als je mee bent met wat het spel wil brengen (geen pure MV zoals deel 1) dan is het eigenlijk wel fun.
Nu heb je een hub en 5/6 gebieden om te verkennen. Er zitten subbosses/bosses in die nodig zijn voor progressie te maken en mages die je moet jagen. Eens je zo een mage verslagen hebt, kan je die in principe blijven farmen (spawnen dan in de gebieden als "gewone" vijanden) want met de materialen die ze droppen, kan je gear craften. Het is die loop die het verslavend maakte voor mij. Er zijn een 20 tal mages dus heel veel gear opties. Ze zeggen wel eens dat het een combi is van Souls game met Monster Hunter (lite) en ik volg die mening wel.
 
1L091299.png


#102 - Minit (PS4)
Mij altijd een beetje weerhouden om deze te spelen omdat ik niet goed wist of ik dit nu iets ging vinden of niet. Met dat deze van PS+ verdwijnt was het dus nu of nooit en laat ik zeggen dat ik hem zeker wel tof vond. Minder complex dan ik dacht dat het ging zijn en ook de perfecte lengte. Deze moest zeker niet veel langer zijn of het zou beginnen tegensteken, de paar extra modes en NG+ met lichte tweaks waren meer dan geslaagd ook. Voor mij een solid 8/10 ervaring.
 
#125 Star Wars: Dark Forces Remaster

Het volgende jubileum nummerke is voor deze old school pew pew pew game van mijn jeugdjaren. Ik moet zeggen dat die remaster prima in orde was voor een spel van 1995. Goed textuurwerk en de cutscenes zijn mooi hermaakt. Ge kunt uiteraard ook de originele graphics en cutscenes selecteren in de menus (voor de die-hards).

1L116a9f.png
 
Terug
Bovenaan