PS5 PS4 Trophy Platinum Club

# 119 Final Fantasy

De klassieker en de eerste van de Pixel Remaster serie. Ik heb wel zin om ze alle zes te platten. Ik zit hier toch thuis met een gebroken poot. Niet veel anders te doen. 😎

1Lcde2e6.png
 
# 120 Final Fantasy II

Hoppa, den tweede is ook gedaan. Zoveel nostalgie. En die nieuwe muziekscore :love2:
Allez, morgen hopelijk aan nummer drie beginnen.

1Ld18f49.png


Ist het de moeite die game ?

Volgens ne vriend van mij die het aan het spelen was, niet echt. Verhaal vond em ca va tot goed maar de gameplay is maar matig (en geen Rocksteady waardig). Zijn woorden, niet die van mij. Hij heeft me gezegd beter wachten op ne sale.
Nu eerlijk gezegd 80 ballen voor zo ne live service game vind ik er ook over (digitaal moet altijd goedkoper zijn als fysiek... basta).
 
#36 - Tekken 8 (ps5)


1Lbdf95d.png


Beste tekken game sinds tekken 5.


#37 - Persona 3 reload (ps5)

1Le8cc78.png




Ik zou het bijna een perfecte remake noemen. De nieuwe graphics zijn mooi gedaan en behouden de stijl van het origineel uitstekend. Alle verhalen zijn goed verteld, je party-members krijgen meer diepgang dankzij nieuwe content, de combat is verfijnd met bijna alle vernieuwingen uit Persona 5 royal. Meer dan 15 jaar later zo een droom-remake krijgen die dezelfde emotionele voldoening nog steeds kan geven. :love2:

Het enigste pijnpunt is Tartarus. Er zijn veel zaken toegevoegd om het interessanter te maken, maar uiteindelijk blijft het een beetje een grind en zette ik meestal een podcast op tijdens deze stukken. De een ergert zich hier al sneller aan dan de andere, maar langs de andere kant kan je gewoon de moeilijkheidgraad verlagen als je je te zeer ergert hieraan.
 
# 122 River City Girls Zero

Oldskool 16bit beat-em-up en Engelse versie van het Super Famicom spel "Shin Nekketsu Koha: Kunio-tachi no Banka".
Snelle hap tussendoor omdat ik even genoeg had van remastered Lara Croft.

Kost net iets minder als 10 euro deze in de PS Store als ge Plus hebt. (tot overmorgen 22/02)

1L542973.png
 
Terug
Bovenaan