PS5 PS4 Trophy Platinum Club

1La9a66c.png
Fives
 
Nooit aan gedacht om deze te halen. Moeilijk?
Zonder wat hulp met een guide denk ik zelfs onmogelijk te halen. Toch hier en daar iets waar ik nooitvanzeleven zelf had opgekomen. Naar het einde toe werden de puzzels echt moeilijk, je zou denken na zoveel puzzels vind je wel een patroon ofzo maar telkens bleef je maar nieuwe mogelijkheden ontdekken. (Of lezen in de guide 😅)
Maar vooral voor de verschillende eindes heb je die guide wel wat nodig.
Ik kijk er naar uit om de 2e ook te spelen. Stiekem hoop ik dat hij ook eens in ps+ wordt aangeboden.
 
# 118 Cyberpunk 2077 (PS5) & Phantom Liberty (100%)

Voor de tweede keer opnieuw gespeeld van nul, PS5 versie. 100 uur totaal met de DLC erbij. Zaten toch nog enkele bugs in met versie 2.1, niks gamebrekend maar toch slordig. PS5 versie is wel beter als de PS4 versie (die ik ook op de PS5 heb gespeeld). Grafisch beter (duh), gebruik van dualsense, skills progressie is anders, meer muziek enz.
Ik moet wel zeggen dat geen enkel einde, van de main game of DLC mij blij heeft gemaakt. 't is nog altijd depressieve shit. Gewoon een happy end. Iedereen leeft lang en gelukkig, nope! Soit, was leuk om alles nog eens opnieuw te doen maar nu is't wel gedaan ermee. So long Night City.

1L0baa3d.png


50L099d02.png
 
Terug
Bovenaan