Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

40miljoen en meer bewezen? Ik zeg het een goede verdediger en kan zeker een stap hogerop naar een subtopper in europa maar dat bedrag voor een verdediger is gewoon extreem. Pacho was ook enorm goed en PSG kocht hem voor dat bedrag nadat die zich in een deftige competitie had bewezen na in Belgie gespeeld te hebben.

Voor dat bedrag verwacht ik wel degelijk dat je foutloos speelt. Hij zou hiermee in de top 25 duurste verdedigers ter wereld komen momenteel. En dan krijg je reacties je leest hier soms wat. Nee ik denk dat er sommige voral hoogheidswaanzin hebben. Zie naar de transfers van verdedigers in europa en de bedragen. Een paar goede CL matchen en belgische competitie is gewoon niet genoeg.
De prijzen zijn veranderd, voor een jonge verdediger die in de CL zijn mannetje kan staan is dat geen absurd bedrag. Zie bv. Khusanov die na 1 seizoen Lens ook voor 40 miljoen vertrok, die is ook lang niet foutloos

Ordonez is ook nog altijd maar 21.

PS: Geen enkele voetballer is foutloos, ook de wereldtoppers niet.
Dat klopt allebei, leeftijd speelt zeker een rol.
OK aan de comment te zien ben ik dan de enige die het waanzin vind. Ik zal hiermee de discussie dan afsluiten en we zullen zien of hij het kan waarmaken voor dat bedrag de komende jaren. Ik hoop het voor hem maar ik geef het maar een kleine kans op slagen.
Belgie is trouwens frankrijk, italie of duitsland niet.

Dat klopt allebei, leeftijd speelt zeker een rol.
OK aan de comment te zien ben ik dan de enige die het waanzin vind. Ik zal hiermee de discussie dan afsluiten en we zullen zien of hij het kan waarmaken voor dat bedrag de komende jaren. Ik hoop het voor hem maar ik geef het maar een kleine kans op slagen.
Belgie is trouwens frankrijk, italie of duitsland niet.
Je hoeft ook niet uit competities van Frankrijk, Italië of Duitsland te komen. Ajax heeft deze zomer nog een linksback verpatst voor 45 miljoen en PSV verkocht Tilman voor 35. Feyenoord verkocht vorig jaar Wieffer aan Brighton voor een gelijkaardig bedrag. In de zomer van '23 Kudus voor 43M, Timber voor 40 en Alvarez voor 38.

Er is geen enkele reden waarom, als dat voor spelers uit de Eredivisie kan, het hier ook niet zou kunnen.

Je hoeft ook niet uit competities van Frankrijk, Italië of Duitsland te komen. Ajax heeft deze zomer nog een linksback verpatst voor 45 miljoen en PSV verkocht Tilman voor 35. Feyenoord verkocht vorig jaar Wieffer aan Brighton voor een gelijkaardig bedrag. In de zomer van '23 Kudus voor 43M, Timber voor 40 en Alvarez voor 38.

Er is geen enkele reden waarom, als dat voor spelers uit de Eredivisie kan, het hier ook niet zou kunnen.
Of het terecht is of niet, maar de eredivisie heeft gewoon veel meer aanzien in het buitenland en dat speelt gewoon mee. Ik vind de prijzen van de eredivisie eerder overdreven ipv de standaard.

Rasmussen verlaat Union, gaat voor Blessin spelen in Hamburg (St Pauli).
Nooit een onbetwistbare basisspeler. Bijna altijd een invaller, maar hij was wel altijd daar als het nodig was. Een groot verlies is het in mijn ogen niet. Ik hoop voor hem dat hij daar wel basisspeler kan worden.

Ik lees dat Onyedika wel degelijk zou vertrekken naar Galatasaray, maar pas na de match tegen Marseille.
Dan is het logisch dat ze Le Maréchal hebben aangetrokken, indien ze nu ook effectief nog een keeper, een verdediger en een winger binnenhalen dan hebben ze hun job deftig gedaan in de scouting.

En dan valt te vrezen dat deze zomer Tzolis, Stankovic en Ordonez gaan vertrekken.

Fans van Alaves waren precies ook blij dat hij weg was als je de reacties op hun IG/FB ziet :unsure: Waarom zou een speler met 399 minuten in de benen, die in zijn prime 1.5 mil marktwaarde heeft, ineens een meerwaarde zijn bij een topploeg hier? Toch heel vreemd?

Fans van Alaves waren precies ook blij dat hij weg was als je de reacties op hun IG/FB ziet :unsure: Waarom zou een speler met 399 minuten in de benen, die in zijn prime 1.5 mil marktwaarde heeft, ineens een meerwaarde zijn bij een topploeg hier? Toch heel vreemd?
Een speler die Hasi er absoluut zelf bij wilt. Dan weet ge nu al dat dit niks is.

Voor dat die 1 minuut gespeeld heeft, ligt Hasi er waarschijnlijk uit :lol:

Een speler die Hasi er absoluut zelf bij wilt. Dan weet ge nu al dat dit niks is.

Voor dat die 1 minuut gespeeld heeft, ligt Hasi er waarschijnlijk uit :laugh:
Dat is toch allemaal geen materiaal voor jullie.
Vroeger plukten jullie toppers in wording weg voor de neus van concurrenten, vonden jullie ruwe diamanten in Latijns-Amerika en elke jaar drie a vier talenten vanuit Neerpede.

Nu is het behelpen met de afdankertjes van andere ploegen, met 0,0 lange termijn visie. Er word n zelfs geen vedetten op de retour meer gehaald.

Volgend de krant op vraag van Hasi.

De laatste keer dat Hasi iemand vroeg en kreeg was toen hij op trainingskamp bij de ploeg op het veld naast hem Stephane Badji zag spelen.
De rest is geschiedenis.

Terug
Bovenaan