De prijzen zijn veranderd, voor een jonge verdediger die in de CL zijn mannetje kan staan is dat geen absurd bedrag. Zie bv. Khusanov die na 1 seizoen Lens ook voor 40 miljoen vertrok, die is ook lang niet foutloos40miljoen en meer bewezen? Ik zeg het een goede verdediger en kan zeker een stap hogerop naar een subtopper in europa maar dat bedrag voor een verdediger is gewoon extreem. Pacho was ook enorm goed en PSG kocht hem voor dat bedrag nadat die zich in een deftige competitie had bewezen na in Belgie gespeeld te hebben.
Voor dat bedrag verwacht ik wel degelijk dat je foutloos speelt. Hij zou hiermee in de top 25 duurste verdedigers ter wereld komen momenteel. En dan krijg je reacties je leest hier soms wat. Nee ik denk dat er sommige voral hoogheidswaanzin hebben. Zie naar de transfers van verdedigers in europa en de bedragen. Een paar goede CL matchen en belgische competitie is gewoon niet genoeg.
Waarom zou een speler met 399 minuten in de benen, die in zijn prime 1.5 mil marktwaarde heeft, ineens een meerwaarde zijn bij een topploeg hier? Toch heel vreemd?