Niet blij met dé nieuwe Lukaku dus?Las ook dat 1 van zijn minpunten slechte balcontroles zijn.
Dan heb ik ook liever dat er niets wordt gehaald.
(mopken hé)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet blij met dé nieuwe Lukaku dus?Las ook dat 1 van zijn minpunten slechte balcontroles zijn.
Dan heb ik ook liever dat er niets wordt gehaald.
Niet slecht, want Onyedika staat al met een half been buiten en ik vermoed dat Inter Stankovic gewoon terug gaat afkopen.Allee ze zijn toch ook wakker geschoten bij Club. Voor Lemaréchal (ex-Cercle) van Strasbourg naderen we een akkoord, bedrag tussen 6 en 7 miljoen.

Gohja veel geld te verdienen, veel sfeer, altijd goed weer. Spelen toch ook heel wat grote namen bij die grote ploegen. Dus begrijp het welOnyedika aast op transfer naar Galatasaray... Mooie Club, maar als speler die op het punt staat van zijn carrièrre écht te lanceren en door te breken is Galatasaray toch niet de goeie stap? Eerder als je beetje op je retour bent zou ik denken...
2 februari 23.59 uurTransferperiode nog open tot einde januari bij ons?
Mja verander van spijs doet eten verhaal. Dit is inderdaad eerder lateraal dan hogerop maar de club zelf is toch wel een pak groter. Veel meer supporters, zeker over de grens en toch meer sfeer en andere competitie e.d. als club kan cashen zou ik het ook doen.Onyedika aast op transfer naar Galatasaray... Mooie Club, maar als speler die op het punt staat van zijn carrièrre écht te lanceren en door te breken is Galatasaray toch niet de goeie stap? Eerder als je beetje op je retour bent zou ik denken...
40miljoen en meer bewezen? Ik zeg het een goede verdediger en kan zeker een stap hogerop naar een subtopper in europa maar dat bedrag voor een verdediger is gewoon extreem. Pacho was ook enorm goed en PSG kocht hem voor dat bedrag nadat die zich in een deftige competitie had bewezen na in Belgie gespeeld te hebben.Ge leest hier soms toch rare dingen... Speelt Ordonez altijd foutloos? Tuurlijk niet. Maar die heeft zich al meermaals in de CL bewezen tegen de groten.