Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Allee ze zijn toch ook wakker geschoten bij Club. Voor Lemaréchal (ex-Cercle) van Strasbourg naderen we een akkoord, bedrag tussen 6 en 7 miljoen.

Allee ze zijn toch ook wakker geschoten bij Club. Voor Lemaréchal (ex-Cercle) van Strasbourg naderen we een akkoord, bedrag tussen 6 en 7 miljoen.
Niet slecht, want Onyedika staat al met een half been buiten en ik vermoed dat Inter Stankovic gewoon terug gaat afkopen.

Bij cercle vond ik die toch best goed. Op het eerste zicht geen slechte transfer, wel 1 op een positie waar de nood toch niet super hoog is in tegenstelling tot andere posities

Maar je moet een echte 6 gaan halen ... we hebben al 8-en en 10-en met Stanko, Vanaken, Vetlessen, evt. Sandra (al wil ik die eigenlijk niet mee tellen)

Andreas Schjelderup van Benfica staat ook op de lijst bij Club. Er zou een persoonlijk akkoord zijn, 11 miljoen werd afgewezen en Benfica vraagt 15. Slechter dan hun vorige transfer uit Benfica kan het niet zijn zou ik denken.

Waar is de tijd dat we als Belgische ploeg 500.000 konden bieden en trots waren met een transfer van tegen het miljoen. :lol:

Vetlesen en Sandra hebben al veel meer als rechtsbuiten gespeeld dit seizoen dan op het middenveld 🤦‍♂️

Maar inderdaad, een echte 6, centrale verdediger, spits, rechtsbuiten en een keeper, dat zijn de posities die we nodig hebben. En wat minder salonvoetballers ook graag

Denk dat Lemaréchal toch anticiperen is op een vertrek van Onyedika. Anders is die transfer toch niet echt nodig (of toch minder nodig dan enkele andere posities), tenzij het een opportuniteit was.

Stankovic kan dan op de 6, al heb je daar dan geen echt alternatief voor en zit je wel met 3 8'en (Lemaréchal, Vetlesen en Reis).

Kotto weg naar Reims, Vander Heyden geblesseerd, Samoise ook geblesseerd... weeral te weinig verdedigers over.
en dus koopt den Baro spits 35.

allez, we geven die mens alle kansen he, maar elke keer horen dat er geen geld is voor transfers, en dan wéér een spits kopen terwijl de echte zwakke punten niet aangepakt worden... tjah, 't is ook een beleid zeker?

Onyedika aast op transfer naar Galatasaray... Mooie Club, maar als speler die op het punt staat van zijn carrièrre écht te lanceren en door te breken is Galatasaray toch niet de goeie stap? Eerder als je beetje op je retour bent zou ik denken...

Onyedika aast op transfer naar Galatasaray... Mooie Club, maar als speler die op het punt staat van zijn carrièrre écht te lanceren en door te breken is Galatasaray toch niet de goeie stap? Eerder als je beetje op je retour bent zou ik denken...
Gohja veel geld te verdienen, veel sfeer, altijd goed weer. Spelen toch ook heel wat grote namen bij die grote ploegen. Dus begrijp het wel

Bij Anderlecht is Ozcan ook al weg. Allemaal goed en wel, Hasi rekende er niet op. Maar met al die blessures mag er toch echt wel in verdedigend opzicht volk gaan bijkomen want met deze verdedigers, wordt het nog een lang seizoen

Mja verander van spijs doet eten verhaal. Dit is inderdaad eerder lateraal dan hogerop maar de club zelf is toch wel een pak groter. Veel meer supporters, zeker over de grens en toch meer sfeer en andere competitie e.d. als club kan cashen zou ik het ook doen.

Voor Ordonez zijn ze wel een waanzinnige prijs aan het vragen. In mijn ogen een goede verdediger, voor Belgie top maar ook niet meer dan dat. Al meermaals door het ijs gezakt. 40 mil is debiel en als een ploeg dat betaalt gaan ze wss 25 miljoen verlies pakken.

Ge leest hier soms toch rare dingen... Speelt Ordonez altijd foutloos? Tuurlijk niet. Maar die heeft zich al meermaals in de CL bewezen tegen de groten.

Ge leest hier soms toch rare dingen... Speelt Ordonez altijd foutloos? Tuurlijk niet. Maar die heeft zich al meermaals in de CL bewezen tegen de groten.
40miljoen en meer bewezen? Ik zeg het een goede verdediger en kan zeker een stap hogerop naar een subtopper in europa maar dat bedrag voor een verdediger is gewoon extreem. Pacho was ook enorm goed en PSG kocht hem voor dat bedrag nadat die zich in een deftige competitie had bewezen na in Belgie gespeeld te hebben.

Voor dat bedrag verwacht ik wel degelijk dat je foutloos speelt. Hij zou hiermee in de top 25 duurste verdedigers ter wereld komen momenteel. En dan krijg je reacties je leest hier soms wat. Nee ik denk dat er sommige voral hoogheidswaanzin hebben. Zie naar de transfers van verdedigers in europa en de bedragen. Een paar goede CL matchen en belgische competitie is gewoon niet genoeg.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan