sharpshot
Well-known member
Deze keer wel terecht natuurlijk!Ja, dat is wel duidelijk. Want eindigt zijn tweet letterlijk met Bravo Olivier Renard.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze keer wel terecht natuurlijk!Ja, dat is wel duidelijk. Want eindigt zijn tweet letterlijk met Bravo Olivier Renard.![]()
Tgoh. Als je ziet met welk geld die mannen uit de zandbak gooien. Na deze mercato kan je de man toch moeilijk gaan bejubelen imo. Toch niet qua verkoop.Deze keer wel terecht natuurlijk!
Is idd een zeer goede deal, de vraag is alleen (niet dat het veel uitmaakt voor deze transfer, mooi meegenomen, maar wel met het oog op de toekomst) was dit gewoon een lucky shot of heeft Renard hier toch een bijdrage in?Die 19 als de 20% er al af is voor simic is toch sterk verkocht van rsca.was geen slechte maar zo een talent was dat ook niet goed gewerkt. Beu dat de transfer periode al gesloten is.
Wie weet da, en ook stom wat is rsca is niks met dat geld op dit ogenblik.Is idd een zeer goede deal, de vraag is alleen (niet dat het veel uitmaakt voor deze transfer, mooi meegenomen, maar wel met het oog op de toekomst) was dit gewoon een lucky shot of heeft Renard hier toch een bijdrage in?
Ik vind het positief dat Renard nie opeens dat extra geld in handen krijgt.Wie weet da, en ook stom wat is rsca is niks met dat geld op dit ogenblik.

Laat het ons hopen. Vind dat maar een matige speler. Vooral qua Vista.Mits Angulo deze vorm aanhoud ist volgend jaar cashen zekers![]()
Ik open Transfermarkt en de eerste post op de homepage is dat Liverpool deze wintermercato Ordonez wil wegkapen bij Club.
Kunnen we onmogelijk tegenhouden, wel van een ander niveau dan Marseille natuurlijk. Goed dus dat hij gebleven is deze zomerIk open Transfermarkt en de eerste post op de homepage is dat Liverpool deze wintermercato Ordonez wil wegkapen bij Club.

In tegenstelling tot Konate, die bijna elke week dramatische momenten had dit seizoenGeen toeval, is al het hele jaar foutloos.
Ik las zonet ergens dat Stroeykens naar Besiktas zou kunnen?
Die is vrij zwaar geblesseerd. Waar gaat die nu door een medische test geraken?Ik las zonet ergens dat Stroeykens naar Besiktas zou kunnen?
Moet je gewoon houden ook hè.Die is vrij zwaar geblesseerd. Waar gaat die nu door een medische test geraken?
Bwah beste voetballer , dan mag em er toch is aan gaan beginnen dit seizoen .Moet je gewoon houden ook hè.
Is zowat uw beste voetballer. Ookal is Hasi er geen fan van en raakt hij maar niet in vorm.
Huur met aankoopoptie ook maar iets raar trouwens.