Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwoa, toch duidelijk te min imoHmm... Skoras toch een speler met potentieel, ondanks het er veel te weinig uit kwam bij Club. Had hem toch liever niet bij Gent gezien imho.
Mentaliteit is niks op aan te merken zouden er veel een vb aan moeten nemen. Ma als voetballer is da niks geen pure snelheid bedenkelijke techniek, geen scorende vermogen. Voor drive in een ploeg kan hij wel zorgen maar voor een bepaald niveau is dat te weinig zal gent wel nog diensten bewijzen, maar ik ben blij dat hij weg is.Bwoa, toch duidelijk te min imo
Heeft wel een bepaalde drive, maar technisch meestal echt niet goed, en behalve de PO's 2 jaar geleden eigenlijk amper iets deftig gedaan bij ons.
Lijkt me wel een goeie gast, met goeie mentaliteit, dat zeker wel, maar te licht voor JPL top?
Fabrizio zegt dat het geklonken is voor €20 mio en addons.Renard is toch ne mirakelman als em dat fixt
Dat hem maar mirakels gaat verrichten bij Kortrijk danRenard is toch ne mirakelman als em dat fixt

Kan toch niet man, kennen daar duidelijk niets van voetbalSimic zou naar de zandbak gaan voor meer dan 20 miljoen euro.

Moet nog medisch gekeurd worden ook he? Als ze de reacties online gaan checken gaan ze misschien ook terugkomen op hun aankoop.Kan toch niet man, kennen daar duidelijk niets van voetbal![]()
Denk niet dat er veel Arabische reacties gaan zijn. Vlaams dialect op smoelenboek zullen ze niet aan uit kunnenMoet nog medisch gekeurd worden ook he? Als ze de reacties online gaan checken gaan ze misschien ook terugkomen op hun aankoop.

Blijf dat wel geestig vinden dat veel mensen dat oprecht geloven, (daarom jij niet heMoet nog medisch gekeurd worden ook he? Als ze de reacties online gaan checken gaan ze misschien ook terugkomen op hun aankoop.
) dat dat zo in zijn werk zou gaan en zo iets echt invloed heeft op een sportief directeur.Crazy money, maar vind het niet erg dat ik zijn arrogante smoel niet meer hoef te zien op onze velden.Deal Simic is helemaal rond. 18 miljoen euro vast en 4 miljoen euro aan bonussen. Betaling in 2 schijven. Milan krijgt een 3 tal miljoen nog van de doorverkoop