Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kerel heeft gewoon een héél goeie makelaar.Dat kan toch allemaal niet meer![]()
Zou ik ook zijn, voor 5 miljoen mogen ze me naar FC Antarctica transfereren met 10 fucking pinguïns als ploegmatenSimic krijgt een nettoloon van 5 miljoen per jaar en is volgens onze info heel tevreden met de deal.
Waarom? Toch bijlange na niet de eerste of de enige middelmatige speler waar vanuit de zandbak veel te veel voor betaald wordt?Zelfs enkel het huurgeld zou al teveel zijn voor Simic. Zeer vreemde deal
hoog calimero gehalte vind ik ook, zo'n medische test die een oude blessure aan het licht brengt wil niet zeggen dat hij geen goals meer kan maken héDaar is nu toch echt niks mee met dat bericht?
Idd, en blijft wel een jonge verdediger met de stempel van talent. Ook international. Nog maar 20 jaar.Waarom? Toch bijlange na niet de eerste of de enige middelmatige speler waar vanuit de zandbak veel te veel voor betaald wordt?

Waar staat dat trouwens? ik zie dat niet op de usual media?Het wordt dus een huurdeal:
Het gaat om een opmerkelijke constructie: het is een huur van 6 miljoen euro met een verplichte aankoopoptie van 15 miljoen. Dat is zo omdat transfers in Saudi-Arabië de transfers door de Liga betaald worden en er wegens het financieel evenwicht niet meer zoveel kon worden uitgegeven. De 15 miljoen zal dus pas volgende zomer op de rekening van Anderlecht verschijnen. Simic krijgt een nettoloon van 5 miljoen per jaar en is volgens onze info heel tevreden met de deal.
Komt uit het Nieuwsblad denk ik, daar heb ik het toch ook zo gelezen.Waar staat dat trouwens? ik zie dat niet op de usual media?
Waar staat dat trouwens? ik zie dat niet op de usual media?
Hij vroeg dus eerst 25 miljoenOlivier Renard slaat zo toch een enorme financiële slag, nadat hij eerder ook Kasper Dolberg van de hand deed voor 10 miljoen (+2 miljoen) bonussen. Aanvankelijk vroeg hij 25 miljoen voor Simic, maar hij moest water bij de wijn doen.
. Die zit dus daar gewoon continue te trollen als StandardmanDie kerel heeft gewoon een héél goeie makelaar.
en rsca kan het geld goed gebruiken om die dure vogels in de b-kern te betalen elke maand
Foket, Filips, Rits, AshimeruWie zijn die dure vogels in de b-kern?
Is weet Sasha Tavolieri die die info zit te delen.Waar staat dat trouwens? ik zie dat niet op de usual media?

Die krijgt vaak zijn info van mensen rondom de transfers. In dit geval 90% zeker dat dit uit de entourage van Renard komt want die wil zich zo indekken voor zijn falend transferbeleidIs weet Sasha Tavolieri die die info zit te delen.
Ging vorige week wel de mist in toen hij beweerde dat Kompany op de raad van bestuur zou zitten.![]()
Ja, dat is wel duidelijk. Want eindigt zijn tweet letterlijk met Bravo Olivier Renard.Die krijgt vaak zijn info van mensen rondom de transfers. In dit geval 90% zeker dat dit uit de entourage van Renard komt want die wil zich zo indekken voor zijn falend transferbeleid