Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Dringend versterking nodig in de defensie alleszins.
ja absoluut, en als je het artikel van Degryse in HLN leest na Salzburg - Brann Bergen dan boezemt me dat geen vertrouwen in -> Salzburg zet altijd véél druk op de verdedigers... brrrrr..... (Spileers - Romero doen het nu al in hun broek denk ik)

ja absoluut, en als je het artikel van Degryse in HLN leest na Salzburg - Brann Bergen dan boezemt me dat geen vertrouwen in -> Salzburg zet altijd véél druk op de verdedigers... brrrrr..... (Spileers - Romero doen het nu al in hun broek denk ik)
Ook al haal je versterking vandaag. Tegen Salzburg zal dat nog weinig uithalen.

Druk zetten is wel hun handelsmerk. Maar ze hebben toch heel veel van hun pluimen verloren. Ik schat de kansen van Club Brugge toch hoog in.

Ook al haal je versterking vandaag. Tegen Salzburg zal dat nog weinig uithalen.

Druk zetten is wel hun handelsmerk. Maar ze hebben toch heel veel van hun pluimen verloren. Ik schat de kansen van Club Brugge toch hoog in.
Ja inderdaad, maar misschien als je nu een echte ervaren CV kan halen dat die dan wel tegen de Rangers ingezet kan worden.

Ik blijf ook nog hopen op echte topspits maar daar vrees ik al helemaal voor, not sure wat ze met al hun geld nu van plan zijn ons bestuur?

Ja inderdaad, maar misschien als je nu een echte ervaren CV kan halen dat die dan wel tegen de Rangers ingezet kan worden.

Ik blijf ook nog hopen op echte topspits maar daar vrees ik al helemaal voor, not sure wat ze met al hun geld nu van plan zijn ons bestuur?
Stadion bouwen..ooit.

Nee serieus, zullen ook CL kwalificatie afwachten denk ik. Dat halen of niet halen scheelt een pak geld aan inkomsten. In het ene geval is er een groot overschot; in het andere geval zal er wat geld moeten gebruikt worden voor de dagelijkse dingen te betalen zoals loonmassa en dergelijke. De loonmassa is relatief hoog, dus zonder CL inkomsten zal daar wel moeten bijbetaald worden uit andere potjes. Niet dat dat een probleem zal zijn ;)

Dit klopt wel, is de reden waarom ze niet zomaar alles uitgeven. Ze willen zoveel mogelijk eigen inleg ipv te rekenen op anderen, gezien de geschiedenis en alle problemen rond het stadion geen slecht idee.
true, maar dit jaar gaan ze toch met een enorm overschot zitten als je naar de transfers so far kijkt?

Jutgla,Talbi, De Cuyper, Jashari, Ordonez + misschien Onyedika... als je dan kijkt naar incoming: Reis, Forbes, Tresoldi

Ok, daar gaan nog veel kosten etc vanaf, maar netto moet je toch echt 50 mil kunnen overhouden hieraan, nee?

true, maar dit jaar gaan ze toch met een enorm overschot zitten als je naar de transfers so far kijkt?

Jutgla,Talbi, De Cuyper, Jashari, Ordonez + misschien Onyedika... als je dan kijkt naar incoming: Reis, Forbes, Tresoldi

Ok, daar gaan nog veel kosten etc vanaf, maar netto moet je toch echt 50 mil kunnen overhouden hieraan, nee?
Stankovic ook toch 9 miljoen

Een jaartje El spelen zou ik niet mee inzitten eerlijk gezegd
Club moet zich altijd plaatsen.
Salzburg is hun beste speler kwijt en dan heb je Konaté en Bidstrup.
Spelers die Club zelf kan halen, moesten ze willen.

Ik snap die overschattig van Salzburg niet.
Een ploeg die de groepsfase van de EL mogelijks kan overleven maar dan stopt het toch.

Een ploeg die de groepsfase van de EL mogelijks kan overleven maar dan stopt het toch.
Het Club van vorig seizoen wel, maar het Club momenteel met de verdediging op wankele benen kan van best veel EL-ploegen op dit moment verliezen

Ik bedoel zou het niet erg vinden om constant tegen die kleppers te spelen, ne keer wat zndere ploegen isxook leuk.

Het Club van vorig seizoen wel, maar het Club momenteel met de verdediging op wankele benen kan van best veel EL-ploegen op dit moment verliezen
Dit dus. Dit Club is gewoon momenteel EL niveau, absoluut niet op het CL niveau van de laatste jaren.

Dan is het tegen een ploeg als Salzburg echt geen uitgemaakte zaak.

Verdediging is echt wankel: Ordonez die niet speelt, Spileers op de flank en Romero die niet echt indruk maakt. Tel daarbij Seys en Meijer die tot eind vorig seizoen in de lappenmand lagen en Sabbe die daar nu in ligt... absoluut niet op niveau dus.

Dan nog enkele nieuwe spelers die nog niet zijn ingewerkt in middenveld en aanval en dan moet je het doen met Vetlesen op de flank, die eigenlijk al niet goed genoeg is op zijn natuurlijke positie.

Nee, Club staat er niet. Onbegrijpelijk eigenlijk met hun budgetten, organisatie en scouting.

Nee, Club staat er niet. Onbegrijpelijk eigenlijk met hun budgetten, organisatie en scouting.
goh, een beetje streng dit, nee?

Ze hebben wel op tijd geanticipeerd op een vertrek van Onyedika en Jashari door Stankovic en Reis te halen.
Ook Talbi is gecovered door Forbes, en met Tresoldi hebben ze een vervanger voor Jutgla.

Enkel verdediging lijkt echt moeilijk want Ordonez/De Cuyper hebben we geen vervanger voor, al rekenen ze op de back-positie misschien wel gewoon op Seys - Sabbe - Meijer - Siquet -> da's toch ook 4 man voor 2 plaatsen? Dus misschien hadden ze echt nog niet gerekend op een vertrek van Ordonez?

Ze hebben toch asap echt wel verdedigende versterking nodig. En liefst 1 of 2 man ie er direct staan. Die mogelijks ook doublure kunnen spelen van Mechele moest daar ooit iets mee gebeuren. Dus: ervaring + leiderschap.

Ja, qua talent scouting en development zijn ze daar idd enorm goed bezig.
Strafste blijft toch de Sylla van 200k naar 20M :crazy:

Terug
Bovenaan