Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Brugge laat sowieso iedereen die wil gaan een transfer maken he. Dit is gewoon deel van de onderhandeling. Als Marseille 30 miljoen biedt en je zegt eerst nee bieden ze misschien nog wat meer, Jashari zelfde verhaal, waarom zou je dat als Club zijnde niet proberen met nog een maand tijd op de transfermarkt.

Ten laatste eind augustus zijn die gewoon weg hoor.

Brugge laat sowieso iedereen die wil gaan een transfer maken he. Dit is gewoon deel van de onderhandeling. Als Marseille 30 miljoen biedt en je zegt eerst nee bieden ze misschien nog wat meer, Jashari zelfde verhaal, waarom zou je dat als Club zijnde niet proberen met nog een maand tijd op de transfermarkt.

Ten laatste eind augustus zijn die gewoon weg hoor.
Dat is toch nooit een zekerheid?

So far hebben we uiteindelijk wel al altijd de spelers laten gaan voor het einde van de transferperiode, dus Club kan wel tegen management van Jashari/Ordonez zeggen: "Rustig mannen, transferperiode is nog maand, we snappen het dat de speler geen risico op blessure wil nemen, maar wij gaan proberen meer uit deze deal te halen."

Behalve het niet willen trainen (om geen blessure op te lopen) zie ik voorlopig toch nog geen gefrustreerde Jashari of Ordonez dus ben geneigd te denken dat alles wel goed komt.

Of zonder Ordenez die CL-kwali goed komt daar twijfel ik dan wel aan
Club komt altijd overeen met een contractverlenging als het juiste bod komt dat ze niet moeilijk doen.
In Jashari zijn geval 33 + 5 miljoen zullen ze zich niet kunnen in vinden wellicht in die bonussen. Want voor 38miljoen laten ze die echt wel gaan denk ik.

Volledig akkoord. Club moet zijn broek niet afsteken maar een beetje realiteitszin mag wel. Als ze 30 bieden voor Ordonez moet je het niet hard spelen voor een paar miljoen meer. Je creëert wrevel en geeft een signaal
aan ploegmaten en toekomstige spelers dat ze je moeilijk laten vertrekken.
Wat een onzin zeg.

Brugge geeft niet direct toe bij Jashari en Ordonez en plots zijn ze een club die "moeilijk spelers laat vertrekken". Give me a break. Hoeveel spelers heeft men al laten gaan de voorbije jaren? Tallozen. En voor zover ik mij kan herinneren zat daar geen enkel geval tussen waar Brugge echt heel moeilijk doen. Als de juiste prijs wordt geboden, dan wordt dat bedrag gewoon geaccepteerd. We kunnen niet verwachten van Brugge dat er steeds een bedrag wordt geaccepteerd van een paar miljoen onder de vraagprijs. Dan loop je op het einde van de rit wel een aardig bedrag mis en geef je juist een signaal aan andere ploegen dat spelers juist makkelijk weg te kapen zijn.

Ik weet nu niet juist hoe het zit bij Ordonez, maar bij Jashari is de vraagprijs gewoon duidelijk. Milan wil die niet meteen invullen? Jammer dan. Het is dat Jashari zelf niet naar de PL wil, anders was die wss al gewoon weg. Zoals trouwens al eerder vermeld: de transfermarkt is nog een maand open. Tijd genoeg.

Wat een onzin zeg.

Brugge geeft niet direct toe bij Jashari en Ordonez en plots zijn ze een club die "moeilijk spelers laat vertrekken". Give me a break. Hoeveel spelers heeft men al laten gaan de voorbije jaren? Tallozen. En voor zover ik mij kan herinneren zat daar geen enkel geval tussen waar Brugge echt heel moeilijk doen. Als de juiste prijs wordt geboden, dan wordt dat bedrag gewoon geaccepteerd. We kunnen niet verwachten van Brugge dat er steeds een bedrag wordt geaccepteerd van een paar miljoen onder de vraagprijs. Dan loop je op het einde van de rit wel een aardig bedrag mis en geef je juist een signaal aan andere ploegen dat spelers juist makkelijk weg te kapen zijn.

Ik weet nu niet juist hoe het zit bij Ordonez, maar bij Jashari is de vraagprijs gewoon duidelijk. Milan wil die niet meteen invullen? Jammer dan. Het is dat Jashari zelf niet naar de PL wil, anders was die wss al gewoon weg. Zoals trouwens al eerder vermeld: de transfermarkt is nog een maand open. Tijd genoeg.
Dus voor jou is het oké dat spelers na 1 goed seizoen met kans op een grote transfer worden verplicht om het uit te hangen door niet te komen opdagen of plots blessures veinzen?

Ik keur hun gedrag niet goed maar als bestuur geef je daar toch ook wel de zuurstof toe.

Dus voor jou is het oké dat spelers na 1 goed seizoen met kans op een grote transfer worden verplicht om het uit te hangen door niet te komen opdagen of plots blessures veinzen?

Ik keur hun gedrag niet goed maar als bestuur geef je daar toch ook wel de zuurstof toe.
Maar waarom is dat "het uithangen" ?
Die gast weet dat hij binnen dit en 2-3 weken een medical heeft om een dik contract te tekenen bij een ploeg die een stap hogerop is. Het minste dat je dan voelt ga je toch rusten? Niks speciaal aan hoor...

Om eerlijk te zijn Ordonez kan toch beter doen dan Marseille?
Daar valt idd wel iets over te zeggen.

Los van de leeftijd ook weer een zeer bedenkelijk verhaal. Aston Villa heeft daar deze zomer nog 7,5M voor betaald en laat hem nu gaan met aankoopoptie (die dus sowieso niet lager zal zijn dan 7,5M). Bizar

Als villa fan, laat ons zeggen dat dit jaar het transfer beleid niet veel voorstelt. Wss problemen met ffp. Maar snap er niet veel van eerlijk gezegd.

Kleine irrelevante opmerking: bij die voorstelling van spelers bij Anderlecht... Kunnen ze eens het licht volledig op de spelers zetten? Ge ziet bij iedere speler maar de helft van hun gezicht.

Terug
Bovenaan