Gohja, 32,5m is zeker ni slecht maar Jashari was echt wel uitmuntend vorig seizoen en stond er elke keer wanneer het nodig was. Ik kan mij amper of geen foutjes van hem herinneren, heel goed in balbehandeling en loopvermogen, technisch sterk en ge merkte gewoon dat hij toch op een nog hoger niveau speelde of kon spelen dan de rest. Ok, voor spelers op zo'n positie wordt er ook wel ni zoveel betaald als bv een scorende spits of winger. 40m is mss wat veel maar met inflatie in gedachten en de stijgende prijzen en het feit dat hij nog maar net heeft bijgetekend tot 2029 lijkt mij eind de 30 wel zeer correct.
Bij zijn vorige transfer gedroeg hij zich ook zo maar speelde uiteindelijk toch dus ik vermoed dat veel gewoon gazettepraat is en dat dat int echt best wel meevalt. Ik zie hem echt niet de wet van 78 gebruiken en zelfs als hij dat doet, tis niet dat club er hun broek aan gaat scheuren want ze hebben maar 6m ofzo betaald en geld hebben ze genoeg met de andere transfers en CL van vorig seizoen. Puur financieel hoeft er nix voor Brugge en sportief ook niet want Brugge heeft alternatieven met Reis en Stankovic (en onyedika).
Het is nu ook niet dat Brugge zich incorrect gedraagt he integendeel. Het is AC Milan die rechtstreeks met de speler is beginnen praten ipv aan de club toestemming te vragen. Dan nog eens de pers er laten opspringen zodat de speler moeilijk begint te doen. Degoutant gedrag. Alleen al door dat gedrag mag Brugge zich hard opstellen. Zoiets moet niet beloond worden. En dat gaat Brugge ook niet doen. Zonder dat degoutant gedrag ging Brugge mss wel uiteindelijk akkoord gegaan zijn met 35m maar denk nu dat ze zich harder gaan opstellen en niet eerder akkoord gaan dan met 38m. Allez, zo zou ik het doen.
Zeker wetende dat er al ploegen 40m geboden hebben zou het stom zijn om die voor 32,5 te laten gaan. Maar club is constructief hierin en wil eventueel hem naar zijn favoriete ploeg laten gaan als het bod in de buurt komt maar 32,5 is gewoon te weinig.