Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Nicky Hayen over Ardon Jashari: "Normaal traint hij maandag terug mee"

Volgens onze laatste informatie ziet AC Milan (voorlopig?) af van Ardon Jashari. Een welingelichte bron dichtbij AC Milan meldde ons dat de club niet van plan is om het laatste bod van 32,5 miljoen euro + bonussen voor Ardon Jashari nog op te trekken. Intussen liet Jashari zelf de jaarlijkse ploegfoto van Club Brugge aan zich voorbijgaan.
"We zien Ardon op de club zelf", sprak coach Nicky Hayen voor de Supercup. "Ik hoef niet te telefoneren. Het is een situatie die heel duidelijk gesteld is. Normaal gaat hij maandag terug meetrainen. Tot dan krijgt hij de tijd van de club om te kijken wat er mogelijk is. De club heeft daar een duidelijk statement naar de staf in gemaakt. Het is heel helder voor ons."
"Zo'n dossiers kunnen in het voetbal heel moeilijk en complex zijn. Dat is nu ook zo. Ik heb alle vertrouwen in de club dat ze het in een correcte manier zullen afhandelen, welke richting het ook uitgaat."

Union haalt blijkbaar Scherpen als vervanger van Moris.

Bij Ajax was dat wel maar een matige doelman, maar mss ondertussen nog stappen gezet?

Bij Ajax was dat wel maar een matige doelman, maar mss ondertussen nog stappen gezet?
Doelman van het jaar in Oostenrijk vorig seizoen. 2 keer kampioen met Graz en CL gespeeld.

En Brighton kan wat geld transfereren vanuit Union.

Ben ook wel benieuwd of hij stappen heeft gezet. Nooit echt fan van geweest, maar bij Sturm Graz wel erdoor gekomen blijkbaar.

Dus de twee beste keepers van het Oostenrijkse voetbalseizoen spelen dus nu in de Belgische top 3 :D
En Union gaat er sowieso op vooruit gaan, want Moris vond ik maar een zeer matige keeper.

Dus de twee beste keepers van het Oostenrijkse voetbalseizoen spelen dus nu in de Belgische top 3 :D
En Union gaat er sowieso op vooruit gaan, want Moris vond ik maar een zeer matige keeper.
Vooral die zijn gedrag zal ik niet missen op onze velden. Constant tegenpartij fans uitdagen

Vooral die zijn gedrag zal ik niet missen op onze velden. Constant tegenpartij fans uitdagen
Constant is overdreven. Het is geen Proto hoor ;)

Ben benieuwd. Moris toch wel vaak op cruciale momenten geblunderd. In Glasgow ooit na de 2-0 thuis een dikke blunder waarna alles inzakte.
En dan natuurlijk in voorjaar 2024 die idiote playoffs met als dieptepunt die uittrap tegen die Bruggespeler. Ben ik nog slecht van.

Vorig jaar wel een goed jaar gehad, maar toch ook geen Champions League niveau. Benieuw of die Kjell het wel kan.

Samen met Reis denk ik wel redelijk goeie versterkingen (al ken ik die Stankovic niet hoor).
En Onyedika & Jashari "nog altijd" niet weg, wat een middenveld zou dat zijn als die beide ook blijven - nog 45 dagen :biglaugh:
(zal nooit gebeuren uiteraard)

Hebben ze nog geen vervanger voor De Cuyper? Lijkt me toch een aderlating te zijn zonder een waardige vervanger, en de voorrondes komen er aan

Terug
Bovenaan