Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Witsel stopt bij Atletico - zou die niet nog een jaartje terug in België komen voetballen?

Of ja, gezien zijn transfergeschiedenis is een jaar cashen in de zandbak waarschijnlijker :unsure:
Club heeft al geruime tijd eens gaan polsen ,maar geen interesse van hem

Noah Sadiki naar Sunderland voor 17 miljoen. Er vloeit nog 2 miljoen verder naar Anderlecht.
17+3 met bonussen precies. Goeie aankoop, groot verlies voor ons. Maar vandeperre zal de plaats innemen. Laatste grote verstrekker zal ivanovic zijn vermoed ik. Dan gaan we weer rond de 50 miljoen in de kassa krijgen zonder amoura obviously.

Camara blijkbaar van Standard naar Anderlecht. Mooi ding weeral, 2 jaar geleden laten gaan omdat hij niet voldeed en er nu 4,5 miljoen aan geven. Jongens toch , wat een beleid
Puur uit eerlijke schaamte haal je die toch niet? En wat een signaal geef je ook aan de jeugd of supporters.

Stevig bedrag voor iemand die wel duidelijk potentieel heeft, maar tot nu toe weinig bewezen heeft.
Jammer dat hij naar Anderlecht gaat, maar het is een mooi bedrag dat we kunnen gebruiken voor andere transfers.

Casper Nielsen officieel naar Standard. Goeie transfer, hopelijk haalt die zijn oude niveau terug.

Wilmots slaagt er toch in om in sneltempo een leuke kern samen te stellen. Er zouden nog 2 aanvallers komen nu.
Nog nooit geweten dat de ploeg bijna volledig is samengesteld nog voor de zomerstage begonnen is.

Is dat nu niet jammer, ik word nu niet echt jammer van Sunderland. Een jaar knallen in de Champion’s League en die kan toch naar een mooiere club.

Is dat nu niet jammer, ik word nu niet echt jammer van Sunderland. Een jaar knallen in de Champion’s League en die kan toch naar een mooiere club.
Een jaar deftig presteren in die ploeg en hij heeft de volgende clubs ook uit te kiezen. En heeft 38 matchen om zich te tonen ipv 8. Is nog maar 20j he

Jelle Bataille mag andere oorden opzoeken..

RAFC neemt afscheid van Jelle Bataille.

De club heeft beslist om niet meer verder te gaan met Jelle Bataille. Nochtans was het de intentie van de club om een jaar langer met elkaar door te gaan, aan de vooropgestelde optievoorwaarden. Ook de speler heeft dezelfde intentie kenbaar gemaakt. Ondertussen blijkt echter dat Jelle en entourage de geldigheid van de optie willen betwisten om op die manier opnieuw aan tafel te kunnen gaan zitten. RAFC wenst niet mee te gaan in die strijd en gaat voor spelers die met 100% volle goesting onze rood-witte kleuren willen verdedigen.

We bedanken Jelle voor de 4 mooie jaren op de Bosuil en wensen hem veel succes in zijn verdere carrière!

Zuiver amateurisme bij ons.

De optie in het contract van Bataille werd te laat verlengd (eind maart i.p.v. februari) waardoor men erachter kwam dat Bataille eigenlijk een vrije speler was. Hij wou graag bijtekenen maar dan voor meerdere jaren.

Ook triestige communicatie.

De optie in het contract van Bataille werd te laat verlengd (eind maart i.p.v. februari) waardoor men erachter kwam dat Bataille eigenlijk een vrije speler was. Hij wou graag bijtekenen maar dan voor meerdere jaren.

Vooral het modder smijten naar de speler is echt zo onrespectvol. Ik zie de Antwerpsupporters dan ook zwaar uithalen naar bestuur en steun uitspreken voor Bataille.

Alle krediet lijkt opgebruikt en pessimisme is weer op een dieptepunt precies.

Ik zou Bataille zijnde ook wel mijn manager ontslaan. Da's die zijn f*cking job toch?

Terug
Bovenaan