Jaja natuurlijk. Maar in dit geval is het een perfect voorbeeld omdat het toen ook Milan betrof.No offense, maar dat laatste telt overal![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaja natuurlijk. Maar in dit geval is het een perfect voorbeeld omdat het toen ook Milan betrof.No offense, maar dat laatste telt overal![]()
Zie niet in waarom dat relevant is voor het transferbedrag dat moet worden betaald?Jaja natuurlijk. Maar in dit geval is het een perfect voorbeeld omdat het toen ook Milan betrof.
En het dan nog niet leuk vinden als ze het Bayern van België genoemd worden...35 miljoen belachelijk laag noemen voor een speler uit de jupkes league, kom jongens serieus blijven he.
Euh nee dat zeg ik niet. Ik heb het ook over het feit dat Club toen hebberig was en op den duur een speler in zijn rangen had die zijn kat stuurde naar training en wedstrijden. En dat wil je toch maar weer vermijden. 35 miljoen is gewoon een heel mooi bedragZie niet in waarom dat relevant is voor het transferbedrag dat moet worden betaald?
Als we zo gaan beginnen redeneren moet je quasi elk beginnend bod aanvaarden.
Maar ze zijn er wel uitgeraakt. Milan wou daar eerst een koopje doen door Club onder druk te zetten. Je moet als verkopende club toch niet direct het eerste bod aanvaarden van een grote club?Euh nee dat zeg ik niet. Ik heb het ook over het feit dat Club toen hebberig was en op den duur een speler in zijn rangen had die zijn kat stuurde naar training en wedstrijden. En dat wil je toch maar weer vermijden. 35 miljoen is gewoon een heel mooi bedrag
Als club hebt ge alle recht om te vragen wat ge wilt en als de speler daarin meegaat: perfect. Maar inderdaad: 35 miljoen belachelijk laagnoemen, is wel heel andere koek.

Wel, dit blijkt dus, uit andere berichtgevingen, weer niet echt te kloppen - welke is juist, dunno.Jashari wil zelf graag vertrekken en €35 mio is toch een heel mooi bedrag na 1 seizoen. Speel het nu hard en je hebt het risico dat die op 31/08 voor 10 minder naar Sunderland vertrekt.
Hij heeft zich kunnen tonen in een pak CL matchen dus echt wel getoond dat hij dat niveau aankan, zonder CL zou ik je gelijk geven maar nu weet een aankopende ploeg toch wel dat je iemand krijgt die niet door de mand gaat vallen tegen sterke ploegen.Tss 35 en 40 miljoen is een correct bedrag we zijn nog altijd maar de jpl ook.
35M is een mooi bedrag maar we zijn nog maar eind Juni en er zijn meerdere clubs die interesse tonen. Logisch dat je dan niet toegeeft aan het eerste bod. Je moet nu niet verwachten er nog 20 bij te krijgen maar een paar ploegen tegen elkaar uitspelen en boven de 40 eindigen is wel perfect mogelijk in dit scenario. Zeker als je als Club weet dat de speler er geen probleem van zou maken om nog een jaar te blijven ook.