Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Shoppen in de Duitse lagere klasse - het Unionmodel
Union model light hé. Die nieuwe van Brugge is de kapitein van een team dat net naar de Bundesliga gepromoveerd is. Lijkt me op papier toch een onmiddelijke versterking.
Undav kwam van derde klasse 😅Promise van Estland. Boniface vanuit Noorwegen.

Als ik me niet vergis kwam Tzolis ook uit Duitse 2de klasse.

Laatst bewerkt:
Zorgane naar Union, dat vind ik ook wel een goeie transfer alvast, had die wel graag bij Club gezien.

Club heeft delegatie van AC Milan wandelen gestuurd met de boodschap Jashari is niet te koop.
Jashari zelf heeft overigens geen enkel probleem ermee om nog een seizoen te blijven. Wat een baas.
Het is natuurlijk nog lang, als er een club 50-60m neer wilt leggen dan kan je hem niet houden natuurlijk, maar zo ver zijn we nog niet.

Onze Japanner is ook weg. In 3 seizoenen alles gewonnen hier en praktisch alles gespeeld. Enige doelpunt in de bekerfinale ook. En iedereen sprak over Burgess en Mcallister maar hij stond er ook altijd. Het ga je goed Koki 🫡🥹

Vervanger zal van goede huize moeten zijn

Club heeft delegatie van AC Milan wandelen gestuurd met de boodschap Jashari is niet te koop.
Jashari zelf heeft overigens geen enkel probleem ermee om nog een seizoen te blijven. Wat een baas.
Het is natuurlijk nog lang, als er een club 50-60m neer wilt leggen dan kan je hem niet houden natuurlijk, maar zo ver zijn we nog niet.
Tot hij morgen toch wilt gaan, club nee zegt en hij niet meer komt trainen.

Welkom in het voetbal. Alles voor het geld

EDIT : Ik lees trouwens net dat Jashari al te kennen heeft gegeven aan Brugge om naar Milan te willen. En eerlijk gezegd zou ik dat helemaal begrijpen. Bij hem is het meteen tijd om een stap hogerop te gaan. Hier nog een seizoen blijven, is stilstaan bij hem

Tot hij morgen toch wilt gaan, club nee zegt en hij niet meer komt trainen.

Welkom in het voetbal. Alles voor het geld

EDIT : Ik lees trouwens net dat Jashari al te kennen heeft gegeven aan Brugge om naar Milan te willen. En eerlijk gezegd zou ik dat helemaal begrijpen. Bij hem is het meteen tijd om een stap hogerop te gaan. Hier nog een seizoen blijven, is stilstaan bij hem

Goh, zou die niet eerst eens proberen kampioen te spelen in Belgie voor hij zo vanuit de hoogte gaat doen... :oi22:

Altijd met een korrel zout nemen. Jashari heeft het altijd gezegd dat hij open staat voor een transfer, maar het zeker geen straf zou vinden om nog een seizoen te blijven. Zegt zelf dat het voor alle partijen moet kloppen. 35 miljoen + bonussen wat Milan zou bieden is ronduit belachelijk.

Altijd met een korrel zout nemen. Jashari heeft het altijd gezegd dat hij open staat voor een transfer, maar het zeker geen straf zou vinden om nog een seizoen te blijven. Zegt zelf dat het voor alle partijen moet kloppen. 35 miljoen + bonussen wat Milan zou bieden is ronduit belachelijk.
Belachelijk bedrag? Dat is toch gewoon heel veel geld voor onze competitie. Stel u voor dat die volgend jaar blijft en een flopseizoen zou spelen. Dan zou je maar blij zijn met dat geld.

Komt ook nog eens bij dat veel geld in België uitgeven, niet gelijk staat aan succes. Kijk maar naar De Ketelaere en Milan

Belachelijk bedrag? Dat is toch gewoon heel veel geld voor onze competitie. Stel u voor dat die volgend jaar blijft en een flopseizoen zou spelen. Dan zou je maar blij zijn met dat geld.

Komt ook nog eens bij dat veel geld in België uitgeven, niet gelijk staat aan succes. Kijk maar naar De Ketelaere en Milan
No offense, maar dat laatste telt overal 😛

Terug
Bovenaan