Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Perisic, wat een held.- AEK Athene bezig om Martial transfervrij te halen.
- PSV dan weer bezig om Perisic aan te trekken.
Ook fan van Perisic. Had hem graag bij Ajax gezien nu.Perisic, wat een held.
Beste speler die ik ooit bij mijn locaal clubje mocht aanschouwen (Roeselare)
Ja? Was een geweldige speler iddOok fan van Perisic. Had hem graag bij Ajax gezien nu.

die zal wss geen basis meer afdwingen maar kan zeker nog wel zijn nut hebbenJa? Was een geweldige speler idd
Maar is toch wel (ferm) over zijn top heen, neen?
Als luxe-invaller misschien ja, maar toch.
We hebben alleen Godts als linksbuiten, dus een transfervrije Perisic als back-up had ik niet erg gevonden.Ja? Was een geweldige speler idd
Maar is toch wel (ferm) over zijn top heen, neen?
Als luxe-invaller misschien ja, maar toch.
Staat wel scherp precies.- Ihattaren naar RKC![]()
. Toch nog een club gevonden die zijn rekening wilt spekken.
Daar gaat nooit meer iets van komen. Mentaal niet gemaakt voor topsport.Staat wel scherp precies.
Toch jammer dat die comeback bij Ajax misliep. Leuke speler, maar geen gezonde omgeving.
Zsczcscszesny komt uit zijn pensioen en gaat Ter Stegen vervangen bij Barcelona.

Voor geld danst den beer, in dit geval Pjanic.Bosnië gaat oefenen tegen Rusland en daar zijn sterspelers Dzeko en Pjanic het niet mee eens
![]()
Bosnië gaat oefenen tegen Rusland en daar zijn sterspelers Dzeko en Pjanic het niet mee eens
Sterspelers Miralem Pjanic en Eden Dzeko zijn bepaald niet blij mee de geplande interland tussen Bosnië en Herzegovina en Rusland. Beide ploegen treffen elkaar op 19 november in Sint-Petersburg, een dag voor de openingswedstrijd van het WK in Qatar. De Bosnische bond accepteerde een voorstel van...www.hln.be
Pjanic voor 1 jaar naar CSKA Moskou![]()