Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

Ik zie Liverpool wel eens stranden met een kern zonder drive. Geen refreshment, wel veel kwaliteit. Maar mentale moeheid kan een ding worden.
Goh, nieuwe coach en staf en veel mannen die misschien net niet goed genoeg zijn van de hand gedaan. ik zou dat dus niet zeggen, zeker niet als je ziet hoe ze al gespeeld hebben en welke drive Salah duidelijk heeft.
- Eentje voor @Holocene . Orel Mangala wordt geleend door Everton zonder optie tot koop ✅. Medische keuring vandaag.
Lijkt mij wel iemand die nog kan passen in Dyche zijn style of play.

Engels van Augsburg naar Celtic voor 12M. Deal is 99% rond.

Toch wel een enorme flater van Brugge toch, dat ze die zijn potentieel niet zagen. Die heeft zonder aanpassing onmiddelijk meegedraaid daar...

Wolves en Ajax zouden het eens zijn over Forbs. Vanwege FFP kan Wolves hem niet kopen, dus gaan ze hem huren en na 10 matchen wordt hij definitief gekocht voor rond de 14 miljoen. Ik hoop echt dat die snel 10 matchen speelt. Benieuwd of wij nog iets gaan halen.

Wolves en Ajax zouden het eens zijn over Forbs. Vanwege FFP kan Wolves hem niet kopen, dus gaan ze hem huren en na 10 matchen wordt hij definitief gekocht voor rond de 14 miljoen. Ik hoop echt dat die snel 10 matchen speelt. Benieuwd of wij nog iets gaan halen.
Ziyech hè ;)

Ward-Prowse gaat dan weer naar Nottingham. Deed die het niet redelijk goed bij jullie?
Vind hem bij velen wat onder gewardeerd. Heeft wel statistieken om u tegen te zeggen maar was wel minder doorslaggeven dan in het begin van de competitie. Ik zou hem gehouden hebben.

Het zou gaan om een huursom van 2.5 miljoen + volledig loon overgenomen. Na 10 basisplaatsen in de PL komt daar nog eens 13.5 miljoen bij. 🤞

- Perisic waarschijnlijk ook naar Como.

- Sterling en Arsenal zijn het eens. De kans is groot dat Chelsea mee gaat werken. Lijkt me geen goed nieuws voor Trossard. Dan zal Sancho wel naar Chelsea gaan.

Ik denk niet dat Sterling boven Trossard in de pikorde komt. Ik denk dat ze eerder anticiperen dat ze weer een blessurecrisis gaan krijgen en Sterling is haast gratis én is breid om in te leveren op zijn loon.

Broja een jaartje naar ons. Blessuregevoelige spits die allergisch is voor scoren, perfecte match.

Geen RB halen is echt een grote fout.

- Sterling naar Arsenal ✅

- Forbs naar Wolves ✅

- Soler naar West Ham ✅

- Oshimen naar Al Ahli of Chelsea ❌

- Sancho naar Chelsea ✅

- Toney naar Al Ahli ✅

- Aguerd naar Sociedad ✅

- Haller naar Leganes ✅

- Ugarte naar Manchester United ✅

Terug
Bovenaan