Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

- Eentje voor @Wulf OSB . De geruchten van Tammy Abraham naar West Ham zouden niet kloppen, volgens mijn Italiaanse bron. Wel zou AC Milan met Roma praten over een transfer van de spits. Milan zit al achter Tammy aan sinds juli.
ik zou aan een kant blij zijn. geen slechte speler maar toch wel wat blessures als ik me niet vergis?

Dat bedoel ik dus ook :) en seizoen erna zal die ook nog niet in doel staan.
Excuses, zo had ik het niet geïnterpreteerd.

Nu tbh die transfer begrijp ik ook niet al te goed. Alison is nog maar 31 jaar dus die kan nog wel eventjes mee. Lijkt me ook niet goed voor Mamardashvili om eerst nog een paar jaar de bank te verwarmen.

Chiesa lijkt me gewoon een opportuniteit. Als die zijn beste vorm terugvindt heb je echt wel een hele goede speler erbij... Ik zag iemand op Reddit de opmerking maken: Het kan twee kanten uit: Of wel heb je een geval Sturridge, of wel een geval Arthur Melo. Wel, laten we hopen dat het het eerste wordt hè.

Ik snap de transfer van Chiesa ergens wel, 13 miljoen is in de huidige markt niet veel, je krijgt er een optie in de breedte bij, zeker met PL, CL, FA Cup en Carabao Cup is dat geen onnodige luxe en zoals @Pinkman zegt, kans bestaat dat die gewoon het echt goed gaat doen onder Slot he.

Nu, ik ben er nog altijd van overtuigd dat we een 6 nodig hebben, of het moet zijn dat Slot het echt ziet in Gravenberch.

Ik zie Liverpool wel eens stranden met een kern zonder drive. Geen refreshment, wel veel kwaliteit. Maar mentale moeheid kan een ding worden.

Weghorst dus definitief naar Ajax. Hij heeft al 3 keer gejankt en emotioneel uit zijn ogen gekeken, zucht. Ik heb ook ene keer gejankt, toen ik het nieuws gelezen had.

Caufriez naar Valencia…

Heeft Valencia echt helemaal geen geld meer of heeft die gigantische stappen gezet in Rusland en Frankrijk?

Vandaag sluiten de grote competities de transferperiode, dus er kan vandaag nog veel gebeuren. Er liggen nog wat interessante dossiers die afgehandeld kunnen worden (Oshimen bijvoorbeeld).

Caufriez naar Valencia…

Heeft Valencia echt helemaal geen geld meer of heeft die gigantische stappen gezet in Rusland en Frankrijk?
Ik vond dat een degelijke verdediger en blijkbaar 46 matchen in de Ligue 1. Maar dat is zo’n speler die onder de radar blijft maar toch een mooie carrière bijeen voetbalt, genre Filip Daems.

- Abraham en Saelemaekers zijn beiden op weg naar hun medische keuring ✅. Ze worden geruild via een uitleenbeurt.

- Eentje voor @Holocene . Orel Mangala wordt geleend door Everton zonder optie tot koop ✅. Medische keuring vandaag.

- Napoli en Al Ahli zijn het eens over Oshimen. Rond de €75/€80 miljoen (inclusief bonussen). Oshimen kan €25/30 miljoen per seizoen verdienen en er komt een afkoopsom in zijn contract, zoals hij wou. Nog geen groen licht van Oshimen zelf, want Chelsea is ook nog in de race om hem binnen te halen.

- Geertruida van Feyenoord naar Leipzig ✅

Al Ahli agree £40m deal for Brentford's Toney​

Latest from Sky Sports News' Lyall Thomas:
Al Ahli have agreed a £40m deal with Brentford to sign Ivan Toney.
A medical has been scheduled.
Al Ahli have also agreed a £67.3m deal to sign Chelsea target Victor Osimhen.

Als da waar is ... :rofl::rofl::rofl:

Vandaag sluiten de grote competities de transferperiode, dus er kan vandaag nog veel gebeuren. Er liggen nog wat interessante dossiers die afgehandeld kunnen worden (Oshimen bijvoorbeeld).
Zou Trossard nog andere oorden opzoeken, want die leek niet echt blij na zijn goal afgelopen weekend. En hij zit nu niet in de selectie.

Terug
Bovenaan