sharpshot
Well-known member
Tgoh die 2 matchen op een jaar kan er wel bij zeker?Pff, nu moet ik Sevilla ook al beginnen volgen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tgoh die 2 matchen op een jaar kan er wel bij zeker?Pff, nu moet ik Sevilla ook al beginnen volgen.![]()
Snap wat je bedoelt. Maar speelde vorig seizoen wel nog 19 matchen. En was daarin, ok slechts bij Luton maar wel in de Premier League, een absolute meerwaarde op het middenveld. Het jaar ervoor ook 24 matchen gespeeld uiteindelijk. Dus nogal voorbarig om te gaan opperen dat hier niet veel meer van zal komen. Vind ook niet dat hij geen evolutie meer heeft gemaakt als speler sinds hij Anderlecht verliet.^gaat volgens mij nog maar weinig van komen. Veel te weinig gespeeld sinds zijn vertrek bij Anderlecht. Heeft imo gewoon in een cruciale periode geen ervaring op het veld opgebouwd. Jammer, maar het zij zo.
Sinds zijn debuut (ook al was dat heel vroeg) eigenlijk nog maar een ~150matchen gespeeld en belange niet de volle 90' altijd. Veel te weinig.
Is het naïef van mij om te denken dat ik een betere club (genre Arsenal) had verwacht voor Onana?Pff, nu moet ik Sevilla ook al beginnen volgen.
Onana blijkbaar op weg naar Aston Villa.
Wordt daar een mooi Belgisch middenveld.
Beter? Arsenal heeft de grotere naam ja, maar unai is wel iets aan het neerzetten bij villa.Is het naïef van mij om te denken dat ik een betere club (genre Arsenal) had verwacht voor Onana?
Neen, maar heeft wel gelijk dat Aston Villa geen slechte bestemming is met het project dat daar nu gaande is.Arteta is bij Arsenal inderdaad niets aan het neerzetten sinds hij er over nam...
Als Emery daar weggaat, is Aston Villa misschien weer een grijze middenmoter. Hoeveel ploegen zijn niet gekomen en weer verdwenen in de top van de PL? Arsenal is misschien hetzelfde met Arteta, maar op lange termijn toch wel een grotere club (Arsenal was maar een voorbeeld). Maar goed, geen slechte tussenstap.Beter? Arsenal heeft de grotere naam ja, maar unai is wel iets aan het neerzetten bij villa.
Hoop dat hij nog een paar jaar kan blijven en blijven evolueren met de club.
Vertonghen zijn verhuis naar Tottenham leek ook een stap te laag en uiteindelijk is hij daar wel sterk uitgekomen.Als je ziet met wie hij gelinkt werd het afgelopen jaar is Villa misschien een rare keuze, maar we hebben intussen alweer verschillende beloftevolle Duivels die te snel de stap te hoog hebben genomen of voor de grootste zak geld gekozen hebben. Liever een club op degelijk niveau waar hij zich snel tot basisspeler kan werken dan bij een topclub niet van de bank geraken of zoals Theate in de zandbak zijn carrière begraven voor ze goed en wel gestart is.
Heuh? Dat was toch een ideale stap. Net zoals voor Alderweireld toen.Vertonghen zijn verhuis naar Tottenham leek ook een stap te laag en uiteindelijk is hij daar wel sterk uitgekomen.
Ik ben benieuwd of ze hem regelmatig met Tielemans zullen opstellen, kan interessant zijn voor de nationale ploeg.
Correct, had het verkeerd verwoord. Ik vond dat ook de juiste stap voor hem. Zelfde voor Onana eigenlijk.Heuh? Dat was toch een ideale stap. Net zoals voor Alderweireld toen.
Dat zijn toch juist de stappen die we willen zien. Eerst naar de subtop in plaats van direct naar de absolute top. Voor Vertonghen was dat trouwens ook zijn plafond denk ik.
Alderweireld moest natuurlijk wel een stap terug doen na zijn mislukt avontuur bij Atlético.Heuh? Dat was toch een ideale stap. Net zoals voor Alderweireld toen.
Dat zijn toch juist de stappen die we willen zien. Eerst naar de subtop in plaats van direct naar de absolute top. Voor Vertonghen was dat trouwens ook zijn plafond denk ik.
Het is naar United héZirkzee voor 42M naar Manchester.
Is die zo veel beter geworden plots?
Joos is er alvast lyrisch over.Zirkzee voor 42M naar Manchester.
Nee, United scout gewoon al 10 jaar via een shady waarzegster ofzo.Zirkzee voor 42M naar Manchester.
En terecht.Joos is er alvast lyrisch over.
Vorig seizoen toch geen goed seizoen gehad? Ocharme 2 goals gemaakt en nog geen 1000 minuten gemaakt in de serie A.En terecht.
Heel mooie spits.
Goed seizoen gehad bij Bologna vorig seizoen ook.
United op zich wel mooie club, maar nu al even niet de meest stabiele omgeving om terecht te komen. Hoop wel dat Ten Hag de club dit seizoen weer op de rails krijgt.