Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

Da's voor mij toch een van de grote teleurstellingen van de voorbije lichting Rode Duivels, ik heb daar veel meer in gezien.

Ik kreeg vandaag in mijn YouTube feed een samenvatting van de rode duivels vs de USA op het WK 2014.
Origi in de basis, wat leek dat een geweldig talent.

Lukaku viel trouwens in - die zag er toen ook zo beweeglijk uit. Je moet die zijn lichaamsbouw eens vergelijken met hoe hij er dit EK uit zag.
Toen
belgiums-romelu-lukaku-reacts-during-the-group-h-2014-fifa-world-cup-soccer-match-between-belgium-and-algeria-in-mineirao-stadium-in-belo-horizonte-brazil-on-june-17-2014-photo-by-dudu-macedofotoarenasipa-usa-2EXX3CP.jpg

Nu
50c80b79dcd88ee99b359917110340f8.jpg

Da's voor mij toch een van de grote teleurstellingen van de voorbije lichting Rode Duivels, ik heb daar veel meer in gezien.
Ik vond die al vrij snel door de mand vallen na die verrassing op het Wk14. Dan bij Liverpool nog vaak belangrijk geweest en dacht ik met een flinke stap terug misschien nog iets te kunnen zien, maar dat is ook nooit gelukt.

Ik vond dat toen een heel sierlijke speler, een heel leuke speelstijl. Heeft misschien ook wel te lang genoegen genomen met reservespeler, zo te weinig gespeeld en te weinig progressie gemaakt? Ofwel heb ik mij daar in 2014 gewoon serieus op miskeken.

Progressiegewijs heeft hij met Liverpool gewoon een verkeerde carrièrekeuze gemaakt. Dat is volgens mij een nefast geweest voor zijn ontwikkeling. Hij heeft daar ook veel te lang genoeg genomen met zijn rol als bankzitter.

Progressiegewijs heeft hij met Liverpool gewoon een verkeerde carrièrekeuze gemaakt. Dat is volgens mij een nefast geweest voor zijn ontwikkeling. Hij heeft daar ook veel te lang genoeg genomen met zijn rol als bankzitter.
Laat ons hopen dat de huidige generatie zoals Vermeeren en andere Lavia's hieruit leert en zo snel als ze kunnen gaan vragen achter een uitleenbeurt. Hoe groot het team ook is waar je terecht komt, je wordt niet beter van op de bank te zitten.

Ik vond dat toen een heel sierlijke speler, een heel leuke speelstijl. Heeft misschien ook wel te lang genoegen genomen met reservespeler, zo te weinig gespeeld en te weinig progressie gemaakt? Ofwel heb ik mij daar in 2014 gewoon serieus op miskeken.
Had die ook geen zware blessure gehad?

Niet dat ik weet.

Naast zijn bankzitter statuut vond ik het probleem bij Origi ook altijd dat hij absoluut geen goeie afwerker is.
Had een goeie baltoets en af en toe leuke dribbel, maar als spits moet je vooral goals maken. En als vleugelspits was het ook net niet top genoeg allemaal.

Iemand noemde Vermeeren: die heeft 100% de verkeerde keuze gemaakt en moet ASAP ergens anders aan spelen toekomen.

Ik vond Origi nergens heel erg goed in. Was technisch, maar niet echt snel. Ook niet echt een goaltjesdief.

Niet dat ik weet.

Naast zijn bankzitter statuut vond ik het probleem bij Origi ook altijd dat hij absoluut geen goeie afwerker is.
Had een goeie baltoets en af en toe leuke dribbel, maar als spits moet je vooral goals maken. En als vleugelspits was het ook net niet top genoeg allemaal.

Iemand noemde Vermeeren: die heeft 100% de verkeerde keuze gemaakt en moet ASAP ergens anders aan spelen toekomen.
Die zijn enkel is in frieten geschopt door Funes Mori indertijd en daar nooit echt van teruggekomen. Je moet het maar eens opzoeken op Youtube, degoutante tackle was dat.

Inderdaad. Ik vond dat van in het begin al een zeer vreemde keuze om eerlijk te zijn. Gaf niet alleen zijn EK kansen op, maar ook gewoon toekomstgewijs toch gewoon opmerkelijk te noemen.

Thiago Alcantara heeft op zijn 33ste besloten om te stoppen met voetballen.

Dikke voetballer was dat!
Jammer maar terecht, lichaam was al eventjes op. Hij speelde niet vaak bij Liverpool, net door blessures, maar als hij speelde, mannekes lief wat een voetballer.

Ik vond die al vrij snel door de mand vallen na die verrassing op het Wk14. Dan bij Liverpool nog vaak belangrijk geweest en dacht ik met een flinke stap terug misschien nog iets te kunnen zien, maar dat is ook nooit gelukt.

Niet dat ik weet.

Die zijn enkel is in frieten geschopt door Funes Mori indertijd en daar nooit echt van teruggekomen. Je moet het maar eens opzoeken op Youtube, degoutante tackle was dat.
Goh teleurstellingen. Ik snap wel dat dat gezegd wordt. Voor mij als Liverpool supporter is dat echt een cultheld. Zoals @horste zegt, die zijn enkel is toen door Funes Mori in stukken vaneen getrapt met een zeer zeer vuile fout en nadien is hij nooit helemaal nog 100 procent geweest, net op dat moment speelde hij net wel heel goed bij Liverpool.

Ramiro Funes Mori Red Card 20/04/2016 (youtube.com)

Hoe die daarna nog de clubbadge zit vast te pakken, degoutant in het kwadraat.

Inderdaad. Ik vond dat van in het begin al een zeer vreemde keuze om eerlijk te zijn. Gaf niet alleen zijn EK kansen op, maar ook gewoon toekomstgewijs toch gewoon opmerkelijk te noemen.
Ik denk dat die serieus onder druk is gezet door Antwerp.

Ik denk dat die serieus onder druk is gezet door Antwerp.
Ik veronderstel dat die ook wel een deftige uitleg heeft gekregen van Atletico met een traject dat ze voor ogen hebben. En dat zal hem toch ook wel overtuigd hebben.
Vermeeren ziet er mij op zich geen idioot uit dus die zal wel beseffen dat hij moet spelen. Ik ga er nog altijd van uit dat de afgelopen 6 maanden meer waren om te wennen aan Spanje etc en dat die dit jaar ergens in de buik vd Primera gaat spelen. Ik hoop ook dat hij dan wel veel speelt en mooie stappen kan zetten.

We weten allemaal hoe overtuigend Paul Gheysens kan zijn.
Mja wat had hij kunnen doen?
Behalve als effenaf een maffia baas familieleden gaan bedreigen beseft die toch ook wel dat Vermeeren niet meer opstellen kapitaalsvernietiging is? En veel meer kan hij niet doen als die jongen neen zegt tegen Atletico toch? Het is ook verre van mijn beste vriend en hij zal, zoals iedereen die zoveel geld heeft verdiend, niet vies zijn van een vuile truc meer of minder maar hier is het toch vooral de speler die het laatste woord heeft denk ik dan. Maar misschien ben ik gewoon te naief :)

Mja wat had hij kunnen doen?
Behalve als effenaf een maffia baas familieleden gaan bedreigen beseft die toch ook wel dat Vermeeren niet meer opstellen kapitaalsvernietiging is? En veel meer kan hij niet doen als die jongen neen zegt tegen Atletico toch? Het is ook verre van mijn beste vriend en hij zal, zoals iedereen die zoveel geld heeft verdiend, niet vies zijn van een vuile truc meer of minder maar hier is het toch vooral de speler die het laatste woord heeft denk ik dan. Maar misschien ben ik gewoon te naief :)
We weten dat hij daar niet vies van is hé. Maar verder is het gissen. Ik geloof ook wel dat Atlético Vermeeren heeft kunnen overtuigen met een langetermijnplan.

Gek, geniaal en blessuregevoelig. Saudi League en Superlig zijn dan gesneden koek voor zo'n profielen.

^gaat volgens mij nog maar weinig van komen. Veel te weinig gespeeld sinds zijn vertrek bij Anderlecht. Heeft imo gewoon in een cruciale periode geen ervaring op het veld opgebouwd. Jammer, maar het zij zo.

Sinds zijn debuut (ook al was dat heel vroeg) eigenlijk nog maar een ~150matchen gespeeld en belange niet de volle 90' altijd. Veel te weinig.

Terug
Bovenaan