Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg je grotendeels maar als je een Jan Vertonghen of een Steven Defour hoort praten hoe ze uit hun bed stappen de dag na een match in de laatste jaren van hun carriere.
Defour zei onlangs nog dat die zelfs geen voetbal meer kan spelen in een zaal.
Maar de totale opoffering naar eten, training en rust valt in het niets in vergelijk met een wielrenner uiteraard. + weg van gezin in de meeste gevallen.

Het blijft sport hé, maar vergelijk dat met het trainingsregime van een Pieter Timmers die quasi volledige werkdagen trainde en dagelijks 7000 kcal moest binnenspelen. Derwael zit ook 30 uur per week in de gymzaal, die zat daar al in de lagere school 5 dagen per week. Als profturner ben je op het einde van je carrière fysiek er vaak ook een stuk erger aan toe dan een voetballer.Ik volg je grotendeels maar als je een Jan Vertonghen of een Steven Defour hoort praten hoe ze uit hun bed stappen de dag na een match in de laatste jaren van hun carriere.
Defour zei onlangs nog dat die zelfs geen voetbal meer kan spelen in een zaal.
Maar de totale opoffering naar eten, training en rust valt in het niets in vergelijk met een wielrenner uiteraard. + weg van gezin in de meeste gevallen.
Blijft Kimmich?Toch deftig materiaal voor Kompany eens afgerond. Sixtuple incoming
![]()
Toch deftig materiaal voor Kompany eens afgerond. Sixtuple incoming
![]()
En ze moeten het (in veel gevallen) niet langer volhouden want ze verdienen zoveel dat die 2-3 jaar extra niet uitmaakt itt ons pensioen, waar die laatste jaren wel degelijk verschil kunnen maken.En vermoedelijk zouden meer voetballers het langer kunnen volhouden hadden ze professioneler of meer als een echte topatleet getraind en geleefd.
50/50Blijft Kimmich?
Ging sowieso een grote overhaul worden.(Zoals ik zeiw ziekenkas boys eruitZouden wel veel wijzigingen zijn in het basiselftal natuurlijk.
Het zal een stevige uitdaging worden voor Kompany om direct resultaten te boeken.
)Deal Theate zou toch zijn afgesprongen (net als Pioli)
De voorzitter zou weggaan waardoor alle transfers niet doorgaan (als ik het goed heb begrepen).Thank fucking God, is het naïef om te hopen dat Tedesco op hem in zou hebben gesproken?
De voorzitter zou weggaan waardoor alle transfers niet doorgaan (als ik het goed heb begrepen).

Ik heb af en toe een matchke meegepikt van Leipzig en nu ook alles van Nederland en obv daarvan vind ik Simons echt nog geen Bayern Munchen materiaal. Lijkt me mentaal gewoon nog niet klaar om in zo een ploeg mee te draaien.Toch deftig materiaal voor Kompany eens afgerond. Sixtuple incoming
![]()
We gaan toch niet doen alsof clubs daar naar kijken he. Als die denken een goede zaak te kunnen doen, gaan ze het echt niet laten.Goh is dat positief te noemen? Nu weten clubs toch ook dat ie liever poen zou gaan scheppen zijn. Ik zou mij er toch niet aan wagen een club zijnde.
Ik heb af en toe een matchke meegepikt van Leipzig en nu ook alles van Nederland en obv daarvan vind ik Simons echt nog geen Bayern Munchen materiaal. Lijkt me mentaal gewoon nog niet klaar om in zo een ploeg mee te draaien.