Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Om uw supporters te sussen moeten ze ook effectief tekenen natuurlijk 😊

Ik begrijp dat Rits niet echt voldoet, maar Leoni kan er wel spelen. Zolang Diawarra niet weg is kan je die evengoed op de bank zetten.

Belangrijkste is offensieve profielen, daar zitten onze problemen (en onze coach)
Voldoet Leoni dan wel aan het profiel? Toch ook ook gewoon veel ups and downs qua prestaties.

Anderlecht is voor Dendoncker een last resort en waarschijnlijk njet. Die streek vorig jaar nog +4 miljoen op als ik het goed had gehoord.

Voldoet Leoni dan wel aan het profiel? Toch ook ook gewoon veel ups and downs qua prestaties.
In een middenveld met Rits / Delaney / Verschaeren niet

Zet er een Ashimeru en Stroeyckens bij die ook werk verzetten en een afspeelpunt bieden kan die daar spelen.

Dit seizoen 2x centrale verdediger en 2x naast Rits
Vorig seizoen oké, dan naar het einde weer veel op de bank en invalbeurten.
Dan aan de PO opeens weer starten om te eindigen met invalbeurten of niet van de bank geraken.

Weinig op de 6 gespeeld, heel vaak met Rits EN Delaney wat voetballend gewoon te beperkt is.

Gerucht is nu dat ze enkel nog een 6 willen halen. Nonge van Juve zou ook niet terug keren.

Dus men vindt het aanvallend compartiment sterk genoeg. Enkel nog een 6 en wat verkopen en dan einde transferperiode

Gaat een frustrerend seizoen worden

Als dit klopt best een goede transfer mijn insziens. Hij werd zeker niet gratis gehaald, met de huur pakweg 8 miljoen maar meer verwachten voor de huidige Keita dan 15 miljoen is gewoon onrealistisch.
Het is toch niet meer dezelfde speler als het half jaar in kampioenenjaar. Vorig jaar ook zeker nog zijn wedstrijden gespeeld maar evengoed nonchalant zoals vorige week tegen Mechelen, al zijn er verzachtende omstandigheden natuurlijk.
Als je een 5-7 miljoen casht op iemand die mee voor de titel heeft gezorgd maar nu met zijn hoofd ergens anders zit is het toch goed in mijn ogen.

Gerucht is nu dat ze enkel nog een 6 willen halen. Nonge van Juve zou ook niet terug keren.

Dus men vindt het aanvallend compartiment sterk genoeg. Enkel nog een 6 en wat verkopen en dan einde transferperiode

Gaat een frustrerend seizoen worden
Vanaf zaterdag natuurlijk wel zaakjes te doen bij spelers die geen zicht hebben op speelminuten in competities waar de transfermarkt dicht gaat morgenavond.

Vanaf zaterdag natuurlijk wel zaakjes te doen bij spelers die geen zicht hebben op speelminuten in competities waar de transfermarkt dicht gaat morgenavond.
ja, dan kan je spelers halen die niemand anders wil en die zelf vermoedelijk ook al half wanhopig zijn... daar gaat serieus kwaliteit tussen zitten

Als dit klopt best een goede transfer mijn insziens. Hij werd zeker niet gratis gehaald, met de huur pakweg 8 miljoen maar meer verwachten voor de huidige Keita dan 15 miljoen is gewoon onrealistisch.
Het is toch niet meer dezelfde speler als het half jaar in kampioenenjaar. Vorig jaar ook zeker nog zijn wedstrijden gespeeld maar evengoed nonchalant zoals vorige week tegen Mechelen, al zijn er verzachtende omstandigheden natuurlijk.
Als je een 5-7 miljoen casht op iemand die mee voor de titel heeft gezorgd maar nu met zijn hoofd ergens anders zit is het toch goed in mijn ogen.
Correcte analyse! 👍

Vervanging?

Eindelijk wat transfers bij Beerschot.

- Omar Fayed, CV, wordt gehuurd van Fenerbahce.
- Loic Mbe-Soh, CV, wordt transfervrij aangetrokken nadat contract bij Nottingham Forest niet verlengd werd.
- Antoine Colassin, Spits, en Lars Montegnies, CM, komen over van Anderlecht (Futures).
- Al-Ghamdi, CM, en Al-Sahafi, winger, worden gehuurd van Al-Ittihad. Kadert ook in het project van Saudi Arabie om haar internationals Europese exposure te geven. Zoals met Qatar en Eupen destijds eigenlijk.

We proberen ook Nuhu los te weken bij Eupen, maar die doen lastig.

@Hans Moleman @Sportinggboy sinds mijn post is het plots compleet windstil geworden rond Colassin en Montegnies.
Weten jullie meer?

Arnstad naar Aarhus voor 2.1 miljoen blijkbaar.
Goed aan verdiend nog dan. Vrij klein van gestalte, maakt veel onnodige fouten en pakt daardoor een berg kaarten. Ik heb het er nooit in gezien. Zijn voordeel is dat hij overal in het veld ging staan, maar meer dan bij staan blijven was het ook niet.

Terug
Bovenaan