Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Je moet natuurlijk de juiste data gebruiken, en ze ook nog eens goed kunnen interpreteren.

Zo een Verbeke en zijn scoutteam (onder leiding van Belaen, dat daar dus nog altijd zit) waren daar een ramp in.
Met Fredberg zitten we nu met iemand die er volgens mij zelfs niet naar kijkt. Gezien die gebreken in de kern maar niet worden aangepakt, en hij die missing profielen maar niet vindt.

Union toch wel het grote voorbeeld hoe je data gebruikt, die slagen er toch al een paar seizoenen in hun sterkhouders sterk te vervangen.
Kan effectief bevestigen dat de data cell bij jullie redelijk op zijn gat zit. Toen Kompany kwam, was die op dag 1 al bezig met al die data te laten verzamelen, analyseren en ook zelf bekijken. Fredberg gebruikt het totaal niet, ze willen er wel terug leven in blazen, maar als u coach en omkadering er zich niet in interesseert of het gebruikt, ben je er niet veel mee natuurlijk.
Ik ben mss biased omdat ik zelf in die data wereld werk, maar als je nu nog niet in ziet dat data (van je eigen en van anderen) van goudwaarde is voor u eigen bedrijf (voetbalclub), dan leef je echt los in het verleden. Voor mij reden genoeg om hem aan kant te zetten :unsure:

Genk zijnde zet je die toch gewoon een jaar op de bank nu? Al zal er waarschijnlijk wel een clausule in dat huurcontract zitten...

CDK stond wel al veel verder dan dat BEL nu staat, met ook een andere mentaliteit. In Extra Time was het precies Bilal de engel maar als ik hier lees dat hij direct zijn kat stuurt naar trainingen..
En had zeer mooie statistieken in zijn laatste seizoen.

Als hij de betere is, waarom zou je hem dan op de bank zetten?
Als al de rest in je kern ook geen toekomstvisie heeft zou ik hem laten spelen als hij beter is natuurlijk.
Maar je gaat een keeper waarvan je zeker bent dat hij het jaar erna weg is toch geen kansen laten afnemen van een jongen die nog kan groeien en in 25 ook nog onder je lat kan staan?

Als al de rest in je kern ook geen toekomstvisie heeft zou ik hem laten spelen als hij beter is natuurlijk.
Maar je gaat een keeper waarvan je zeker bent dat hij het jaar erna weg is toch geen kansen laten afnemen van een jongen die nog kan groeien en in 25 ook nog onder je lat kan staan?
Deden ze met Vandervoordt toch ook? Allè, ze zijn niet verplicht hem te huren he. Dat doen ze omdat ze willen.

Eindelijk wat transfers bij Beerschot.

- Omar Fayed, CV, wordt gehuurd van Fenerbahce.
- Loic Mbe-Soh, CV, wordt transfervrij aangetrokken nadat contract bij Nottingham Forest niet verlengd werd.
- Antoine Colassin, Spits, en Lars Montegnies, CM, komen over van Anderlecht (Futures).
- Al-Ghamdi, CM, en Al-Sahafi, winger, worden gehuurd van Al-Ittihad. Kadert ook in het project van Saudi Arabie om haar internationals Europese exposure te geven. Zoals met Qatar en Eupen destijds eigenlijk.

We proberen ook Nuhu los te weken bij Eupen, maar die doen lastig.

Ik lees geruchten dat Anderlecht achter Klaassen aanzit? Is dat ter vervanging van Eriksen?
Fredberg werkt niet met vervangingen hè.
Maar met opportuniteiten.
Gerucht van Nonge van Juve, wel nog leuk. Altijd jammer gevonden dat die vertrok. Of die goed genoeg is kan ik minder inschatten, maar om slechter te doen dan de huidige Rits moet je al ferm je best doen.

20M en 15% doorverkoop is wel ok imo.
Veel meer ga je daar ook niet voor krijgen als je die nog een jaar laat groeien en je bent van een speler af die toch niet meer wou blijven.

20M en 15% doorverkoop is wel ok imo.
Veel meer ga je daar ook niet voor krijgen als je die nog een jaar laat groeien en je bent van een speler af die toch niet meer wou blijven.
Zouden ook nog 4,5 miljoen gegarandeerde bonussen krijgen. Dus sowieso 25 miljoen dan voor de transfer :

Op clubniveau gingen de onderhandelingen in de tussentijd voort. Een tegenvoorstel van Racing Genk op dinsdagochtend - een vast bedrag van 21 miljoen euro plus zes miljoen in variabelen en 10 procent op de meerwaarde van de doorverkoop - werd gecounterd met een nieuw bod van 20,5 miljoen euro plus 4,5 miljoen in quasi gegarandeerde bonussen. Genk ging akkoord en zal ook 15 procent van de meerwaarde op een doorverkoop overhouden.

Fredberg werkt niet met vervangingen hè.
Maar met opportuniteiten.

Gerucht van Nonge van Juve, wel nog leuk. Altijd jammer gevonden dat die vertrok. Of die goed genoeg is kan ik minder inschatten, maar om slechter te doen dan de huidige Rits moet je al ferm je best doen.
Ik denk dat je je ogen ook eens moet openen. Er is iets aan de hand waardoor Anderlecht geen geld kan / mag uitgeven. Vandaar al die gratis transfers.

Er wordt ook gefluisterd dat Coucke de transfergelden van Debast niet vrij geeft en dat Fredberg het nu moet doen zonder middelen en zich enkel op transfervrije spelers moet richten. Als dat klopt heeft Fredberg toch ook gewoon geen opties.

Terug
Bovenaan