Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Deden ze met Vandervoordt toch ook? Allè, ze zijn niet verplicht hem te huren he. Dat doen ze omdat ze willen.

Vandevoordt bleef wel nog twee jaar. Penders maar één jaar. Bij VDV hebben we nog kunnen genieten van de lessen die hij getrokken heeft, bij Penders gaat dat minder zijn.
Normaal redeneer ik ook dat we moeten spelen met spelers waarvan we niet zeker zijn dat ze volgend seizoen weg zijn, tenzij het verschil ECHT groot is. En gezien waar Penders nog in zijn carrière staat, ging mijn voorkeur ook uit naar Van Crombrugge. Maar het is wel zo dat hij zich dan echt niet zoveel matchen kan veroorloven als op Beerschot. Want Penders gaat wel echt een HEEL grote worden. Zou me niet verbazen als dat gewoon de 2de beste Belgische keeper wordt deze eeuw na Courtois.

Heeft weinig met ogen opendoen te maken. Mijn stelling is dan ook niet enkel op deze zomer gebaseerd. ;)
Dat kan maar je ziet nu toch wat er gebeurd? Er wordt geen geld uitgegeven en het is enkel bedelen voor gratis transfers te doen. Sta maar in de schoenen van Fredberg zo. De profielen die de club nog moet halen en gratis. Dat gaat toch gewoon niet samen.

Er is meer aan de hand. Ik hoor ook meer en meer dat Coucke de zaak wil verkopen. En dat zou in deze optiek wel eens de waarheid kunnen zijn

Klopt, vorig seizoen heeft ook laten zien dat je maar een match of 8 goed moet zijn om de titel te kunnen pakken. Meeste ploegen weten dat ook wel ondertussen en werken naar die laatste wedstrijden
Ik kan me niet voorstellen dat er snel opnieuw een club dit soort remonte in de playoffs gaat neerzetten eigenlijk, ik zou toch maar beter met zoveel mogelijk voorsprong de reguliere competitie eindigen ;)

Ik kan me niet voorstellen dat er snel opnieuw een club dit soort remonte in de playoffs gaat neerzetten eigenlijk, ik zou toch maar beter met zoveel mogelijk voorsprong de reguliere competitie eindigen ;)
Plus het feit dat Union begon te choken in begin van de POs.

Je mag zelfs zo'n remonte in petto hebben, maar als de leider (of de tweede eventueel) ook gewoon goede play-offs speelt dan haal je het nog steeds niet.

Dat kan maar je ziet nu toch wat er gebeurd? Er wordt geen geld uitgegeven en het is enkel bedelen voor gratis transfers te doen. Sta maar in de schoenen van Fredberg zo. De profielen die de club nog moet halen en gratis. Dat gaat toch gewoon niet samen.
Maar staat allemaal los van wat ik van Fredberg denk.

Kan mij gerust voorstellen dat dat allemaal niet makkelijk is,

Maar als ik nu eens al zijn transfers naast mekaar leg, en onze kern van vorig seizoen bekijk, heb ik serieuze bedenkingen bij de man.
Lijkt mij niet de bedrieger die Van Holsbeeck was. Maar eerder gewoon een te zwakke sportief directeur die maar wat doet.
Dat hij deze winter met het weinig geld dat er was een doelman bij een bevriend makelaar gaat halen die nu al weer weg mag ipv offensief te versterken bv voor mij een ferme red flag.
Geen data gebruiken is dat ook. Net als geen deftig scoutingaparaat implementeren.
Top hè dat hij Dolberg gaat halen. Maar niet het type spits dat in dat Riemer/fredberg systeem rendeert. Verder een kern met enkel Diawara als echte 6 ook bizar.
Net als het halen van een hoop 8 spelers in de plaats.
Dreyer op papier een transfer die goed uitdraait, maar was ook een pure makelaarstransfer.

Ik zie hem trouwens echt wel nog wat namen halen tegen volgende week met het resterende geld. Als hij ook eindelijk wat brol verkocht krijgt.

Het is een speciale transferperiode, wereldwijd, dat wil ik Fredberg gerust geven.

Eriksen, Praet, Dendoncker... veel geruchten maar nog niets concreet, ik vraag me toch af of die gelanceerd worden door de club zelf of door hun manager?

Eriksen, Praet, Dendoncker... veel geruchten maar nog niets concreet, ik vraag me toch af of die gelanceerd worden door de club zelf of door hun manager?
Ik stel mij net dezelfde vraag. Veel blabla wel maar er komt niks van. En dat is nog steeds het belangrijkste. Spelers die effectief tekenen ipv al die geruchten

Ik stel mij net dezelfde vraag. Veel blabla wel maar er komt niks van. En dat is nog steeds het belangrijkste. Spelers die effectief tekenen ipv al die geruchten
was een jaar of pakweg 5 geleden bij Club ook altijd zo, maar nu toch telkens de laatste jaren vaker transfers die pas bekend gemaakt worden als het done deal is, dus niks van geruchten op voorhand. Moet toch zijn dat zoals bij Dendoncker één van de partijen er baat bij heeft dat dit in het nieuws komt.
Ik gok dan eerder op het management van Dendoncker die dit lanceert om zo hopelijk "betere?" clubs te vinden die meer willen betalen?
Ik kan me niet voorstellen dat rsca er profijt aan heeft dat dit in het nieuws komt... tenzij het is om de supporters te sussen?

was een jaar of pakweg 5 geleden bij Club ook altijd zo, maar nu toch telkens de laatste jaren vaker transfers die pas bekend gemaakt worden als het done deal is, dus niks van geruchten op voorhand. Moet toch zijn dat zoals bij Dendoncker één van de partijen er baat bij heeft dat dit in het nieuws komt.
Ik gok dan eerder op het management van Dendoncker die dit lanceert om zo hopelijk "betere?" clubs te vinden die meer willen betalen?
Ik kan me niet voorstellen dat rsca er profijt aan heeft dat dit in het nieuws komt... tenzij het is om de supporters te sussen?
Ja misschien dat laatste wel, maar dan vergeten ze wel dat het publiek niet goed gaat reageren als die namen uitblijven. Het lijkt erop dat er bij Anderlecht veel te veel naar buiten komt. Zal wel iemand zitten die geld krijgt van de pers om dingen te lekken. Want het komt inderdaad allemaal veel te veel en te snel in het nieuws om goed te handelen

Ja misschien dat laatste wel, maar dan vergeten ze wel dat het publiek niet goed gaat reageren als die namen uitblijven. Het lijkt erop dat er bij Anderlecht veel te veel naar buiten komt. Zal wel iemand zitten die geld krijgt van de pers om dingen te lekken. Want het komt inderdaad allemaal veel te veel en te snel in het nieuws om goed te handelen
Toch classic Jurgen Geril?

Om uw supporters te sussen moeten ze ook effectief tekenen natuurlijk 😊

Ik begrijp dat Rits niet echt voldoet, maar Leoni kan er wel spelen. Zolang Diawarra niet weg is kan je die evengoed op de bank zetten.

Belangrijkste is offensieve profielen, daar zitten onze problemen (en onze coach)

Terug
Bovenaan