Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Zoiets is altijd een recipe for disaster, hè. "Bij een voldoende bod leggen we niets in de weg". Maar wat "een voldoende bod" is, is gewoon verschillend afhankelijk van de partij.
Ach ja, op naar de volgende met miserie. Karetsas zou in 2025 als 18-jarige zijn eerste ECHT serieus contract kunnen tekenen. Ik voorspel ook dan weer gezeik.

Meanwhile zegt Tavolieri dat we 4 miljoen neertellen voor een 20-jarige Kroatische aanvaller. Hopelijk dat die effectief wat bijbrengt want vandaag is't vooraan zeer triestig.
Is dat dien Ivanovic? Antwerp zat ook achter een 20-jarige Kroaat met een afkoopsom van 4 miljoen. Zou echt wel een goeie speler zijn.

Zoiets is altijd een recipe for disaster, hè. "Bij een voldoende bod leggen we niets in de weg". Maar wat "een voldoende bod" is, is gewoon verschillend afhankelijk van de partij.
Ach ja, op naar de volgende met miserie. Karetsas zou in 2025 als 18-jarige zijn eerste ECHT serieus contract kunnen tekenen. Ik voorspel ook dan weer gezeik.
Die krijgt al 700-800k per jaar. :’)

Papa manager. Houd uw hart maar vast.

17m is idd een belachelijk bod voor BEK, maar dat je dan direct weer trainingen enzo begint te skippen pfffffffff :laugh:

Spelers mogen bij momenten toch ook eens wat beter nadenken hoor. Dergelijke acties schrikken namelijk ook gewoon clubs af.
Strik rond en buiten imo.

Als je bij een bod van net boven de helft van u marktwaarde al gaat liggen zweven en dreigen dat je weg wilt zou je voor mijn part nooit nog op het veld moeten komen bij mijn club. Dat die zelf niet beseft dat als er maar 1 ploeg achter hem komt horen en die dik 10M te weinig bieden voor hem, hij eigenlijk (nog) niks te zoeken heeft op een hoger niveau...
Soit, als hij blijft dreigen gewoon laten gaan en stiekem hopen dat hij flopt zodat hij een zoveelste voorbeeld wordt van een speler die te vroeg vertrekt.

Die krijgt al 700-800k per jaar. :’)

Papa manager. Houd uw hart maar vast.

Dat lijkt me heel sterk, gezien zelfs een Heynen daar nog niet zo lang over gaat. Genk staat echt niet gekend voor zijn hoge lonen en heeft daar al wel wat jonkies voor zien vertrekken.

Strik rond en buiten imo.

Als je bij een bod van net boven de helft van u marktwaarde al gaat liggen zweven en dreigen dat je weg wilt zou je voor mijn part nooit nog op het veld moeten komen bij mijn club. Dat die zelf niet beseft dat als er maar 1 ploeg achter hem komt horen en die dik 10M te weinig bieden voor hem, hij eigenlijk (nog) niks te zoeken heeft op een hoger niveau...
Soit, als hij blijft dreigen gewoon laten gaan en stiekem hopen dat hij flopt zodat hij een zoveelste voorbeeld wordt van een speler die te vroeg vertrekt.

Dus zo leer je een speler dat als hij wat vervelend doet hij voor een spotprijs weg mag. Je denkt dat je dan "fuck you" zegt, maar eigenlijk geef je de speler dan exact wat hij wil bereiken.
Ook met Galarza hebben ze dat slecht gedaan. Die gast hadden ze moeten laten verrotten in de tribune. Maar ja, zal wel een extra nadeel zijn van het feit dat we nu geld nodig hebben.

Dus zo leer je een speler dat als hij wat vervelend doet hij voor een spotprijs weg mag. Je denkt dat je dan "fuck you" zegt, maar eigenlijk geef je de speler dan exact wat hij wil bereiken.
Ook met Galarza hebben ze dat slecht gedaan. Die gast hadden ze moeten laten verrotten in de tribune. Maar ja, zal wel een extra nadeel zijn van het feit dat we nu geld nodig hebben.
Wat is het alternatief? Laten wegrotten in de tribune klinkt heel aanlokkelijk maar dan verdien je er nog veel minder aan en ga je nog meer jonge gasten wegjagen als ze twijfelen tussen u en een andere ploeg.
In een ideale wereld kan je nog onderhandelen en hem laten inzien dat hij beter nog even blijft en zich toont zodat hij naar een leukere club kan voor meer geld maar als het niet pakt loop je de kans dat u speler helemaal ambetant wordt en dat de geïnteresseerde club ook al zijn kak heeft ingetrokken zodat je dus terug op complete waardevernietiging zit. Gewoon laten verkommeren in Engeland en die 17 miljoen cashen lijkt me nog het meest realistische om er nog iets aan over te houden en geen speler tegen zijn wil te houden. En leg maar een dossier aan over de zoveelste die te vroeg vertrekt want BEK bij een Engelse middenmotor zie ik precies toch niet goed komen.

BEK heeft ook gezien dat alle topspelers in Genk in januari verkocht worden, en hij dan 'alleen' achterbleef.
Genk zijnde zou ik gewoon de cash pakken. Heeft geen enkele zin om een speler een volledig seizoen misnoegd in je team te hebben.
Dat die voor 30 miljoen moet weggaan is ook volledig van de pot gerukt, gezien zijn onbrekende statistieken.

Wat is het alternatief? Laten wegrotten in de tribune klinkt heel aanlokkelijk maar dan verdien je er nog veel minder aan en ga je nog meer jonge gasten wegjagen als ze twijfelen tussen u en een andere ploeg.
In een ideale wereld kan je nog onderhandelen en hem laten inzien dat hij beter nog even blijft en zich toont zodat hij naar een leukere club kan voor meer geld maar als het niet pakt loop je de kans dat u speler helemaal ambetant wordt en dat de geïnteresseerde club ook al zijn kak heeft ingetrokken zodat je dus terug op complete waardevernietiging zit. Gewoon laten verkommeren in Engeland en die 17 miljoen cashen lijkt me nog het meest realistische om er nog iets aan over te houden en geen speler tegen zijn wil te houden. En leg maar een dossier aan over de zoveelste die te vroeg vertrekt want BEK bij een Engelse middenmotor zie ik precies toch niet goed komen.

Het alternatief? Wegrotten in de tribune is uiteraard een hyperbool. Maar uiteindelijk kunnen de spelers enkel zichzelf kloten door na een geweigerde transfer niets meer te presteren. Daar halen geïnteresseerde clubs ook op af. Ze gaan even ambetant en boos zijn, maar die rapen zichzelf wel terug op. Soms moeten dat geen onderhandelingen zijn als je een speler al zoveel gegeven hebt, soms moet dat gewoon zijn "Ge hebt nog een contract en basta. Wij willen niet onder bedrag X gaan en als dat niet geboden wordt, blijft ge gewoon hier".
Kan het dan eens eindigen met dat ge u in de eigen vingers snijdt? Ja. Maar ge geeft wel een duidelijk signaal dat ge niet met u laat spelen. En die keer dat ge u in uw vingers snijdt wordt uitgebreid gecompenseerd met keren dat spelers doorhebben dat show maken geen nut heeft. Maar het moet ergens beginnen.

Enig nadeel is gewoon dat wij momenteel niet in de beste positie zitten om het spel hard te spelen, maar dat zal wel veranderen.

BEK heeft ook gezien dat alle topspelers in Genk in januari verkocht worden, en hij dan 'alleen' achterbleef.
Genk zijnde zou ik gewoon de cash pakken. Heeft geen enkele zin om een speler een volledig seizoen misnoegd in je team te hebben.
Dat die voor 30 miljoen moet weggaan is ook volledig van de pot gerukt, gezien zijn onbrekende statistieken.
Die onzin met die statistieken mag ook de vuilbak in. Modric en Iniesta hadden ook geen statistieken, maar worden gezien als de grootste spelers. Wat leest ge hier allemaal.

Amoura & Puertas vertrekken voor onder de 20 miljoen.
Akkoord dat BEK jonger is, maar naast Thiago naar Brentford is er nog nooit iemand in België voor meer als 30 miljoen vertrokken.
Daarbij komt dat Genk dit seizoen geen Europees speelt, dus hij zal dit jaar niet extra in de etalage komen te staan.
Zo'n bedragen worden enkel aan spelers gegeven die ook potten gebroken hebben in Europese matchen.

Kom van uw wolk af zou ik zeggen.

Vroeger waren er geen statistieken en ik heb toch niet de indruk dat er nu mét statistieken minder geflopte transfers zijn dan vroeger (eerder integendeel).

Ja akkoord maar de 'laptopgeneratie' van scouters die puur data-driven zijn is toch een vrij recent fenomeen.

Vroeger waren er geen statistieken en ik heb toch niet de indruk dat er nu mét statistieken minder geflopte transfers zijn dan vroeger (eerder integendeel).
Je moet natuurlijk de juiste data gebruiken, en ze ook nog eens goed kunnen interpreteren.

Zo een Verbeke en zijn scoutteam (onder leiding van Belaen, dat daar dus nog altijd zit) waren daar een ramp in.
Met Fredberg zitten we nu met iemand die er volgens mij zelfs niet naar kijkt. Gezien die gebreken in de kern maar niet worden aangepakt, en hij die missing profielen maar niet vindt.

Union toch wel het grote voorbeeld hoe je data gebruikt, die slagen er toch al een paar seizoenen in hun sterkhouders sterk te vervangen.

Amoura & Puertas vertrekken voor onder de 20 miljoen.
Akkoord dat BEK jonger is, maar naast Thiago naar Brentford is er nog nooit iemand in België voor meer als 30 miljoen vertrokken.
Daarbij komt dat Genk dit seizoen geen Europees speelt, dus hij zal dit jaar niet extra in de etalage komen te staan.
Zo'n bedragen worden enkel aan spelers gegeven die ook potten gebroken hebben in Europese matchen.

Kom van uw wolk af zou ik zeggen.
Cdk toch 32 miljoen naar Ac Milan

CDK stond wel al veel verder dan dat BEL nu staat, met ook een andere mentaliteit. In Extra Time was het precies Bilal de engel maar als ik hier lees dat hij direct zijn kat stuurt naar trainingen..

Terug
Bovenaan