Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Bij ons 2 transfernieuwtjes...

Ne Ghanese aanvaller Mohamed Gadafi, +1 miljoen EUR
Ne Canadese aanvaller David Promise, die momenteel in de wereldbefaamde Estse competitie speelt.

Het algoritme draait precies weer overuren :ROFLMAO:
Net een youtube filmpje van den David Promise gezien, jaja de zomer is op't werk al goed begonnen.

Ziet me er nen ongelooflijken beer uit :cool: . Dat zal wel de vervanger van Nilsson zijn. Of de concurrent van de Kevin Rodriguez

Blijkbaar gaat Lazare nu ook naar de Bundesliga. Mooie transfer voor een speler op overschot.
Voor Amoura krijgen we wel veel geld vind ik. Die kerel was na zijn schouderblessure echt niet meer dezelfde, statistieken in 2024 waren niet goed meer.

Spreekt verder nog altijd geen deftig Frans/Engels... enkel Arabisch. Dat was moeilijk werken zo. Bedankt voor bewezen diensten en veel succes.
Naar waar is Amoura ? En hoeveel?

Nilsson naar Brugge is blijkbaar in kannen en kruiken. Rond de 6 miljoen.
Goeie prijs toch gevangen vind ik, heb die nooit echt graag zien spelen en heb ook het gevoel dat die nogal beperkt is als speler?
18 miljoen voor Amoura is wel echt zeer mooi, want die kreeg de laatste maanden gewoon geen goal meer gemaakt.

Goeie prijs toch gevangen vind ik, heb die nooit echt graag zien spelen en heb ook het gevoel dat die nogal beperkt is als speler?
18 miljoen voor Amoura is wel echt zeer mooi, want die kreeg de laatste maanden gewoon geen goal meer gemaakt.
Goh, die ziet er lelijker uit dan het is hoor. Was echt wel nuttig vanvoor. Heeft ook goede statistieken, vorig seizoen over alle competities heen 17 goals & 7 assists. Zoals eerder gezegd: 6 miljoen voor Nilsson, maar Brugge verkocht Yaremchuk voor 8...

Benieuwd of Brugge nu ook in een 2spitsen systeem gaat spelen. Heeft toch iemand rond hem nodig.

Goh, die ziet er lelijker uit dan het is hoor. Was echt wel nuttig vanvoor. Heeft ook goede statistieken, vorig seizoen over alle competities heen 17 goals & 7 assists. Zoals eerder gezegd: 6 miljoen voor Nilsson, maar Brugge verkocht Yaremchuk voor 8...

Benieuwd of Brugge nu ook in een 2spitsen systeem gaat spelen. Heeft toch iemand rond hem nodig.
Jutgla zou blijkbaar weg zijn, zou toch nuttig zijn naast Nilsson. Is natuurlijk een ander systeem maar die deed toch veel ploegen pijn ook al was het niet super elegant allemaal

Jutgla zou blijkbaar weg zijn, zou toch nuttig zijn naast Nilsson. Is natuurlijk een ander systeem maar die deed toch veel ploegen pijn ook al was het niet super elegant allemaal
Ergens logisch dat die wil vertrekken als ie niet het gevoel heeft dat hij eerste spits zal zijn, ook al deed hij het goed op meerdere posities vorig jaar.

Inderdaad, kan best wel goed voetballen hoewel iedereen daar eerder een lange-boomtype in ziet.

Terug
Bovenaan