Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou goede aankoop zijn, en ik snap jouw gevoel.Geruchten hier en daar over Club Brugge en Onuachu. Zou mijn goesting in dit seizoen al direkt een serieuze deuk geven.
Zou goede aankoop zijn, en ik snap jouw gevoel.
Op zich is dat vrij veel voor ons, aangezien die al 30 jaar is.Op zich is het wat het is. Maar die zien vertrekken om daarna geen kampioen ge worden en die dan te zien vertrekken naar jaarlijkse titelkandidaat nummer 1. Dat zou wel steken.
Nu. Die kost u wel minstens 12 miljoen.
Bij ons 2 transfernieuwtjes...
Ne Ghanese aanvaller Mohamed Gadafi, +1 miljoen EUR
Ne Canadese aanvaller David Promise, die momenteel in de wereldbefaamde Estse competitie speelt.
Het algoritme draait precies weer overuren![]()
en vice kampioenOver 3 jaar alle twee weg voor 20 miljoen.

Die laatste klinkt toch veelbelovendBij ons 2 transfernieuwtjes...
Ne Ghanese aanvaller Mohamed Gadafi, +1 miljoen EUR
Ne Canadese aanvaller David Promise, die momenteel in de wereldbefaamde Estse competitie speelt.
Het algoritme draait precies weer overuren![]()

Moest Vertonghen er nu mee stoppen na het EK zit Anderlecht toch wel in de shit zonder CV's?Al onze concurrenten zijn zich aan het versterken, maar bij Anderlecht is het voorlopig windstil buiten enkele 15- en 16-jarigen die een profcontract krijgen en Fredberg die zegt dat de transferperiode pas na het EK zal beginnen![]()
Inderdaad, en Gattoni is terug naar Argentinië vertrokken. Dus dan moeten er minstens 3 (idealiter 4) CV's bijkomen, alsook een linksachter (tenzij Augustinsson toch zou blijven).Moest Vertonghen er nu mee stoppen na het EK zit Anderlecht toch wel in de shit zonder CV's?
Badum tsssDie laatste klinkt toch veelbelovend![]()
Gaan toch al stevige geruchten dat we 6 miljoen aan een Mexicaan gaan geven.Moest Vertonghen er nu mee stoppen na het EK zit Anderlecht toch wel in de shit zonder CV's?
Benieuwd maar goed dat ze nu al iemand kopen ipv te wachten op wat Skov beslist
Is voor op links las ik. Hopelijk vertrekt Nusa nog voor iets boven de 20 miljoenBenieuwd maar goed dat ze nu al iemand kopen ipv te wachten op wat Skov beslist

Ik weet niet, tussen al die makke lammetjes.Die gaat zich snel integreren