Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Geruchten hier en daar over Club Brugge en Onuachu. Zou mijn goesting in dit seizoen al direkt een serieuze deuk geven.

Zou goede aankoop zijn, en ik snap jouw gevoel.

Op zich is het wat het is. Maar die zien vertrekken om daarna geen kampioen ge worden en die dan te zien vertrekken naar jaarlijkse titelkandidaat nummer 1. Dat zou wel steken.

Nu. Die kost u wel minstens 12 miljoen.

Op zich is het wat het is. Maar die zien vertrekken om daarna geen kampioen ge worden en die dan te zien vertrekken naar jaarlijkse titelkandidaat nummer 1. Dat zou wel steken.

Nu. Die kost u wel minstens 12 miljoen.
Op zich is dat vrij veel voor ons, aangezien die al 30 jaar is.
Voor ons in de spits zal het er wel boenk op moeten zitten want wij hebben aanvallend vrij weinig opties.

Bij ons 2 transfernieuwtjes...

Ne Ghanese aanvaller Mohamed Gadafi, +1 miljoen EUR
Ne Canadese aanvaller David Promise, die momenteel in de wereldbefaamde Estse competitie speelt.

Het algoritme draait precies weer overuren :ROFLMAO:

Bij ons 2 transfernieuwtjes...

Ne Ghanese aanvaller Mohamed Gadafi, +1 miljoen EUR
Ne Canadese aanvaller David Promise, die momenteel in de wereldbefaamde Estse competitie speelt.

Het algoritme draait precies weer overuren :ROFLMAO:
Die laatste klinkt toch veelbelovend :unsure:

Al onze concurrenten zijn zich aan het versterken, maar bij Anderlecht is het voorlopig windstil buiten enkele 15- en 16-jarigen die een profcontract krijgen en Fredberg die zegt dat de transferperiode pas na het EK zal beginnen :shutup:

Al onze concurrenten zijn zich aan het versterken, maar bij Anderlecht is het voorlopig windstil buiten enkele 15- en 16-jarigen die een profcontract krijgen en Fredberg die zegt dat de transferperiode pas na het EK zal beginnen :shutup:
Moest Vertonghen er nu mee stoppen na het EK zit Anderlecht toch wel in de shit zonder CV's?

Moest Vertonghen er nu mee stoppen na het EK zit Anderlecht toch wel in de shit zonder CV's?
Gaan toch al stevige geruchten dat we 6 miljoen aan een Mexicaan gaan geven.

Maar én Debast én Vertonghen vervangen zal niet evident worden. En vooral tijd kosten. Stabiliteit achterin toch wel belangrijke factor waarom Anderlecht zo lang meedeed, en punten pakte tegen de gang van het spel in.

Met Engwanda hebben we daar wel nog een groot talent lopen die daar kan spelen. Maar nog te vroeg om die als titularis te zien.

Die gaat zich snel integreren
Ik weet niet, tussen al die makke lammetjes.

Blijkbaar gaat Lazare nu ook naar de Bundesliga. Mooie transfer voor een speler op overschot.
Voor Amoura krijgen we wel veel geld vind ik. Die kerel was na zijn schouderblessure echt niet meer dezelfde, statistieken in 2024 waren niet goed meer.

Spreekt verder nog altijd geen deftig Frans/Engels... enkel Arabisch. Dat was moeilijk werken zo. Bedankt voor bewezen diensten en veel succes.

Terug
Bovenaan