Het gaat over minstens 15 miljoen, maar dan nog.
Kvind dat een beetje een scheve redenering. "Een doelman zonder ervaring". Het is ons grootste keeperstalent sinds Courtois en die heeft enkel geen ervaring omdat we die al zouden laten gaan vooraleer die in de eerste ploeg zit.
Walgelijke evolutie die voetbalconglomerates. En al de tweede speler in deze mercato die we zo verliezen vooraleer die maar iets heeft kunnen bijdragen aan onze ploeg. Dan hebben we een top jeugdopleiding, maar wat hebben we er als supporter aan als ge iedereen kwijt zijt vooraleer ge een ploeg kunt bouwen om een prijs mee te halen. En zo zet ge de deur voor elke jongere open en houdt ge zelf "speler X zonder ervaring" of "Wij kunnen niet zoveel vragen als ploeg X of Y want die hebben meer naam door prijzen" in stand.
Ik ben echt woedend over deze evolutie en als het zo doorgaat, gaat mijn decennia lang parcours als supporter echt wel stoppen. Supporter zijn kost tijd en geld, tijd en geld dat niet naar mijn gezin gaat, maar als het enkel voor een club is waar we op het veld B-spelers zien terwijl al de toppers al weg zijn voor we er iets aan hebben... Dan kan ik die tijd en dat geld elders beter spenderen.