Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Hij levert 20M op. 0 loyaliteit, laat me niet lachen.
De Balikwisha's, Defours, Casteels'en van deze wereld die met de wet van '78 dreigen. Dat is veel erger.

Wie creeert die meerwaarde denk je? Laat hem bij Bregel Sport blijven, kijken hoeveel clubs er 20 miljoen bieden. Dat is nu eenmaal hoe die transferwereld werkt.

Speler kiest duidelijk voor het geld, awel, toon hem dan wat dat betekent: een gans seizoen op de bank. Want een 19-jarige keeper komt nooit aan de bak bij Chelsea. Het geld heb je toch al, heeft geen nut om die nog een jaar te laten keepen in uw ploeg.

Wie creeert die meerwaarde denk je? Laat hem bij Bregel Sport blijven, kijken hoeveel clubs er 20 miljoen bieden. Dat is nu eenmaal hoe die transferwereld werkt.

Speler kiest duidelijk voor het geld, awel, toon hem dan wat dat betekent: een gans seizoen op de bank. Want een 19-jarige keeper komt nooit aan de bak bij Chelsea. Het geld heb je toch al, heeft geen nut om die nog een jaar te laten keepen in uw ploeg.
Wel een prachtig voorbeeld voor alle andere jeugdspelers die je opleidt en nog wilt doorverkopen. Die gaan zeker naar Genk willen blijven komen als ze zo gegijzeld zouden worden. Als Genk geen spelers met winst kan verkopen, zijn ze failliet. Net zoals elke andere Belgische club.

Maar goed, we hebben duidelijk een heel andere visie op clubbestuur. Dus het heeft geen zin om verder hierover te palaveren.

Wel een prachtig voorbeeld voor alle andere jeugdspelers die je opleidt en nog wilt doorverkopen. Die gaan zeker naar Genk willen blijven komen als ze zo gegijzeld zouden worden. Als Genk geen spelers met winst kan verkopen, zijn ze failliet. Net zoals elke andere Belgische club.

Maar goed, we hebben duidelijk een heel andere visie op clubbestuur. Dus het heeft geen zin om verder hierover te palaveren.

Gegijzeld? Vreemde term, gezien ik nergens stel dat ze hem moeten beletten te vertrekken. Wij hebben duidelijk een andere definitie voor het woord gijzelen.

Ik denk dat er weinig spelers contractueel gegarandeerd worden te mogen spelen.

Foket naar Anderlecht zou rond zijn
Nogal rare transfer als ze Sardella verlengen.
Zeker omdat er nog heel veel dringend te versteken posities zijn.
Dan is een dure vogel op een positie die al kwalitatief goed bezet is met Sardella wel opmerkelijk.
Dat Patris geen minuten meer krijgt wel een heel goeie zaak natuurlijk.
En als we een snelle winger, betrouwbare voetballende doelman en nieuwe balveste 6 speler krijgen deze zomer kan ik daar allemaal wel mee leven, maar betwijfel dat dit zal gebeuren.

Laatst bewerkt:
Gegijzeld? Vreemde term, gezien ik nergens stel dat ze hem moeten beletten te vertrekken. Wij hebben duidelijk een andere definitie voor het woord gijzelen.

Ik denk dat er weinig spelers contractueel gegarandeerd worden te mogen spelen.
Als hij nog een jaar op uitleenbasis bij Genk gaat spelen, vermoed ik toch dat Genk dat wil? Of is dat een verplichting van Chelsea uit? Dan weet je meer dan ik.

Dan is een dure vogel op een positie die al kwalitatief goed bezet is met Sardella wel opmerkelijk.
En als we een snelle winger, betrouwbare voetballende doelman en nieuwe balveste 6 speler krijgen deze zomer kan ik daar allemaal wel mee leven, maar betwijfel dat dit zal gebeuren.
Sardella kan geen 50 matchen aan zonder blessure. Vorig seizoen is die ook een tijd uit geweest. Patris is het niet dus daar moet wel iemand bij. De rest zal nog wel volgen

Sardella kan geen 50 matchen aan zonder blessure. Vorig seizoen is die ook een tijd uit geweest. Patris is het niet dus daar moet wel iemand bij. De rest zal nog wel volgen
Snap ik. Maar dan had ik eerder een jongere/goedkopere speler verwacht.

Ik hoorde ook nog een mooie naam passeren, maar ook op een plek waar er al kwaliteit genoeg is.
Vind het een beetje een vreemd beleid. Vooral op het eerste zicht gefocust op opportuniteiten en makelaars ipv een deftige scouting.
Was vorig jaar ook al zo.

Gewoon jaar benchen, 0 dankbaarheid/loyaliteit = 0 speelkansen.
Jij doet alsof Penders zelf achter die transfer heeft gevraagd, das gewoon Chelsea die hun nieuwe Courtois zien lopen en er voor iedereen bij willen zijn. Stomste dat je kan doen is die een jaar op de bank te zetten, dat werkt misschien op online soccer manager maar zo run je geen professionele ploeg.

Sardella is ook opgeleid als CV kan dus depaneren , ook te veel blessures

Genk quasi rond met de Oostenrijkse DM Sattleberger. Maar ra ra ra welke ex-coach zijn ploeg de transfer probeert te kapen last minute.

Ekkelenkamp zou naar Udinese gaan.
Jammer, maar dit hing al even in de lucht. Zeer nuttige speler die héél veel vuile km's deed. Was er wel niet van overtuigd dat hij een 10 was, veel nuttiger als infiltrerende 8 imo.
Altijd spijtig als iemand van de kampioenenploeg vertrekt.

Nu wil Benfica El Ouadhi kopen en hij zelf zou ook aandringen, maar die gierige Portugezen willen maar 8 miljoen leggen. Die is godverdomme een halfjaar hier en die wil al vertrekken. Wat een wereld is dat voetbal toch geworden.

Terug
Bovenaan