Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heeft iedereen met die Balanta zeg, dat is echt een beperkte voetballer en ik begrijp volledig dat Schreuder meer voetbal op de 6 wil met Vormer. Rits moet er mijn inziens ook nog uit waardoor Vanaken een rij kan inzakken en dan zetten De Ketelaere op de 10. Kiezen voor voetballend vermogen is toch altijd positief.

Balanta is precies een cultheld geworden en ik snap echt niet waarom.

Wat ik zou doen? Iets deftig kopen met die miljoenen
Kopen nogal veel dit jaar hè. Logisch dat er toch eens een vertrekker is. Tis alleen jammer dat je eigen jeugd moet laten gaan en weer geld in een buitenlander gaat pompen. En eerlijk gezegd. Dit jaar al veel geld uitgegeven met zeer weinig rendement. Ik had deze toch gehouden en kansen gegeven.

Kopen nogal veel dit jaar hè. Logisch dat er toch eens een vertrekker is. Tis alleen jammer dat je eigen jeugd moet laten gaan en weer geld in een buitenlander gaat pompen. En eerlijk gezegd. Dit jaar al veel geld uitgegeven met zeer weinig rendement. Ik had deze toch gehouden en kansen gegeven.
Persoonlijk echt geen fan van. Als je nu dan leest dat hij zijn transfer wil forceren dan al zeker niet.

Dat er dit jaar te weinig bang for our buck is heb je wel gelijk in. Ik vind het raar dat Otasowie zo door de mand valt.
Allez, hij zit zelfs niet in de mand want hij heeft nog niet meegespeeld.

Persoonlijk echt geen fan van. Als je nu dan leest dat hij zijn transfer wil forceren dan al zeker niet.

Dat er dit jaar te weinig bang for our buck is heb je wel gelijk in. Ik vind het raar dat Otasowie zo door de mand valt.
Allez, hij zit zelfs niet in de mand want hij heeft nog niet meegespeeld.
Ja klopt. Die heb ik nog niet zien spelen. Nu ik denk dat je nog wel kan verschieten van Ignace. Als Red Bull er iets in ziet en die gaat finetunen. Ben toch benieuwd wat dat kan worden

Ja klopt. Die heb ik nog niet zien spelen. Nu ik denk dat je nog wel kan verschieten van Ignace. Als Red Bull er iets in ziet en die gaat finetunen. Ben toch benieuwd wat dat kan worden
Kan wel, zou de eerste keer niet zijn. Is nu ook persoonlijk he dat ik die niet graag zie spelen.
Er zullen er hier ongetwijfeld wel zijn die hem graag bezig zien. Maar zijn laatste 4-5 matchen had die telkens wel een of meerdere goals op zijn kap.

Heeft voldoende kansen gekregen. Weegt te licht momenteel. Hopelijk voor hem komt het er nog uit.

Wat heeft iedereen met die Balanta zeg, dat is echt een beperkte voetballer en ik begrijp volledig dat Schreuder meer voetbal op de 6 wil met Vormer. Rits moet er mijn inziens ook nog uit waardoor Vanaken een rij kan inzakken en dan zetten De Ketelaere op de 10. Kiezen voor voetballend vermogen is toch altijd positief.

Balanta is precies een cultheld geworden en ik snap echt niet waarom.
Meh, ga niet zeggen dat ik een echte fan ben want daarvoor is hij voetballend te beperkt. Maar dat vind ik van Rits ook.
Gewoon zo'n irritante speler om tegen te hebben denk ik. Geeft nooit af.

Volgens Junior Verbeeke, Club Brugge-watcher bij Het Nieuwsblad, weigerde Van der Brempt zelfs om nog een laatste keer in actie te komen bij Blauw-Zwart. Oorspronkelijk zou zijn afgesproken dat hij tegen Union ging opdraven en vervolgens kon zijn transfer afgerond worden. Maar Van der Brempt zou dat uiteindelijk niet meer hebben zien zitten.

En wat ga je doen als Mata wegvalt? :/
Ze hebben genoeg linksbacks die overal behalve op de linksback worden uitgespeeld dus dat lukt wel!

Balanta is trouwens wel een matige speler, dus dat is normaliter geen groot verlies ware het niet dat Brugge gewoon uitsluitend nog minder nuttige middenvelders in de selectie heeft.

Misschien kan een van die 37 linksbacks op het middenveld uit de voeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan