Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk wel uit naar die Buchanan na alles wat ik er over gelezen heb. Zonde dat hij pas in de winter komt. Er gaat dus nog zeker een winger bijkomen lijkt me.

Laatst bewerkt:
Volgens ons forum zou Lamkel Zé, via Sheffield United, naar Beerschot gaan.

:laugh:

Hopelijk vangen we er nog een euro of tien voor ofzo.
EF78DE9B-D2DE-4D71-BA40-18B8ACEE9BDF.jpeg

Laatst bewerkt:
Volgens ons forum zou Lamkel Zé, via Sheffield United, naar Beerschot gaan.

:laugh:

Hopelijk vangen we er nog een euro of tien voor ofzo.

Persoonlijk hoop ik echt van niet, omdat het niet goed zit in die zijn kop. Maar als die komt, dan kunnen we het degradatiespook opbergen want met hem en Holzhauser, doen we mee voor PO2 zoals vorig seizoen voor de verkoop van Tissoudali.

Dusja, emoties of (financieel) verstand?

Nsoki (die komt er wel denk ik), Providence, Otasowie, Buchanan, Sowah, Wesley, Persyn...
Damn. En zeggen dat er een paar half aan het panikeren waren hier.

ALS Wesley komt lijkt het verhaal Bas Dost mij ook uit te zijn bij Club, maar ben idd ook wel benieuwd wat die nog kan en waard is na zijn blessures. Als die fit blijft wel een absolute meerwaarde.

ALS Wesley komt lijkt het verhaal Bas Dost mij ook uit te zijn bij Club, maar ben idd ook wel benieuwd wat die nog kan en waard is na zijn blessures. Als die fit blijft wel een absolute meerwaarde.
Je kan sowieso niet gokken dat hij een seizoen fit blijft. 1 op 1 met dost overbodige luxe? Lijkt me ok. Wel benieuwd wat ze met CDK van plan zijn.

Laatst bewerkt:
Nsoki (die komt er wel denk ik), Providence, Otasowie, Buchanan, Sowah, Wesley, Persyn...
Damn. En zeggen dat er een paar half aan het panikeren waren hier.
Ben benieuwd wat ze uitgaand gaan doen. Lijkt me moeilijk om iedereen tevreden te houden als iedereen nu moest blijven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan