Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet me denken aan Sobota die we bij Slask Wroclaw gingen halen omdat die ons toen in de voorronde EL had kapot gespeeldondertussen kopen wij, ipv Henry als plan B, een 28-jarige Servische spits van onze vorige Letse tegenstander in de conference league
Wordt een tof match'ke zondag. Tegen KVM was iedereen nog rustig door de omstandigheden (zonneke, eerste match in stadion, vlotte winst), maar zondag zou het wel eens kunnen stormen. Veel opgepropte woede bij iedereen

Michel Louwagie is toch den TD?wat doet je denken dat hierbij een TD betrokken was?
hebben dat ook al eens gedaan hoor, met Dominic Foley. Dat viel dan nog goed mee eigenlijk, voor de status die we toen hadden. Die status hebben we nu dus terug: we zijn terug de club uit het OttenstadionDoet me denken aan Sobota die we bij Slask Wroclaw gingen halen omdat die ons toen in de voorronde EL had kapot gespeeld![]()
![]()
Toen zaten we echt diep.![]()
volgens het recentste interview met Ivan doet Hein dat, naast zijn functie van hoofdcoachMichel Louwagie is toch den TD?
Sobota was fireDoet me denken aan Sobota die we bij Slask Wroclaw gingen halen omdat die ons toen in de voorronde EL had kapot gespeeld![]()
![]()

Misschien heeft Bayat nog ergens een neef zitten in Letland?![]()
Hahaha, ik was echt exact hetzelde aan het denken om te reply-en.Doet me denken aan Sobota die we bij Slask Wroclaw gingen halen omdat die ons toen in de voorronde EL had kapot gespeeld![]()
![]()

in ons geval is het: die fase is 'terug' aangebroken.Hahaha, ik was echt exact hetzelde aan het denken om te reply-en.
Als die fase nog maar aangebroken is, is het nog lang wroeten![]()
Jezus, dat is gewoon om van te bleiten.
0,01% kans, maar je weet nooitSebiet maakt hij 20 potten![]()

Wij hebben nog niet zo lang geleden perbet gekocht van gent om hem na 1 maand uit te lenen ook een spits die veel goals maakte maar absoluut geen goede voetballer.Blijft los daarvan een prutsbeleid.
Teodordzyck maakt ook veel belangrijke goals. Maar dat maakt het geen goeie transfer. Bleef een matige transfer waar veel centen bleven plakken bij nonkel Herman en zijn goeie vriend Mogi.