Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dieje kerel was nog naar onze fandag gekomen en alles. Handjes schudden en lachen met de supporters, op de foto's gaan en alles. Om dan een week later bij jullie te tekenen. Ongezien.

Lijstje begint wel aan te dikken bij jullie wat betreft spelers met een geschiedenis bij Beerschot. maar goed, "in be4: eenmaal het niveauverschil zo groot is, lig je daar niet meer van wakker en verwaterd die rivaliteit wat" ;)
Idd, moet toch wel pikken voor jullie om legendes zoals Oumar Diouck en Conor Laerenbergh naar de aartsrivaal te zien trekken ;)

Ik vind die transfer al bij al nog wel 'netjes'. Maar toch een beetje raar. Nainggolan zegt in niet zoveel woorden dat hij eigenlijk nog een Beerschotmeneer is. Maar hij kiest nu voor Antwerp.

Ik kan zo iemand eigenlijk niet verwijten dat hij kiest voor de ploeg die nu duidelijk de grootste/beste/rijkste is van de stad. En als ge toch graag terug naar uw stad wilt gaan... Mjah.

Ook geen enkele kans dat die een hartelijk onthaal gaat krijgen. :') Het gaat spannend worden hoe hij zelf daar op gaat reageren. Lijkt me ook zo een typische speler die dan ook nog meteen tegen zijn ex-club scoort.

Spijtig voor Beerschot, maar mooi voor onze competitie op korte termijn.

Ook geen enkele kans dat die een hartelijk onthaal gaat krijgen. :') Het gaat spannend worden hoe hij zelf daar op gaat reageren. Lijkt me ook zo een typische speler die dan ook nog meteen tegen zijn ex-club scoort.
Jammer dat we Prychynenko niet meer hebben. Die had Radja van het veld geshot na 5 minuten.

Dikke transfer, maar als je dat allemaal begint op te tellen aan spelers lonen etc kan daar toch niet gezond zijn. En een vergelijking met Club, genk, rsca gaat niet echt op al die club's hebben de afgelopen jaren flink wat geld binnengehaald ( transfers, CL )

Dikke transfer, maar als je dat allemaal begint op te tellen aan spelers lonen etc kan daar toch niet gezond zijn. En een vergelijking met Club, genk, rsca gaat niet echt op al die club's hebben de afgelopen jaren flink wat geld binnengehaald ( transfers, CL )
Loonlast ligt lager dan vorig seizoen.
Edit: en het laagste van de topclubs (als we ons daar al bij mogen rekenen?)

Laatst bewerkt:
@puni , leuke stories! zelf van van Fm 12 en 14. 18 nog gespeeld maar werdt te ingewikkeld. ( off topic )

Hopelijk speelt radja nog deftig. Deed het in cagliari toch niet slecht dacht ik?

Loonlast ligt lager dan vorig seizoen.
Edit: en het laagste van de topclubs (als we ons daar al bij mogen rekenen?)
Dat is het u juist jullie zijn ( nog ) geen topclub. Met alle respect buiten een rijke voorzitter wat hebben jullie van inkomsten gekregen om die lonen te verantwoorden?.
Geen enkele grote uitgaande transfer, 1 europese campagne...

Dat is het u juist jullie zijn ( nog ) geen topclub. Met alle respect buiten een rijke voorzitter wat hebben jullie van inkomsten gekregen om die lonen te verantwoorden?.
Geen enkele grote uitgaande transfer, 1 europese campagne...
Europa league paar miljoen en het 2e meeste aan inkomsten op commercieel vlak (business seats, loges, sponsors, ticketing, zuipen, etc) van België.
We draaien nog steeds verlies maar we zijn nu wel zwaar aan het investeren in: spelerskern, jeugdwerking, infrastructuur,...
Groot verschil met vroeger is dat we toen moesten lenen van Wauters maar dat Gheysens kapitaalsuitbreidingen doet. Dat kan voor een buitenstaander/leek in de materie hetzelfde lijken maar dat is een zeer groot verschil.
Ergens frustreert het mij dat er meer geschreven wordt over Nainggolan zijn loon dan over het feit dat we (hopelijk) een topspeler terug naar België halen.
Waarom die focus daarop? Mbokani verdiende meer, Refaelov waarschijnlijk ook, idem dito Defour en Hoedt 2 jaar geleden. Allemaal lonen die vervangen zijn door jongere spelers die minder verdienen en potentiële doorverkoopwaarde heb.

Groot verschil met vroeger is dat we toen moesten lenen van Wauters maar dat Gheysens kapitaalsuitbreidingen doet. Dat kan voor een buitenstaander/leek in de materie hetzelfde lijken maar dat is een zeer groot verschil.

Yup, dat weten we ondertussen op het Kiel waar die Saudische prins geld leent aan de club. Daarom hebben we zo'n zware schulden en staan we onder toezicht van de Licentiecommissie :(
Wat is dan het nut nog van ne sjeik...

Europa league paar miljoen en het 2e meeste aan inkomsten op commercieel vlak (business seats, loges, sponsors, ticketing, zuipen, etc) van België.
We draaien nog steeds verlies maar we zijn nu wel zwaar aan het investeren in: spelerskern, jeugdwerking, infrastructuur,...
Ergens frustreert het mij dat er meer geschreven wordt over Nainggolan zijn loon dan over het feit dat we (hopelijk) een topspeler terug naar België halen.
Waarom die focus daarop? Mbokani verdiende meer, Refaelov waarschijnlijk ook, idem dito Defour en Hoedt 2 jaar geleden. Allemaal lonen die vervangen zijn door jongere spelers die minder verdienen en potentiële doorverkoopwaarde heb.
Natuurlijk is dat een knappe transfer maar het is ook logisch dat daar ook vragen over komen. En is op zich toe te juichen dat zo spelers nog willen komen nu ons voetbal in een dip zit ( europese resultaten )
En wat een heerlijke man is priske, komt echt eerlijk en cool over ik ben alvast fan over zijn manier van communiceren. Hopelijk krijgt hij ook de tijd om een ploeg te bouwen.

Is toch bij alle voetballers zo? Nu met Lukaku en Messi idem, vraag me af wie dat dat loon ook elke keer naar de pers lekt en waarom
Of ja wss makelaars zeker zodat hun andere spelers weer meer kunnen vragen en zijzelf nog wat extra kunnen cashen?

Is toch bij alle voetballers zo? Nu met Lukaku en Messi idem, vraag me af wie dat dat loon ook elke keer naar de pers lekt en waarom
Of ja wss makelaars zeker zodat hun andere spelers weer meer kunnen vragen en zijzelf nog wat extra kunnen cashen?
Bij de eene meer dan bij de andere en dat vind ik er soms zo 'raar' aan. Om mijn eigen ploeg als voorbeelden te pakken. Waar was de verontwaardiging toen Refaelov en Mobokani tekende? Die kwamen ook niet bepaald shotten voor een AA-drink en 2 bonnekes.

Er is blijkbaar een aanvaard bod van Gent op Henry, maar die wil liever naar Celtic. Fingers crossed dat die nog een serieus bod doen, wil hem echt niet naar een Belgische club zien vertrekken.

Anderlecht staat op het punt Christian Kouema te huren. Wellicht zonder aankoopoptie.

Had zelf ook liefst een jong talent met aankoopoptie of gewoon aangekocht gezien als 2 de spits. En men heeft dat ook geprobeerd met Guessand, en wellicht nog een paar anderen, zonder succes.

Maar goed, liever 2 goeie spitsen huren zonder aankoopoptie, dan er 1 te zwakke kopen. Of erger nog, met Thelin blijven spelen.

Volgens de Deense pers heeft Club een nieuw bod uitgebracht op Daramy. Zou gaan over 12 miljoen euro plus bonussen. Kopenhagen zou dit nu in overweging nemen en lijkt overstag te gaan. Al blijft dat natuurlijk altijd afwachten tot alles in kannen en kruiken is.

Volgens de Deense pers heeft Club een nieuw bod uitgebracht op Daramy. Zou gaan over 12 miljoen euro plus bonussen. Kopenhagen zou dit nu in overweging nemen en lijkt overstag te gaan. Al blijft dat natuurlijk altijd afwachten tot alles in kannen en kruiken is.
Zou wel zot zijn dat een club 12+miljoen betaald. Dat zou toch een mooie stap zijn in onze evolutie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan