Bij momenten vorig seizoen was dat toch een lichtpuntje bij gent.Bukari van Gent naar … Nantes![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij momenten vorig seizoen was dat toch een lichtpuntje bij gent.Bukari van Gent naar … Nantes![]()
Een mede fm-er! Ga het dit weekend eens lezen!![]()
[FM21] Danish dynamite
Hello, and welcome to my first attempt at a career journal, at least in English. As the title already gives away, I'll be managing Danish giants FC Kobenhavn in an attempt at some European success. Kobenhavn are a relatively young club, having been established only in 1992 as a result of a merge ...community.sigames.com
Niet toevallig met Daramy zijn club, heb die jongen nog voor bijna 40 miljoen verpatst aan Watford.![]()
Toch het lichtpuntje gemist dan. Matige voetballer, en weer een makelaartransfer. En nu rarara, naar NantesBij momenten vorig seizoen was dat toch een lichtpuntje bij gent.

![]()
[FM21] Danish dynamite
Hello, and welcome to my first attempt at a career journal, at least in English. As the title already gives away, I'll be managing Danish giants FC Kobenhavn in an attempt at some European success. Kobenhavn are a relatively young club, having been established only in 1992 as a result of a merge ...community.sigames.com
Niet toevallig met Daramy zijn club, heb die jongen nog voor bijna 40 miljoen verpatst aan Watford.![]()
Da's wel leuk om te lezen. Zelf begin jaren 2000 wel wat gespeeld maar al lang niet meer. 
Idem, begonnen met Championship Manager in 2000 ofzo en later overgestapt naar Football Manager. Ergens wil ik er weer mee beginnen, maar dan zijt ge direct weer helemaal verslaafd en dat houdt me tegen.Da's wel leuk om te lezen. Zelf begin jaren 2000 wel wat gespeeld maar al lang niet meer.
Ergens kriebelt het wel om nog eens te starten, zeker als ik uw relaas daar lees. Hebt ge goeie tutorials? Mssn dat ik na het lezen wel is probeer![]()
Voor geld danst den beer heAmai... Die was toch Kielse rat in hart en nieren? tzal branden in de koekenstad![]()
Die zijn bureau is van Brussel naar Gent verhuistBayat zucht, berucht tot en met, en iedereen laat zich inpakken, niet te schatten. Is iedereen dan zo naïef of kunnen ze gewoon niet anders?
Voor dat loon zie ik het moeilijk een groot succes worden. Dan hebt ge een vol stadion nodig en een fanshop die weken belegerd wordt. Radja is top, maar hij gaat 15 goals per seizoen moeten maken. Riskant contractje voor een oudere speler die ge bovendien loslaat in zijn favo speeltuin."stunttransfer voor antwerp: radja nainggolan komt voor twee ... - gazet van antwerpen mobile" https://m.gva.be/cnt/dmf20210812_97831180
Amai... Die was toch Kielse rat in hart en nieren? tzal branden in de koekenstad![]()

Ergens in een Poolse havenstad is er nu een militaire rang luidop aan het vloeken.
Het is letterlijk het eerste jaar dat Antwerp zijn transfers eens niet allemaal oude vedetten die komen uitbollen zijn.Ik kan me voorstellen dat ge dat als Antwerp supporter allemaal graag ziet gebeuren. Maar financieel spelen ze daar toch een gevaarlijk spel. Afgelopen jaren NIKS verkocht, nu weer nul doorverkoopwaarde. En als de FFP regels weer gaan gelden, kan dat ook wel eens een issue vormen. Op deze manier moeten die de komende 5 jaar toch 2 keer kampioen worden, ofzo? En ja, dan is de vraag natuurlijk hoe sterk mannen als Luyindama, Engels (daar "geloof" ik op zich nog wel het meeste in) en Naingollan nog zijn. Want vergeet niet dat die laatste al twee seizoenen bij een ploeg uit de laagste regionen van de Serie A speelt. En tenzij ge tegen Juve, Inter, Atalanta, Roma of Lazio speelt, is het verschil met ons niet ZO groot (denk nog eens aan hoe wij een jaar of vier geleden zonder al te veel issues over Sassuolo gingen)
Ik gun ze het plezier dat ze hiermee hebben, maar ik hoop toch dat ze financieel ook op lange termijn denken.