Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probleem met Dost is dat we gewoon totaal niet het type voetbal spelen dat bij hem past. Geen idee waarom Clement hem zo graag wou om hem dan verkeerd te gebruiken.

Blij dat we van Okereke af zijn. Die zijn gepruts op de flank was echt niet om aan te zien.

Probleem met Dost is dat we gewoon totaal niet het type voetbal spelen dat bij hem past. Geen idee waarom Clement hem zo graag wou om hem dan verkeerd te gebruiken.

Blij dat we van Okereke af zijn. Die zijn gepruts op de flank was echt niet om aan te zien.
Klopt.
Beiden dus eigenlijk de fout van Clement. Als hij de spelers niet gebruikt waar ze voor dienen gaan ze nooit renderen natuurlijk. Dost is een zuivere afwerker maar rendeert voor geen meter in dit systeem waarin hij mee moet voetballen. En Okereke is een centrumspits, geen flankaanvaller. Of hij effectief goed genoeg is om de aanval van Club te dragen laat ik in het midden maar de jongen heeft eigenlijk nooit de kans gekregen om zich te bewijzen. Hell, ik weet zelfs niet eens in welk systeem hij zou renderen, zo weinig heeft die in de spits gestaan.

En Okereke is bovendien op elk vlak een Clement aankoop. Okereke zat immers in de scoutingrapporten voor de vervanging van Samatta. Samatta bleef dus Okereke was beschikbaar en de rest is geschiedenis :)

Dundee heeft ons bod van 1,2 miljoen euro voor Shankland aanvaard. Persoonlijk denk ik niet dat ons probleem in de spits lag, maar bon. Slechter kan het alvast niet.

Gary Kagelmacher heeft een aanbod van Beerschot gekregen. 3 jaar voor nen 33-jarige, volgens mij zijn ze bij ons aant panikeren na die blunders tegen Union de zaterdag.

Oude spelers op hunne retour domme contracten geven. Ze leren het echt nooit bij Beerschot. Is dat een ziekte die daar heerst ofzo? Eender welk bestuur of eender welke clan die daar de teugels grijpt begint op een bepaald moment met geld dat er quasi niet is te smijten naar de gekste spelers.

Oude spelers op hunne retour domme contracten geven. Ze leren het echt nooit bij Beerschot. Is dat een ziekte die daar heerst ofzo? Eender welk bestuur of eender welke clan die daar de teugels grijpt begint op een bepaald moment met geld dat er quasi niet is te smijten naar de gekste spelers.

Gary is een oude fanlieveling, en de laatste weken wordt er serieus wat gemord onder de fans. Ik geloof dat dit een poging is om de supporters wat te paaien en te susen. Net zoals het laten uitlekken dat men achter Raman zat, ondanks dat we die helemaal niet konden betalen.

Tegenwoordig gaat ook het gerucht dat ze Lamkel Ze willen huren. Het wordt echt erg.

Henry hoogstwaarschijnlijk naar Celtic, bedrag dat genoemd wordt is 7 miljoen pond. Ze spreken in het artikel ook nog over Roma en Newcastle dus er is nog hoop dat we wat partijen tegen elkaar kunnen uitspelen maar het wordt alleszins een mooie club als ik het zo hoor.

Beerschot heeft een bod gedaan op Ramiro Vaca, 22-jarige Boliviaanse middenvelder van The Strongest. Deed deze zomer ook mee op de Copa America.
Net de positie die we nodig hebben! Goed om te horen. Maar Zuid Amerikanen hebben meestal aanpassingstijd nodig en Bolivie staat nu ook weer niet gekend om haar technische spelers. Afwachten dus.

Vlap officieel naar Twente voor een jaartje.

De eredivisie ligt Vlap wel, ligt veel meer ruimte, en kan daar de man zijn bij Twente. Zie die wel een goed seizoen draaien. Waardoor er hopelijk volgend seizoen interesse is van ploegen met meer poen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan