Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Club mag van mij part wel een miljoentje bieden op LZ7 van mij part. Misschien dat hij in een professionele omgeving wel het kopje erbij kan houden :unsure:

Maar Clement is nu ook wel niet de people manager die hij denkt dat hij is denk ik, nen Diagne heeft hij ook niet in de pas kunnen doen lopen.
Liever niet. Hoewel Clement wel fan is van het Afrikaanse continent.

Dat er nog mensen zijn die 'm zouden willen kan er bij mij niet in.
Is dat iets zoals van die domme grieten die blijven denken dat zij, na 200 eerdere pogingen, dé madam gaan zijn die de bad boy kan temmen?

Kristoffer : altijd in de basis van Zweden , Ek alles gespeeld
Voor ons budget : toptransfer
Gomez : opgeleid in Barca , dus nen pottestamper zal het wel ni zijn .
Techniek en Vista
Buiten Sam Gooris ken ik ze niet persoonlijk
En diene zweed was u direct opgevallen ? soit transfers is altijd wat afwachten wat ze brengen in ander land /omgeving etc.
Net jullie docu gezien en blijkbaar zat Murillo al maanden alleen zonder vrouw/moeder kan ook wegen op een mens natuurlijk.

En diene zweed was u direct opgevallen ? soit transfers is altijd wat afwachten wat ze brengen in ander land /omgeving etc.
Net jullie docu gezien en blijkbaar zat Murillo al maanden alleen zonder vrouw/moeder kan ook wegen op een mens natuurlijk.
we zullen zien of ik gelijk heb

Zoals hier eerder gezegd werd door iemand: Blijkt heel aanspreekbaar voor supporters en jeugdspelers, is één van de weinige gasten die naar jeugdwedstrijden ging kijken en leeft voor het voetbal.

Als die zich gewaardeerd voelt (wat die al 2 seizoenen niet voelde bij Antwerp) kun je ermee naar de oorlog.
Dat die getalenteerd is staat buiten kijf. Worst case scenario is dat die mag gaan pitten in de B-kern, zal heel BG eens met Club lachen en zijn ze een miljoen kwijt. Who cares. Een Balotelli is ook knettergek, maar in zijn beste periode een speler van wereldklasse.
Ik vermoed dat die voor 2 mil per jaar zich wel gewaardeerd zal voelen. Toch zeker het eerste seizoen.

Iemand die iets over de speler kan vertellen? Ik volg de Franse competitie totaal niet.

Nice kocht hem van PSG die hem nu wou verkopen voor de helft van de oorspronkelijke prijs. Dus hopelijk ontbolsterd hij bij ons dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan