Normaal wel daarom dat ik ook zeg op dit ogenblik.Zal bij Genk nog wel wat volk vertrekken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal wel daarom dat ik ook zeg op dit ogenblik.Zal bij Genk nog wel wat volk vertrekken.
Onuachu en Lucumi, meer zal het qua basisspelers toch niet zijn.Zal bij Genk nog wel wat volk vertrekken.
Klopt, wat @Kenneke10 zei is dan ook correct. De competitie begint hier gewoon véél te vroeg. Geen enkele ploeg heeft zijn huiswerk al af op dit moment. In alle andere landen beginnen ze half augustus.De echte transfermarkt moet nog beginnen imo.
Uronen ging toch ook weg?Onuachu en Lucumi, meer zal het qua basisspelers toch niet zijn.
Was vorig seizoen al geen basisspeler meer, maar die gaat ook weg ja.Uronen ging toch ook weg?
Zal bij Genk nog wel wat volk vertrekken.
Verregaande interesse in Dewaest blijkbaar, zou wel een versterking zijn. Eindelijk ook iemand achterin die de bal af en toe eens in twee bijt.
je moet als ploeg al goed zot zijn om die binnen te willen halen. Laat die maar gewoon twee jaar in de B-kern verrotten.ik zien ons dien nog gaan halen .. , pasop , als je hem onder controle kan houden , topspeler , maar de vraag is kan je dat lol![]()
Lamkel Zé maakt het (weer) te bont in de kleedkamer
Didier Lamkel Zé (24) maakt zich weer onmogelijk, in de hoop (goedkoper) weg te mogen. Maandag toonde hij via Instagram zijn chatgeschiedenis met Anderlech...www.gva.be
je moet als ploeg al goed zot zijn om die binnen te willen halen. Laat die maar gewoon twee jaar in de B-kern verrotten.
Ik zou daar ver weg van blijven, elke keer als je denkt oke nu gaat het goed verpest hij het weer.ik zien ons dien nog gaan halen .. , pasop , als je hem onder controle kan houden , topspeler , maar de vraag is kan je dat lol
We hebben al ne koekoe ( Benito)Ik zou daar ver weg van blijven, elke keer als je denkt oke nu gaat het goed verpest hij het weer.

Ik zou Anthony inzetten als begeleiderik zien ons dien nog gaan halen .. , pasop , als je hem onder controle kan houden , topspeler , maar de vraag is kan je dat lol

Lamkel ze totaal aan het los gaan op instagram, hij gaat de wet van 78' gebruiken etc gast is echt niet goed in zijn hoofd.
Zeggen we toch nietIk snap overigens niet dat ge die gast als Anderlecht-supporter (waar hij toch meerdere chats van deelt) in uw ploeg wilt. Lijkt me ook echt geen geval waar Kompany zich aan gaat verbranden. Ik denk dat die echt meer discipline wil.

Zeggen we toch niet![]()

Denk niet dat iemand in België hem kan en/of wil betalen. Bij gebrek aan interesse heeft zijn manager hem waarschijnlijk opgedragen om een ontslag proberen af te dwingen. Vandalisme en de trainer bedreigen dan maar.Het is me aan zijn instagram wel nog niet volledig duidelijk waar hij heen wilt![]()