Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn like had niets met de verwezenlijkingen te maken van Verhaeghe. Die kan je niet ontkennen, en daar verdient hij uiteraard respect voor. Maar toont af en toe ook kleine kantjes, die behoorlijk worden onderbelicht door de pers. Wat ik ook snap, want de Brugge is momenteel de grootste club van het land, dus wil de pers op goeie voet staan met de chef van die club.

Vraagje : Heeft FCB een eigen scoutingcel ? :rofl:
Je hebt het wrs over Wouterke die komt wenen omdat Club biedt op spelers die ook een target van Anderlecht zijn? Je mag dat ook gewoon zo zeggen hoor dan.
Bij deze: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210703_93696068

Wat een hoopje zever bij elkaar ...
  • Welkom in 2021 waar spelers via allerhande wegen benadert worden, of moeten we nog eens terugkomen op Anderlecht die in volle strijd voor Europese plaatsen één van de sterkhouders van een rechtstreekse concurrent gaat inlijven?
  • 2 ploegen uit dezelfde competitie met dezelfde ambities ... nogal wiedes dat deze in een gelijkaardige vijver zitten vissen
  • Verbeke zat letterlijk 3 jaar geleden nog bij Club, alsof ie niets van dat heeft meegenomen en bepaalde targets, ploegen in de gaten gehouden worden.
  • Ik dacht dat alles nu zo goed stilgehouden werd en er geen lekken naar de pers zijn, maar Club weet het wel? Het kan even goed andersom zijn hé? Dat Club die speler al lang in het oog gehouden heeft en Anderlecht mee in de dans springt?
  • Oh neen, Club Brugge biedt op een interessant profiel zijnde Nmecha, of denk je echt dat die niet naar Club zou komen moest hij de aanbieding interessant zijn (en dit kunnen betalen)? Zonder de speler te informeren dan nog hoho, is dat niet de normale gang van zaken misschien dat je eerst bij de eigenaar, ergo ploeg in kwestie gaat aankloppen.
En heeft ie in se gelijk dat het één anderbaks gedoe is, maar voor geld danst de beer hé man, dat zou ie toch moeten weten. Maar kom aub niet af dat Anderlecht dit niet doet, hoe hypocriet kan je zien, heel dat voetbal is één opportunistisch boelke, waar iedereen gewoon aan zichzelf denkt hoor.

Laatst bewerkt:
Dat Anderlecht vlak voor de start van de play-offs aan de mouw van Refaelov begint te trekken, is natuurlijk wel bon ton. Soit, ze doen maar, maar kom dan niet in de gazet vanuit uw hoge toren prediken.

Dat Anderlecht vlak voor de start van de play-offs aan de mouw van Refaelov begint te trekken, is natuurlijk wel bon ton. Soit, ze doen maar, maar kom dan niet in de gazet vanuit uw hoge toren prediken.

Daar heeft Anderlecht in mijn ogen weinig verkeerd gedaan. Antwerp deed geen voorstel, dus Anderlecht bereikt een overeenkomst met een speler wiens contract afloopt. Antwerp zijnde had ik hem ook gewoon de playoffs laten spelen. Refaelov lijkt mij professioneel genoeg om een bijdrage te blijven leveren.

Vind ook dat WVDH overdrijft. Maar de schijnbare fixatie op Anderlecht van een Verhaeghe vind ik ook bedenkelijk. Niet per se het Nmecha verhaal, maar vooral het met belachelijke sommen gooien naar ieder groot Neerpede talent, voorlopig zonder succes.

Awel ik hoop dat hij geen rotte bal goed raakt in die 5 jaar. Antwerp, Frenay en hij hebben het gewoon smerig gespeeld.

Daar heeft Anderlecht in mijn ogen weinig verkeerd gedaan. Antwerp deed geen voorstel, dus Anderlecht bereikt een overeenkomst met een speler wiens contract afloopt. Antwerp zijnde had ik hem ook gewoon de playoffs laten spelen. Refaelov lijkt mij professioneel genoeg om een bijdrage te blijven leveren.

Vind ook dat WVDH overdrijft. Maar de schijnbare fixatie op Anderlecht van een Verhaeghe vind ik ook bedenkelijk. Niet per se het Nmecha verhaal, maar vooral het met belachelijke sommen gooien naar ieder groot Neerpede talent, voorlopig zonder succes.
Dat van die geboden sommen voor jeugdspelers van Anderlecht heb ik nog nergens gelezen, echter denk ik wel dat elke ploeg wel in de jeugd van de concurrentie zit rond te kijken.

Als jeugdspeler zou je wel dom moeten zijn om erop in te gaan als ik eerlijk ben. Op uw 16 sowieso een profcontract bij Anderlecht en meer kansen op minuten wegens minder concurrentie.

Nog altijd niks bij ons, ik begin mij toch zorgen te maken. Deze week enerzijds wel een oefenpot gewonnen van Maccabi, maar dan drie dagen later kansloos de boot ingegaan tegen WB. Ik houd mijn hart vast.

Je hebt het wrs over Wouterke die komt wenen omdat Club biedt op spelers die ook een target van Anderlecht zijn? Je mag dat ook gewoon zo zeggen hoor dan.

Wat een hoopje zever bij elkaar ...
  • Welkom in 2021 waar spelers via allerhande wegen benadert worden, of moeten we nog eens terugkomen op Anderlecht die in volle strijd voor Europese plaatsen één van de sterkhouders van een rechtstreekse concurrent gaat inlijven?
  • 2 ploegen uit dezelfde competitie met dezelfde ambities ... nogal wiedes dat deze in een gelijkaardige vijver zitten vissen
  • Verbeke zat letterlijk 3 jaar geleden nog bij Club, alsof ie niets van dat heeft meegenomen en bepaalde targets, ploegen in de gaten gehouden worden.
  • Ik dacht dat alles nu zo goed stilgehouden werd en er geen lekken naar de pers zijn, maar Club weet het wel? Het kan even goed andersom zijn hé? Dat Club die speler al lang in het oog gehouden heeft en Anderlecht mee in de dans springt?
  • Oh neen, Club Brugge biedt op een interessant profiel zijnde Nmecha, of denk je echt dat die niet naar Club zou komen moest hij de aanbieding interessant zijn (en dit kunnen betalen)? Zonder de speler te informeren dan nog hoho, is dat niet de normale gang van zaken misschien dat je eerst bij de eigenaar, ergo ploeg in kwestie gaat aankloppen.
En heeft ie in se gelijk dat het één anderbaks gedoe is, maar voor geld danst de beer hé man, dat zou ie toch moeten weten. Maar kom aub niet af dat Anderlecht dit niet doet, hoe hypocriet kan je zien, heel dat voetbal is één opportunistisch boelke, waar iedereen gewoon aan zichzelf denkt hoor.
Mooie tekst , maar is het niet toevalig dat RSCA uit ne vijver vist in pakweg Congo dat er ineens een lijn juist ernaast word geworpen door Brugge?
ik zie dit niet bij andere ploegen :)
Het bewijs was toch gebeurd op Zaventem of was da gazetten praat ?
keep me updated als RSCA zoiets doet he

Mooie tekst , maar is het niet toevalig dat RSCA uit ne vijver vist in pakweg Congo dat er ineens een lijn juist ernaast word geworpen door Brugge?

Zoals al die ex-Standard spelers? Of is dat iets anders. Dat is iets uit het verleden en met ToVerbeke komt dat niet meer voor waarschijnlijk.

Je ziet dit niet bij andere ploegen? Wie zegt dat? Mss doen ze er gewoon niet zo raar over omdat dit nu eenmaal zo gaat.

Ie spreekt trouwens zelf over "tal van voorbeelden" en sleept er dan Club bij, wrs om punten te scoren bij de supporters, echt heeeeel goedkoop allemaal.

Awel ik hoop dat hij geen rotte bal goed raakt in die 5 jaar. Antwerp, Frenay en hij hebben het gewoon smerig gespeeld.
Kom kom, met wat afgelopen dagen in de pers is verschenen van extra info mag, nee moet zelfs, het allemaal wel wat genuanceerd worden hé.
Uiteindelijk is het maar halve mensenhandel het transfergebeuren en geen volledige. Daarmee wil ik zeggen dat als de desbetreffende speler niet wilt komen dat dat gerespecteerd moet worden. Standard is enkel zo wanhopig dat ze dat stukje vergeten waren.
Als je het persbericht nu leest dan lijkt het dat echt wel op een propere manier is afgehandeld geweest tussen Standard en Antwerp.
Mij lijkt het dat je het niet gewoon bent dat jullie eens naast een binnenlandse transfer grijpen.

WTF...? Bleiter... Het is toch geen kleuterklasje waar het speelgoed eerlijk verdeeld moet worden? Elkaar keihard beconcurreren op alle vlakken (op een eerlijke manier wel natuurlijk) kan ons belgisch voetbal algemeen alleen maar naar boven stuwen

Trouwens wel zelf de belangrijkste speler van de concurrent opvrijen TIJDENS de belangrijkste fase van het lopende seizoen... Dat mag dan wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan