Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik maak me overigens ook wat zorgen over onze jeugdopleiding. Er zijn in het verleden nog al jongeren door Genk laten gaan en tot nu toe is niemand van hen elders op een vergelijkbaar niveau doorgebroken (mannen als Limbombe, Casteels, Praet, ... zijn niet met onze medewerking vertrokken). En ik heb dus ook oprecht vertrouwen in het oordeel van KRC Genk. Net zoals onze jeugdopleiding nog altijd op is. Vorig seizoen speelde we in meerdere reeksen kampioen (ook bij de beloften waren we op weg, maar door een match minder gespeeld te hebben, stond Brugge net boven ons waardoor zij in 1B mochten starten.) Maar de doorstroming lijkt toch een probleem. De afgelopen 24 uur is zo Adewoye, Bahadir en de enorm geliefde Sierra vertrokken. Dit gekoppeld aan Theate die quasi net na zijn vertrek hier zich in de basis gespeeld heeft bij een toch heel verdienstelijk KVO. Zo is Vanzeir momenteel topschutter bij Union dat op zijn dooie gemak 1B doorspeelt (en dat onder Mazzu die ons zeker niet slechter zou hebben doen voetballen dan Jonnie Brommie). En zo hebben we Daan Dierckx die geen contract aangeboden kreeg, maar wel (ook al is het owv blessures) een basisplaats heeft in de Serie A. Zouden die hier allemaal basisspelers geweest zijn? Probably not. Maar als ge ziet dat Kouassi uw back-up is zowel op de 6 als bij de CV's, vraag ik me af of een Sierra of Theaté niet MINSTENS evenveel gebracht zou hebben. En na Onuachu gaapt er een leegte en na Dessers is er zelfs niemand, net zoals we ook qua backups voor Ito en Bongonda dun gezaaid zijn. Zou Vanzeir daar niet ENIGE waarde gehad hebben?
We zijn top qua jeugdwerking, maar het wordt toch dringend tijd om eens te herbronnen qua doorstroming of ge gaat uw ECHT talentvolle jongeren ook verliezen.

Kan bijna niet anders. Toch een bizarre transfer. Niet echt een topper maar eerder de backup dan van Arteaga?

Goh. Kwas in ons kampioenenjaar wel best onder de indruk van Juklerod en dacht dat zo iemand nooit haalbaar was.

Laatst bewerkt:
Het is vooral bizar dat die aan de kant geschoven wordt voor Lukaku. Goeie transfer voor Genk hoor, en al zeker transfervrij. Meer dan degelijke linksachter, voorbeeldprof, voorbeeldige mentaliteit,...

Dimata naar Espanyol.

Indien verplichte aankoopoptie en/of een groot deel van het loon overgenomen, wederom knap werk van Verbeke.

Edit: Toch nog een 2 de medische keuring blijkbaar gezien de blesuregeschiedenis.
Officieel naar Espanyol, mogelijks met verplichte aankoopoptie.

Bakkali mss naar Beerschot?

Laatst bewerkt:
Officieel naar Espanyol, met verplichte aankoopoptie.

Knap werk, gezien die knie volledig naar de kloten is, en Dimata toch vooral zijn snelheid kwijt is.
Dat moet ik zelf toegeven dat het knap is een kapotte speler te verhuren en mss te verkopen.

Lamkel ze verlaat de bosuil..... gaat rustig nar huis antwerp supporters maken al nieuw spandoek klaar voor morgen.

Gesprekken met Sparta waren afgesprongen omdat ze twijfelds hadden bij zijn fysieke paraatheid.
Volgens een bevriende journalist wordt er inderdaad met Bakkali gesproken maar is het grote struikelblok voor Beerschot inderdaad zijn loon.

Nu, even duidelijk wezen, letterlijk NIEMAND van de fans wil die kerel zien komen. Die heeft een jaar geblesseerd geweest en sindsdien ongeveer 130 minuten bijeengesprokkeld. Daar hebt ge niks aan.
Insiders deelden eerder op de maand mee dat Beerschot niet geinteresseerd is in spelers als Vanderbruggen, Hazard of Bruls, maar dat men hoger mikt. Uiteindelijk is er niemand gekomen, hebben we een sleutelspeler laten vertrekken, zijn er twee back-ups uitgeleend en hebben enkele dagen terug 2 basisspelers blessures opgelopen die hun weken/maanden aan de kant zullen houden. Dan kondigt men eerder op de dag aan dat er geen transfers meer gaan gebeuren. Zeer teleurstellend, maar bon, financieen zullen een klap gekregen hebben dit jaar met de corona en geen TV-gelden, en we zijn al gered, dus misschien goed om geen gekke dingen te doen.

En dan afkomen met zo'n nutteloze speler? Fuck off serieus. Hier gaat onze scouting/management zwaar in de fout en we kunnen alleen maar hopen dat Bakkali geen water bij de wijn wil doen en dat het afketst.

Helaas. Het is net officieel bevestigd op Twitter en Facebook.

Ik heb liever geen transfers dan zo'n belachelijke, nutteloze transfers. Ik krijg spontaan herinneringen aan de Polderboeren tussen 2006 en 2010, maar zelfs die gingen nooit kreupele spelers halen.

Ik ben echt serieus teleurgesteld in ons Bestuur. Was het daarom nodig om onze club aan nen Arabier kwijt te spelen, voor DIT soort spelers? Wankers.

Ik hoop voor Beerschot dat Anderlecht zijn loon blijft betalen. Maar allez, Bakkali is pure rommel, waarom halen ze die zelfsm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan