Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen aankoopoptie voor die Chong? Lijken me eerder 2 transfers omdat ze hun goesting niet vonden op de markt. De kern wat verbreden voor als er wat zou voorvallen. Ik verwacht niet veel speelminuten.
Lijkt me ook.
Dirar terughalen hmm, waarom in godsnaam, omdat hij "het huis" kent wrs.

Zullen in principe altijd backups van Lang en CDK zijn denk ik, maar goed om nu hier en daar wel eens te kunnen wisselen, want seizoen is nog lang en Okereke is het toch ook niet daar.

Ik de zomer moeten er dan toch minstens 1, en eigenlijk 2 flanken bij.

Dirar en Chong ( :love: ) naar Club!
ik snap de intentie met die transfers toch niet goed? Die Chong huur je zonder aankoopoptie terwijl hij geen basisspeler gaat zijn, dus op af en toe wat in te vallen? en Dirar als backup voor Mata? da’s dus een backup van 700,000 euro voor een half seizoen terwijl de titel al bijna binnen is?

Zijn echt 2 anderlecht-transfers terwijl wij wél geld hebben, bah, hebben wij echt geen jeugd of iemand uit Nxt-ploeg die kan invallen of backup zijn voor Mata?

Geen aankoopoptie voor die Chong? Lijken me eerder 2 transfers omdat ze hun goesting niet vonden op de markt. De kern wat verbreden voor als er wat zou voorvallen. Ik verwacht niet veel speelminuten.
Dit idd, ik denk dat ze de beoogde versterkingen nog niet meteen klaar hadden staan of ze die op korte termijn niet konden aantrekken. Deze 2 zijn effectief gewoon aanvulling just in case, maar ik word er ondanks dat ook niet echt wild van. Beetje Club onwaardig in deze tijden imo.

Op NL fora is de teneur ook eerder dat we met Dost en Lang voltreffers hebben, maar dat Chong echt een paar niveau's minder is.

ik snap de intentie met die transfers toch niet goed? Die Chong huur je zonder aankoopoptie terwijl hij geen basisspeler gaat zijn, dus op af en toe wat in te vallen? en Dirar als backup voor Mata? da’s dus een backup van 700,000 euro voor een half seizoen terwijl de titel al bijna binnen is?

Zijn echt 2 anderlecht-transfers terwijl wij wél geld hebben, bah, hebben wij echt geen jeugd of iemand uit Nxt-ploeg die kan invallen of backup zijn voor Mata?
Alllee we moeten erweer bijbetrokken worden (y)

Voor een supporter van gent moet dit toch pijnlijk zijn titel 2015 +mooie CL en dan zijn ze met geld beginnen gooien. Die hadden alles om zowat sportief sterk achter Club te staan.

Alllee we moeten erweer bijbetrokken worden (y)
Reageer eens niet zo gepiqueerd op alles. Je hervalt in uw hatelijke 9lives-gewoontes

om on-topic te blijven:

Mykhalychenko? Heeft 5 matchen gespeeld en zit nu als overbodig in de tribune?
Ten onrechte vind ik. Is gewoon een degelijke back, is nooit door de mand gevallen. Dus dat is wat mij betreft een prima transfer.
Zal nog wel terug boven water komen...
En je ontkracht nu niet bepaald mijn punt door slechts 1 speler eruit te pikken en die (ten onrechte dan nog) als een mislukte transfer te bestempelen.
Verbeke doet het gewoon zeer goed, rekening houdend met de zeer moeilijke situatie waarin hij moet werken.
Enige wat je hem kan "verwijten" is Bundu, maar indien die terug boven wat komt bij Kopenhagen, ga je daar ook niet te veel verlies op pakken..
Daar staan heel veel positieve zaken tegenover.
Ook van Ashimeru verwacht ik wel wat...

Waarom moet Sardella eigenlijk per se spelen terwijl Murillo en Mykhailichenko duidelijk allebei beter zijn?
Toch enorm vreemd?
Omdat Kompany een voorkeur heeft voor eigen jeugd indien het kwaliteitsverschil niet enorm groot is, tiens... The process weet je wel;)
Toen Murillo nog de pannen van het dak speelde, kon je gewoon niet om hem heen... Maar zoals hij de laatste tijd speelt, is hij ook gewoon niet beter dan een Sardella.
Mykha is trapje lager dan Murillo, maar vind hem nu toch niet veel minder dan Lawrence, al is die laatste wel wat offensiever ingesteld en past daarom beter in het systeem van Kompany...

Omdat Kompany een voorkeur heeft voor eigen jeugd indien het kwaliteitsverschil niet enorm groot is, tiens... The process weet je wel;)
Toen Murillo nog de pannen van het dak speelde, kon je gewoon niet om hem heen... Maar zoals hij de laatste tijd speelt, is hij ook gewoon niet beter dan een Sardella.
Mykha is trapje lager dan Murillo, maar vind hem nu toch niet veel minder dan Lawrence, al is die laatste wel wat offensiever ingesteld en past daarom beter in het systeem van Kompany...
Alleen is het kwaliteitsverschil tussen Sardella en beide wel enorm groot.

Alleen is het kwaliteitsverschil tussen Sardella en beide wel enorm groot.
Sardella speelt het vaakst op rechts, dus ik vergelijk hem vooral met Murillo en als je naar de Murillo kijkt van voor de winterstop heb je absoluut gelijk... Maar de Murillo van de laatste weken is toch echt niet beter dan Sardella hoor...

Het gaat mij niet om vormpeil, maar om kwaliteit. Murillo heeft al bewezen dat hij absoluut beter kan, Sardella is zelfs nog niet in de buurt gekomen van het niveau dat Murillo haalde.

Voor een supporter van gent moet dit toch pijnlijk zijn titel 2015 +mooie CL en dan zijn ze met geld beginnen gooien. Die hadden alles om zowat sportief sterk achter Club te staan.
Zwijgt. Het ging nog één jaar goed, niet toevallig het jaar dat Verbeke mee de transfer lijnen uitzette. Nu hij weer weg is zittzn we terug op de Bayat/Hentoray carrousel. En 't ziet er naar uit dat de komst van Hein dat alleen maar versterkt heeft, waar ik ook al schrik voor had bij zijn aanstelling dit seizoen

Zucht

Zwijgt. Het ging nog één jaar goed, niet toevallig het jaar dat Verbeke mee de transfer lijnen uitzette. Nu hij weer weg is zittzn we terug op de Bayat/Hentoray carrousel. En 't ziet er naar uit dat de komst van Hein dat alleen maar versterkt heeft, waar ik ook al schrik voor had bij zijn aanstelling dit seizoen

Zucht
Die hein/ bayat link hoe is die eigenlijk ontstaan ?

Het gaat mij niet om vormpeil, maar om kwaliteit. Murillo heeft al bewezen dat hij absoluut beter kan, Sardella is zelfs nog niet in de buurt gekomen van het niveau dat Murillo haalde.
Vreemde redenering, want als een speler uit vorm is, brengt hij minder kwaliteit, waarom zou hij dan nog de voorkeur moeten krijgen op een speler die beter in vorm is en die daardoor het kwaliteitsniveau van speler 1 benadert (of zelfs overstijgt)?

Vreemde redenering, want als een speler uit vorm is, brengt hij minder kwaliteit, waarom zou hij dan nog de voorkeur moeten krijgen op een speler die beter in vorm is en die daardoor het kwaliteitsniveau van speler 1 benadert (of zelfs overstijgt)?
Murillo is niet naar de bank gevlogen toen hij uit vorm was. Dus uw punt houdt geen steek.

Murillo zijn vormpeil is trouwens beginnen dalen omdat Kompany het weer in zijn hoofd heeft dat de back niet meer mogen overlappen. Dan moet ge niet verbaasd zijn dat uw aanvallende back ineens minder presteert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan