Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tissoudali morgen medische testen bij AA Gent. Jammer dat hij naar de club van Louwagie gaat, hatelijke vent.

Waarom dat Gent hem komt halen, begrijp ik dan weer minder.

Dirar en Chong ( :love: ) naar Club!
Dirar had nu toch echt niet gehoeven van mij :/

Daarom dat ik er ook bij zet dat Sambi wel wat centen zal opleveren, en door die kapitaalsverhoging niet allemaal in het opvullen van de put moet worden gespendeerd
Zoveel kan je daar nu toch ook niet voor krijgen op dit moment? Zou toch beter zijn moest die nog een seizoen blijven en deftig doorbreken?

Ik herrinner me een paar jaar geleden nog een discussie over een middenveldertje van bij ons op het 9 lives forum( en dan ook nog volledig opgegroeit in Neerpede) , hij was te traag , slechte passes , we weten ondertussen waar Youritje staat .
Gaat Sambi dezelfde weg op ? who knows .
Men kan blijven kakken op Kompany , de huurlingen , de uitslagen , we zijn gewoon nu effe stront aant kuisen .
Verbeke is in mijn ogen heel goed bezig .
Herinner mij niet dat er ooit veel commentaar was op Tielemans maar bon. Uiteindelijk is die ook gewoon te vroeg vertrokken toch? Bij Monaco was dat ook drie keer niks.

Wat mij vooral stoort is dat, precies vooral hier, alles wat Anderlecht doet zo geweldig is. Op Facebook/Twitter zie ik meer kritische stemmen van de fans. Moest Kompany de U14 opstellen zou er hier applaus zijn. Rare wissels, rare tactische beslissingen. Halve huurploeg, 20 uitgeleende spelers. Moet het toch nog zien de komende jaren of Verbeke goed werk doet. Enige waar Anderlecht volgens mij nu op rekent is Europees spelen zodat er toch iets van geld binnen komt.

Huh Lang streken?
Kom zeg, dat is een Rotterdammertje die uiteraard niet op zijn tong gevallen is, maar hoe of waar heeft die bij Club blijk gegeven van arrogant te zijn? Werkt elke match hard, loopt zich stikkapot elke keer.

Mensen die die Chong beter kennen? Ik kem hem niet dus weet niet wat verwachten ervan.

Zoveel kan je daar nu toch ook niet voor krijgen op dit moment? Zou toch beter zijn moest die nog een seizoen blijven en deftig doorbreken?

Herinner mij niet dat er ooit veel commentaar was op Tielemans maar bon. Uiteindelijk is die ook gewoon te vroeg vertrokken toch? Bij Monaco was dat ook drie keer niks.

Wat mij vooral stoort is dat, precies vooral hier, alles wat Anderlecht doet zo geweldig is. Op Facebook/Twitter zie ik meer kritische stemmen van de fans. Moest Kompany de U14 opstellen zou er hier applaus zijn. Rare wissels, rare tactische beslissingen. Halve huurploeg, 20 uitgeleende spelers. Moet het toch nog zien de komende jaren of Verbeke goed werk doet. Enige waar Anderlecht volgens mij nu op rekent is Europees spelen zodat er toch iets van geld binnen komt.
Ja bon, dat is kinderpraat hé.
Zelfs de grootste fans van Kompany, waaronder ik mijzelf plaats, beseffen dat hij nog veel te leren heeft.

Op Facebook en Twitter zitten ook een hoop zeikerds die gewoon alles afbreken, of enkel zagen omdat we niet meer winnen. Zonder rekening te houden met de staat waarin de club zich bevindt.
Die halve huurploeg, talenten die vroeger gebracht worden dan de bedoeling is, heeft allemaal te maken met de staat van de club momenteel.

Aan Dirar weet je toch min of meer wat je hebt. Is gewoon een prima back-up voor in de breedte. Ik heb eerder mijn twijfels over Chong. Zie op Voetbalzone al amper positieve reacties en het feit dat hij bij Werder Bremen al amper minuten heeft gemaakt zegt toch ook niet veel goeds...

Mja, tzijn allebei tussenopties zodat ze tegen volgend seizoen een deftige vervanger kunnen halen voor Diatta (Tzolis?).

Aan Dirar weet je toch min of meer wat je hebt. Is gewoon een prima back-up voor in de breedte. Ik heb eerder mijn twijfels over Chong. Zie op Voetbalzone al amper positieve reacties en het feit dat hij bij Werder Bremen al amper minuten heeft gemaakt zegt toch ook niet veel goeds...

Mja, tzijn allebei tussenopties zodat ze tegen volgend seizoen een deftige vervanger kunnen halen voor Diatta (Tzolis?).
Dirar heeft niks gespeeld en is toch ook al 35.

Misschien Delcroix en Sambi? :)

Aankoopopties van 2,5 tot 3 miljoen helemaal niet onhaalbaar als de kapitaalsverhoging erdoor zou komen, en Sambi verkocht wordt, iets wat ik volgende zomer sowieso zag gebeuren. En vooral, er worden profielen aangetrokken die de kern nodig heeft. Bundu had ook een interessant profiel, maar viel tegen. En daar vond Verbeke een goeie tussenoplossing voor.

Met de middelen die voorhanden zijn doet Verbeke gewoon erg goed werk. Zonder een makelaar die zijn handje moet vasthouden, en zegt wat er moet gebeuren.

De jeugdspelers krijgen logischerwijs door de meeste fans wat meer krediet. Wat mij logisch lijkt, een 17-20 jarige beoordeel je nu eenmaal anders dan een 25 jarige.

Het is de lange termijn waar we nu op moeten focussen. Zoveel mogelijk loon van brol verpatsen aan uitleenbeurten, en de jonge gasten belangrijke ervaring laten opdoen. En daar rond met creatieve constructies spelers met meerwaarde proberen aantrekken.
Helemaal akkoord! Verbeke levert zeer goed werk af en draalt vooral niet te veel: liever een speler die veel te veel werd betaald, nu verhuren zodat ze hun marktwaarde wat kunnen vergroten, anders doe je toch maar aan kapitaalsvernietiging (Bundu/Sanneh/Zulj/Vranjes/Vlap).
Hij kan er niet aan doen dat het vorige bestuur die spelers veel te veel heeft betaald en/of een dik en langdurig contract heeft aangeboden.
En Cullen, Miazga, Nmecha, Mukairu, Murillo, Mykhalychenko zijn gewoon zeer goede transfers gegeven de precaire financiële situatie.
Ja ze zijn niet allemaal definitief gekocht of met betaalbare aankoopoptie, maar ze leveren wel onmiddellijk rendement en vergroten daardoor de kans op Europees voetbal --> extra inkomsten en extra aantrekkingskracht.

Snap wel niet dat je van Beerschot (1 van de seizoensrevelaties) gaat naar een duivenkot als Gent, een ploeg waar smaakmakers van andere kleinere ploegen bijna altijd floppen. Er wordt structureel beter gewerkt bij Beerschot dan bij Gent. op dit moment.

Er wordt zowat in elke club beter gewerkt dan in Gent
Lees hier veel commentaar en kan er me eigenlijk, jammer genoeg, alleen maar bij aansluiten 🥲
Ga niet verschieten als er straks ook nog eentje van Nantes landt in Gent

Geen aankoopoptie voor die Chong? Lijken me eerder 2 transfers omdat ze hun goesting niet vonden op de markt. De kern wat verbreden voor als er wat zou voorvallen. Ik verwacht niet veel speelminuten.

Maar alles is niet geweldig , zucht
Hoeveel keer ga ik het nog moeten uitleggen , we zijn STRONT aan het opkuisen , u weet wel , bagger van den HERMAN !
We hebben een financiele PUT , echt geweldig he
We laten een paar iconen gaan : Nilis/Per , echt geweldig he
De laatste 10 min van onze matchen zijn , geweldig he
Over uw rare wissels , bwah , welke rare wissels zie jij ?

Helemaal akkoord! Verbeke levert zeer goed werk af en draalt vooral niet te veel: liever een speler die veel te veel werd betaald, nu verhuren zodat ze hun marktwaarde wat kunnen vergroten, anders doe je toch maar aan kapitaalsvernietiging (Bundu/Sanneh/Zulj/Vranjes/Vlap).
Hij kan er niet aan doen dat het vorige bestuur die spelers veel te veel heeft betaald en/of een dik en langdurig contract heeft aangeboden.
En Cullen, Miazga, Nmecha, Mukairu, Murillo, Mykhalychenko zijn gewoon zeer goede transfers gegeven de precaire financiële situatie.
Ja ze zijn niet allemaal definitief gekocht of met betaalbare aankoopoptie, maar ze leveren wel onmiddellijk rendement en vergroten daardoor de kans op Europees voetbal --> extra inkomsten en extra aantrekkingskracht.
Mykhalychenko? Heeft 5 matchen gespeeld en zit nu als overbodig in de tribune?

Snap wel niet dat je van Beerschot (1 van de seizoensrevelaties) gaat naar een duivenkot als Gent, een ploeg waar smaakmakers van andere kleinere ploegen bijna altijd floppen. Er wordt structureel beter gewerkt bij Beerschot dan bij Gent. op dit moment.

Geld. Contract loopt af einde seizoen en hij wou bij ons de grootste verdiener worden (800k op jaarbasis). Wij wilden niet meestappen in dat verhaal, Gent blijkbaar wel. We krijgen naar het schijnt ook nog een mooie som van Gent, dus ondanks dat het een dragende speler is, werd er toch niet te lang getwijfeld gezien hij over 6 maanden gratis weg is.

Ik hoop dat we nog iets inkomend zien bij ons vandaag of morgen, de spoeling is heel dun geworden. Al betwijfel ik het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan