Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even die kern bekeken van gent op transfermarkt er is daar ook geen enkele speler die daar nu op korte termijn wat gaat opleveren dit in combinatie met slechte europese campagne.
Yaremchuk 11 miljoen ,dat gaat er op dit moment niemand geven...

Schitterend eigenlijk wat die daar allemaal uitsteken in Brussel... wie is er in godsnaam beter dan Vlap op dat middenveld?

ik heb het echt gehad met Kompany, ik ga gewoon stoppen met naar die sukkelaars te kijken. big fckin waste of time en uiteindelijk ben ik elke keer mega gefrustreerd na zon wedstrijd.

Fellaini was blijkbaar mee een auto gaan kopen met zijn manager. Zou trouwens zo'n 400k euro per week (20M€ per jaar) nog verdienen in China en gaat dat contract logischerwijs uitdoen.

Vlap naar Duitsland.
Ook onbegrijpelijk maar bon, hopelijk speelt hij daar de pannen van het dak

Snap toch niet goed waar die liefde van Jan en Alleman voor Vlap vandaan komt.

Vooreerst een veel te kleine motor. Vindt zichzelf dan nog eens de sterspeler, en het is nu echt niet dat die in 1 jaar eenhalf al veel wereldmachten heeft gespeeld.

Ik beweer zeker niet dat Vlap geen kwaliteiten heeft. Vooral sterk positiespel voor doel. Zijn afwerking wordt mijns inziens gewoon wat overschat.

Men kiest om verder te gaan met Trebel, Ashimeru, Cullen, Sambi, Verschaeren , Kana en El Hadj. Of om Nmecha en Diaby samen te laten spelen in een wisselwerking vooraan. En die keuze is zeker te verantwoorden voor mij.

Wat ik heel sterk vind van Verbeke, is dat hij ervoor heeft gezorgd dat spelers die anders in de tribune gingen belanden, Vlap , Bundu en Zulj, hun waarde kunnen behouden of opkrikken elders. Waarvoor vroeger enkel waarde verloren in de B-kern. En dat zonder alles over te laten aan malafide managers die voor het versluizen van brol wel wat nieuwe brol bij u komen stallen.

Vlap was natuurlijk nooit 7 miljoen waard. Dus daar ga je niet rap winst op maken.

Waanzin hoeveel geld Anderlecht in het verleden heeft vergooid aan miscasts. Verbeke bewijst voorlopig dat je ook met weinig geld, en wat creatieve constructies, een kern toch kunt versterken.

Laatst bewerkt:
Schitterend eigenlijk wat die daar allemaal uitsteken in Brussel... wie is er in godsnaam beter dan Vlap op dat middenveld?

ik heb het echt gehad met Kompany, ik ga gewoon stoppen met naar die sukkelaars te kijken. big fckin waste of time en uiteindelijk ben ik elke keer mega gefrustreerd na zon wedstrijd.
Mopje toch? In normale omstandigheden moet je middenveld altijd Lokonga-Cullen/Trebel-El Hadj/Verschaeren zijn...

En dan heb je Ashimeru/Kana nog...

Vlap is niet alleen overbodig, veel te duur betaald (en zijn loon zal navenant zijn), maar ook gewoon een etter.

Snap toch niet goed waar die liefde van Jan en Alleman voor Vlap vandaan komt.

Vooreerst een veel te kleine motor. Vindt zichzelf dan nog eens de sterspeler, en het is nu echt niet dat die in 1 jaar eenhalf al veel wereldmachten heeft gespeeld.

Ik beweer zeker niet dat Vlap geen kwaliteiten heeft. Vooral sterk positiespel voor doel. Zijn afwerking wordt mijns inziens gewoon wat overschat.

Men kiest om verder te gaan met Trebel, Ashimeru, Cullen, Sambi, Verschaeren , Kana en El Hadj. Of om Nmecha en Diaby samen te laten spelen in een wisselwerking vooraan. En die keuze is zeker te verantwoorden voor mij.

Wat ik heel sterk vind van Verbeke, is dat hij ervoor heeft gezorgd dat spelers die anders in de tribune gingen belanden, Vlap , Bundu en Zulj, hun waarde kunnen behouden of opkrikken elders. Waarvoor vroeger enkel waarde verloren in de B-kern. En dat zonder alles over te laten aan malafide managers die voor het versluizen van brol wel wat nieuwe brol bij u komen stallen.

Vlap was natuurlijk nooit 7 miljoen waard. Dus daar ga je niet rap winst op maken.

Waanzin hoeveel geld Anderlecht in het verleden heeft vergooid aan miscasts. Verbeke bewijst voorlopig dat je ook met weinig geld, en wat creatieve constructies, een kern toch kunt versterken.
Al die liefde voor Verbeke voor wat? Een legioen leenspelers die je waarschijnlijk toch nooit gaat kunnen kopen als ze al meevallen? Om afgedankte spelers uit te lenen, meestal zonder aankoopoptie?

Vlap vindt zichzelf heus niet de sterspeler maar altijd al die liefde voor de "made in Neerpede"-garde die eigenlijk nog geen hol laten zien heeft dit jaar, mss op Delcroix en Sambi na en dat is mijns insziens ook maar met vlagen. Typisch paars-wit zeker?

Ashimeru gaat volgens RSCA-fans precies ook the next big thing zijn zonder dat ze hem een seconde zien spelen hebben.

Misschien Delcroix en Sambi? :)

Aankoopopties van 2,5 tot 3 miljoen helemaal niet onhaalbaar als de kapitaalsverhoging erdoor zou komen, en Sambi verkocht wordt, iets wat ik volgende zomer sowieso zag gebeuren. En vooral, er worden profielen aangetrokken die de kern nodig heeft. Bundu had ook een interessant profiel, maar viel tegen. En daar vond Verbeke een goeie tussenoplossing voor.

Met de middelen die voorhanden zijn doet Verbeke gewoon erg goed werk. Zonder een makelaar die zijn handje moet vasthouden, en zegt wat er moet gebeuren.

De jeugdspelers krijgen logischerwijs door de meeste fans wat meer krediet. Wat mij logisch lijkt, een 17-20 jarige beoordeel je nu eenmaal anders dan een 25 jarige.

Het is de lange termijn waar we nu op moeten focussen. Zoveel mogelijk loon van brol verpatsen aan uitleenbeurten, en de jonge gasten belangrijke ervaring laten opdoen. En daar rond met creatieve constructies spelers met meerwaarde proberen aantrekken.

Laatst bewerkt:
Misschien Delcroix en Sambi? :)

Aankoopopties van 2,5 tot 3 miljoen helemaal niet onhaalbaar als de kapitaalsverhoging erdoor zou komen, en Sambi verkocht wordt, iets wat ik volgende zomer sowieso zag gebeuren. En vooral, er worden profielen aangetrokken die de kern nodig heeft. Bundu had ook een interessant profiel, maar viel tegen. En daar vond Verbeke een goeie tussenoplossing voor.

Met de middelen die voorhanden zijn doet Verbeke gewoon erg goed werk. Zonder een makelaar die zijn handje moet vasthouden, en zegt wat er moet gebeuren.

De jeugdspelers krijgen logischerwijs door de meeste fans wat meer krediet. Wat mij logisch lijkt, een 17-20 jarige beoordeel je nu eenmaal anders dan een 25 jarige.
Moet die twee het toch ook nog eens op een hoger niveau zien doen. Lokonga zie ik wel graag bezig, mooie voetballer maar om nu te zeggen dat die een stap hogerop kan nu... Misschien eens Europees volgend seizoen om te zien wat ze waard zijn.

Die kapitaalsverhoging is ook maar om de schulden weg te werken, geen idee waarom veel supporters denken dat dat money in the bag is om transfers mee te doen.

Moet die twee het toch ook nog eens op een hoger niveau zien doen. Lokonga zie ik wel graag bezig, mooie voetballer maar om nu te zeggen dat die een stap hogerop kan nu... Misschien eens Europees volgend seizoen om te zien wat ze waard zijn.

Die kapitaalsverhoging is ook maar om de schulden weg te werken, geen idee waarom veel supporters denken dat dat money in the bag is om transfers mee te doen.

Daarom dat ik er ook bij zet dat Sambi wel wat centen zal opleveren, en door die kapitaalsverhoging niet allemaal in het opvullen van de put moet worden gespendeerd

Ik herrinner me een paar jaar geleden nog een discussie over een middenveldertje van bij ons op het 9 lives forum( en dan ook nog volledig opgegroeit in Neerpede) , hij was te traag , slechte passes , we weten ondertussen waar Youritje staat .
Gaat Sambi dezelfde weg op ? who knows .
Men kan blijven kakken op Kompany , de huurlingen , de uitslagen , we zijn gewoon nu effe stront aant kuisen .
Verbeke is in mijn ogen heel goed bezig .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan