Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matig Jonas, matig.Die is letterlijk bedankt voor de kleine bewezen diensten
Yep dan ist cashen .( ALhoewel ik heb liever hou )Vlap naar Duitsland.
Ook onbegrijpelijk maar bon, hopelijk speelt hij daar de pannen van het dak
![]()
Nog een uitgaande transfer: Anderlecht stuurt Michel Vlap op huurbasis naar Duitsland
Met het einde van de wintermercato in zicht gaat Anderlecht nog een speler verhuren. Michel Vlap (23) is op weg naar de Duitse Bundesliga.www.nieuwsblad.be
Er gaat toch niemand voor de Vlap met deze statistieken nu meer dan 7 miljoen neerleggen?Yep dan ist cashen .( ALhoewel ik heb liever hou )

Ik denk dat cashen idd de verkeerde term is, een deel van uw verlies recupereren zal al veel zijn.Er gaat toch niemand voor de Vlap met deze statistieken nu meer dan 7 miljoen neerleggen?![]()

IK reply op Sheldon zene post ( als hij de pannen vant dak speelt dan .......)Er gaat toch niemand voor de Vlap met deze statistieken nu meer dan 7 miljoen neerleggen?![]()
Vlap naar Duitsland.
Ook onbegrijpelijk maar bon, hopelijk speelt hij daar de pannen van het dak
Mopje toch? In normale omstandigheden moet je middenveld altijd Lokonga-Cullen/Trebel-El Hadj/Verschaeren zijn...Schitterend eigenlijk wat die daar allemaal uitsteken in Brussel... wie is er in godsnaam beter dan Vlap op dat middenveld?
ik heb het echt gehad met Kompany, ik ga gewoon stoppen met naar die sukkelaars te kijken. big fckin waste of time en uiteindelijk ben ik elke keer mega gefrustreerd na zon wedstrijd.
Beetje wat ze van Lang hadden verwacht maar blijkt die dan net een ideale ploegmaat te zijn zonde streken.gewoon een etter.
Al die liefde voor Verbeke voor wat? Een legioen leenspelers die je waarschijnlijk toch nooit gaat kunnen kopen als ze al meevallen? Om afgedankte spelers uit te lenen, meestal zonder aankoopoptie?Snap toch niet goed waar die liefde van Jan en Alleman voor Vlap vandaan komt.
Vooreerst een veel te kleine motor. Vindt zichzelf dan nog eens de sterspeler, en het is nu echt niet dat die in 1 jaar eenhalf al veel wereldmachten heeft gespeeld.
Ik beweer zeker niet dat Vlap geen kwaliteiten heeft. Vooral sterk positiespel voor doel. Zijn afwerking wordt mijns inziens gewoon wat overschat.
Men kiest om verder te gaan met Trebel, Ashimeru, Cullen, Sambi, Verschaeren , Kana en El Hadj. Of om Nmecha en Diaby samen te laten spelen in een wisselwerking vooraan. En die keuze is zeker te verantwoorden voor mij.
Wat ik heel sterk vind van Verbeke, is dat hij ervoor heeft gezorgd dat spelers die anders in de tribune gingen belanden, Vlap , Bundu en Zulj, hun waarde kunnen behouden of opkrikken elders. Waarvoor vroeger enkel waarde verloren in de B-kern. En dat zonder alles over te laten aan malafide managers die voor het versluizen van brol wel wat nieuwe brol bij u komen stallen.
Vlap was natuurlijk nooit 7 miljoen waard. Dus daar ga je niet rap winst op maken.
Waanzin hoeveel geld Anderlecht in het verleden heeft vergooid aan miscasts. Verbeke bewijst voorlopig dat je ook met weinig geld, en wat creatieve constructies, een kern toch kunt versterken.

Moet die twee het toch ook nog eens op een hoger niveau zien doen. Lokonga zie ik wel graag bezig, mooie voetballer maar om nu te zeggen dat die een stap hogerop kan nu... Misschien eens Europees volgend seizoen om te zien wat ze waard zijn.Misschien Delcroix en Sambi?
Aankoopopties van 2,5 tot 3 miljoen helemaal niet onhaalbaar als de kapitaalsverhoging erdoor zou komen, en Sambi verkocht wordt, iets wat ik volgende zomer sowieso zag gebeuren. En vooral, er worden profielen aangetrokken die de kern nodig heeft. Bundu had ook een interessant profiel, maar viel tegen. En daar vond Verbeke een goeie tussenoplossing voor.
Met de middelen die voorhanden zijn doet Verbeke gewoon erg goed werk. Zonder een makelaar die zijn handje moet vasthouden, en zegt wat er moet gebeuren.
De jeugdspelers krijgen logischerwijs door de meeste fans wat meer krediet. Wat mij logisch lijkt, een 17-20 jarige beoordeel je nu eenmaal anders dan een 25 jarige.
Moet die twee het toch ook nog eens op een hoger niveau zien doen. Lokonga zie ik wel graag bezig, mooie voetballer maar om nu te zeggen dat die een stap hogerop kan nu... Misschien eens Europees volgend seizoen om te zien wat ze waard zijn.
Die kapitaalsverhoging is ook maar om de schulden weg te werken, geen idee waarom veel supporters denken dat dat money in the bag is om transfers mee te doen.
Hahaha , zonder streken ....komop , als er nu ene nen dikke nek heeft ist toch Lang , schitterendBeetje wat ze van Lang hadden verwacht maar blijkt die dan net een ideale ploegmaat te zijn zonde streken.
Ik herrinner me een paar jaar geleden nog een discussie over een middenveldertje van bij ons op het 9 lives forum( en dan ook nog volledig opgegroeit in Neerpede) , hij was te traag , slechte passes , we weten ondertussen waar Youritje staat .Moet die twee het toch ook nog eens op een hoger niveau zien doen. Lokonga zie ik wel graag bezig, mooie voetballer maar om nu te zeggen dat die een stap hogerop kan nu... Misschien eens Europees volgend seizoen om te zien wat ze waard zijn.
Die kapitaalsverhoging is ook maar om de schulden weg te werken, geen idee waarom veel supporters denken dat dat money in the bag is om transfers mee te doen.