Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft bij Anderlecht ook echt een paar goeie matchen gespeeld, maar dit werd steeds gevolgd door een blessure en ellenlange revalidatie.

Hoop echt voor die gast dat hij eindelijk eens fit kan blijven. En eens 8 matchen na mekaar kan spelen.

Altijd zonde om een toptalent te zien floppen.

Toch ook wel raar. Vorige maand weigerde Frutos nog een job als T1 bij Independiente. En nu gaat hij als assistent mee met Losada

Ik zie dat helemaal goed komen met Bakkali bij Beerschot. Niveauke lager qua druk en vlammen maar.

Vreemd dat niemand Charlie Musonda is gaan oppikken. Vanaf maart terug voetballer!!

Beerschot heeft ook Stipe Radic aangetrokken, 20-jarige CV van Hajduk Split. 400k.
Geen supertalent, want dan zat em niet meer daar, maar toch een "groot" talent volgens de lokale media. We zien wel, maar zo'n transfer geeft een leuker gevoel dan fokkin Bakkali.

Zou toch ergens enerzijds de komst van Ashimeru en anderzijds de ontwikkeling van Lokonga en Verschaeren bemoeilijken, niet?

Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet als Club-supporter? Duur, oud, blessuregevoelig en zou bij ons niet passen omdat we al Vanaken hebben.

Ik zie hem nog altijd graag spelen, zelfs in Antwerp-shirt en ook in Anderlecht-shirt ga ik het een mooie speler blijven vinden... enkel niet tegen ons natuurlijk :cool:

Zou toch ergens enerzijds de komst van Ashimeru en anderzijds de ontwikkeling van Lokonga en Verschaeren bemoeilijken, niet?
Dat was ook mijn gedacht ja, of van El Hadj.
In elk geval dus van 1 van de Neerpede jongens, die vol hun kans krijgen.
Natuurlijk, als RSCA europees haalt moet er in de breedte wat bij komen en is iemand met zijn ervaring heel interessant om tussen die jonge gasten te zetten. Maar ik denk niet dat hij zo goedkoop zal zijn dus in dat opzicht begrijp ik niet dat Anderlecht dat loon gaat betalen voor een speler die waarschijnlijk toch vaak op de bank gaat zitten.

Ik vrees dat zijn looneisen te hoog liggen voor wat er komend jaar of komende jaren nog uit zal komen.

Stel dat Europees gehaald wordt, dan mag er op die positie zeker wat bij. Dimata vertrekt al zeker bij promotie van Espanyol, Thelin moet je vanaf, Diaby zijn huur loopt af, Bruun Larsen zijn huur loopt af, Mukairu heb je een aankoopoptie op maar lijkt mij te duur voor wat hij vooralsnog brengt. Wat met Vlap en Bundu?

Dus:
- Spits: Nmecha?/back-up/Dauda
- 2 spelers in steun vd spits: El Hadj, Verschaeren, Amuzu, aankoop, Vlap?, en op termijn Stroeykens

Rafaelov kan 1 à 2 jaar de druk weghouden als de jongeren in een dip zitten, heeft Europese ervaring, heeft nog goede matchen in benen in de JPL, en vertegenwoordigt door zijn leeftijd geen grote waarde meer dus kan je ook makkelijker op de bank zetten.

Maar ik heb geen zicht op zijn looneisen, en te weinig zien spelen dit jaar, dus kan er weinig zinnig over zeggen. Enkel dat er sowieso iets bij moet als er niet geloofd wordt in Vlap en Bundu.

Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet als Club-supporter? Duur, oud, blessuregevoelig en zou bij ons niet passen omdat we al Vanaken hebben.

Ik zie hem nog altijd graag spelen, zelfs in Antwerp-shirt en ook in Anderlecht-shirt ga ik het een mooie speler blijven vinden... enkel niet tegen ons natuurlijk :cool:
Ik wil hem ook niet meer bij ons he. Maar dat leek me een speler die altijd neen zou zeggen tegen Anderlecht omwille van zijn verleden en toch wel heldenstatus bij ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan