Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verwacht nu niet dat Refa het verschil gaat maken voor RSCA, lijkt mij vooral een dure wisselspeler. Wel slim van Refa zelf, wat geld gaan verdienen bij een topclub en rustig uitbollen.

Ik wil hem ook niet meer bij ons he. Maar dat leek me een speler die altijd neen zou zeggen tegen Anderlecht omwille van zijn verleden en toch wel heldenstatus bij ons.
Dat LEEK inderdaad, maar als het om centen gaat mag je die heldenstatus in de prullenbak gooien.

Bleh, dat zou Refa toch serieus in m'n achting doen zakken. Ne Israëli bij de Antwerpse joden vind ik wel ok, maar bij de mauve joden 🤮

I know, ik maak me geen illusies. Maar er zijn uitzonderingen.

Nuja, zolang ie niet tekent maakt het me niet :p
Over hoeveel uitzonderingen spreken we dan? 0,1% van alle profvoetballers?
En de meeste uitzonderingen zoals Gerrard enz. zaten ook aan het plafond van hun kunnen.

Maar Rafa zal wel niet het meeste pijn doen waarschijnlijk om te zien spelen in een mauve shirt? 😉

Misschien wel, maar ik kan me voorstellen dat het nog méér pijn deed bij Rensenbrink, Staelens, Degryse of Vargas voor sommigen.

De uitzonderingen zijn spelers die OF zo lang bij een club blijven dat enkel clubs op lager niveau hen willen OF die bij terugkomst zodanig gezakt zijn in niveau dat enkel clubs op lager niveau hen willen.

Als RSCA sup toch altijd een boon gehad voor Rafa , ook al scoorde die veel tegen ons in zen tijd bij Brugge, maar dat hij op 34 jarige leeftijd nog bij ons komt shottenda weet ik niet .
Dan zie ik liever Dieu komen

Los van het feit dat ik rafa niet graag in het paars zou zien spelen. Zou ik hem wel begrijpen nog 2 jaar contract dicht bij zijn familie etc

Zou een onbegrijpelijke transfer zijn in mijn ogen. Jaar of 4 te laat voor Anderlecht.

Daarnaast stoort het me mateloos aan die kerel dat die hier ondertussen al, wat is 't, 10 jaar ofzo rondloopt en nog geen Nederlands spreekt.

Zou een onbegrijpelijke transfer zijn in mijn ogen. Jaar of 4 te laat voor Anderlecht.

Daarnaast stoort het me mateloos aan die kerel dat die hier ondertussen al, wat is 't, 10 jaar ofzo rondloopt en nog geen Nederlands spreekt.

En dan ziet ge een filmpke van Strupar die hier vijf jaar was en nu nog steeds kan communiceren in het Nederlands.

Ik snap dat men de jonge gasten wil omringen door ervaren spelers met een meerwaarde. Maar heeft men hier meer zicht op de leiderschapskwaliteiten van een Refaelov? Hoe gedroeg die zich naar jonge spelers toe als speler van Brugge en Antwerp?

Benieuwd hoeveel loon die nog wil opstrijken ook. Zal net als Mbokani bij Antwerp wel een stevig pre hebben.

Dat is eigen aan Israëli zeker?

Ik vraag me dan eerder af; zijn er dan geen andere spelers op de lijst ?
RSCA moet toch een goede scouting hebben. Nu haal je met alle respect een oude man op zijn retour.
Tis eigenlijk een svzw transfer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan